| Přihlásit se | Nová registrace

Jak jste prozily(i) tento typicky letni vikend

Celkem 91 názorů.
 Fern

(9.8.2020 22:45:35)
My jsme po dlouhych letech navstivili a znovu objevili vlastne koupaliste. Pekne v sobotu po obede,zaplavali jsme si,po navratu dom jsme si opekli na ohni kazdy spekacek,k tomu trocha zel.salatu,vinko,pivo,pak deskovka,no moc prima den, v nedeli to samo,jen jina vecere.
Tak jsme si rikali,ze takove koupani je hned ta rohem,bez baleni,pri zachovani domaciho pohodli a ze uz na more a trcani se tam kaslem.Samoze bydlet v praze,je to zas o necem jinem,jen proste sednout na mhd a dojet na letiste.~d~
 Evelyn1968,2děti

(9.8.2020 22:48:46)
U vody, v pátek Mumlavske vodopády, včera Jizera a dneska koupání na koupališti u nas

(9.8.2020 23:53:32)
Evelyn, kolik lidí bylo na těch Mumlavských? My byli na přelomu července a srpna v Jizerkách, na ty Mumlavské vodopády jsme šli taky, ale tam to šlo prakticky ve štrůdlu a to jsme byli brzy dopoledne...zato odpoledne na vodopádech Černé Desné nebyla prakticky ani noha...i vodopády Jedlové byly v pohodě, žádné davy, vlastně kromě toho Harrachova byl všude klid a lidí minimum...
 Inka ..|-.|-.-|.-

(9.8.2020 22:54:00)
Na chatě jsem se smažila na sluníčku, taky jsme grilovali a jeden den měli na návsteve kamarády. Dneska jsme měli k obědu palačinky se šlehačkou a večeři studenou. Vyspávali jsme do 10, takže dneska asi budu dlouho strašit.
Moře se teda nevzdám, příští rok poletím.
 jak

(10.8.2020 8:13:05)
u bazenu a na kole.
Nic jineho neslo.
 Stará husa

(9.8.2020 22:55:15)
Doma na gauči s knížkou. Zatažené rolety, puštěný větrák, zmrzlina, frisco s ledem. Vykoupala bych se ráda, ale ne v davu lidí, to si nechám ujít.
 SendyWendy

(9.8.2020 22:56:58)
Oběd a pak na koupání~s~
 Okolík

(9.8.2020 22:59:12)
Báječné koupání v Sázavě. Studená tak akorát, jen je letos konečně hodně vody a na bývalém voleji je dost proud. Vodáci kupodivu žádní.
K jídlu v sobotu grilovačka, dnes odlehčovací den - salatový...
Vedro nesnáším, ve městě bych byla polochcíplá. Naštěstí máme ještě týden dovču. V tomto vedru to teda na velké výletování nevidím,....
 neznámá

(9.8.2020 23:06:32)
Koupáním a grilováním a taky popíjením.
A stále si užívám teplou noc, miluji tropické noci.

Ale moře to není, toho se nevzdám.
 Inka ..|-.|-.-|.-

(9.8.2020 23:16:25)
Miluju tropický noci i tropický dny. Akorat zitra mi to asi kolegyně budou kazit klimatizací.
 Stará husa

(9.8.2020 23:23:37)
Jo, příští rok jedu k moři za každou cenu! Už se těším na luxusní koupání! Letos to holt musím vydržet. Na precpana koupaliště nikdo nedostane.

(9.8.2020 23:31:19)
V karanténě. Koupáním, čištěním hub, čištěním exponátů, co jsme našli s detektorem kovů, koukáním na planety dalkohledem, sběrem a zpracovánim "lesních" plodů, plením, zalíváním, vařením, pečením a mokrým čištěním matrace z naší postele.

Kromě matrace to bylo všechno fajn, ale na dovolenou už se těším. Doma je to príma, ale cestování je úplně jiná liga poznání. Koupat se tam nepotřebuju, ale chci to všechno ostatní, co sebou cestování nese, i když ti asi letos bude jen v ČR a možná v okolí.
 rišulka

(9.8.2020 23:33:47)
V pátek Rejvíz a toulání po Jeseníkách, na horách bylo příjemně a lesy jsou tam kouzelné, aj nějaké hříbky nám daly :)
V sobotu koupačka v Heipark, máme to tam rádi, je to blízko, levné, čisté, včera bylo fakt hodně lidí, ale tam se to tak nějak rozprostře, že se to dá. Cestou domů zmrzka v cukrárně ve Fulneku s babičkou a doma jsem ještě stihla vyprat a upéct musaku na večeři, Riška zajedl třema rohlíkama.
Dnes se nám nic nechtělo, horko bylo ubíjející. Nakonec jsme vyjeli jen za barák na ruční myčku, to byl náhodou super nápad, osvěžující aktivita :) Pak k mamce na meloun a spolu na procházku a zmrzku. Objevili jsme novou krásnou kavárnu uprostřed sídliště, milá obsluha, vlastní produkty, výborné zákusky, asi mám dodavatele dortu na Riškovy narozky hurá!, a zajímavé zmrzky - bezová a bezinková, rakytníková a okurková plus teda klasiky. Na večeři ten lučkoš (sladké zelí, ne kyselé) od mamky s chlebem a kousek dortu z jejích narozenin a hruška.
U moře jsme nikdy nebyli a chystání tento rok přerušila "situace", tak se budem chystat jindy, možná..

(10.8.2020 8:50:33)
co je lučkoš?
 Termix

(9.8.2020 23:35:24)
Koupáním v moři a taky jsem se učila stát na paddleboardu.

(10.8.2020 9:31:57)
A jak ti to šlo? Chci ho pořídit dětem.
 Termix

(10.8.2020 10:21:20)
No prvních pět minut strašně :-). Nemohla jsem se ani pohnout. Ale jakmile jsem se postavila, už to šlo. Jsme tady v takové opuštěné zátoce jen známí a kamarádi, co jsme pohromadě v jednom domě, každý teda svůj apartmán, celkem 12 dětí a 4 paddleboardy s chytlo to tu úplně všechny. Dětí i dospělé. My si ho pro letošek jen vzali z půjčovny, ale rozhodně plánujeme na příští rok koupit. Včetně plachty na windsurfing.~o~

(10.8.2020 11:10:43)
👍 paráda.
 Vážný2

(9.8.2020 23:38:36)
Jsme v lázničkách v saské "cizině" 1 km od hranice... V Lužických horách. Dvakrát moc nemám rád koupaliště a nesnáším studenou vodu. Tak manželka plavala a já ležel na lavičce v polostínu, hlavu pod dekou, málem jsem si uhnal úpal. Pak jsme měli siestu, pak jsme večer vyjeli co nejvýše na Luž z německé strany. Nahoru jsme nelezli, žena špatně chodí, což uchlácholilo mé svědomí... Večer se podívali na Hořící keř, což potvrdilo potřebu vzít si pravidelná AD, a teď dělám něco do práce...

(9.8.2020 23:51:02)
Od pátku do neděle jsem byla se synem, jeho kamarádem a jeho maminkou v České Třebové, většinu času jsme trávili na nádraží v Třebové i v okolí, v sobotu jela parní lokomotiva, počkali jsme si na ní navečer v Ústí nad Orlicí a svezli se s ní zpátky do Třebové...bylo to večer a ve sklánějícím se sluníčku to byla úžasná jízda, sice jsme byli celí od sazí, ale zážitek fakt super..., na oběd jsme si vždycky zašli do restaurace, večer objednali klukům pizzu...kluci si náramně užili "šocení" a my maminky pokecaly...na nádraží jsme potkali pár dalších vlakových fandů, velkých i malých, tak jsme pokecali i s nimi...bylo to moc fajn, horko nám ani nevadilo, většinu času jsme strávili na zastřešených perónech, takže ve stínu, kupovali jsme si studené pití a v penzionu jsme měli příjemný chládek...

(9.8.2020 23:57:27)
V Třebové jsem nedávno pár hodin čekala na vlak v nějakou takovou hodinu jako šest ráno, kdy je ještě všechno zavřeno. Docela mě překvapilo, jak příjemný tam mají nádraží. Vlak mě teda nezajímají, ale seděla jsem s kafem venku v přednádraží, vzala jsem si knihu z knihobudky a všude tam byly záhony a tekla voda z kašen. Mají to tam moc hezky udělaný.

(10.8.2020 0:03:01)
Půlko, jo, my už tam se synem jezdíme několikátý rok, tak dvakrát až třikrát do roka, v létě i v zimě...a nádraží je tam moc fajn, my tam navíc máme už vychytané ubytování asi pět minut od nádraží, hned vedle vlakového je i autobusák, takže jako výchozí bod naprosto ideální...a knihopiano tam prohrabávám pokaždé taky, syn si často na perónech vystačí sám, tak mám na to i čas...my tam jezdíme vlastně prakticky jenom za vlaky, i když ze začátku jsme prošli i památky a zajímavosti po městě, je tam i krásný park a nad městem na zalesněném kopci rozhledna apod...

(10.8.2020 8:52:49)
jo, terminál Pernera je fajn
v okolí dost turistických cílů - Kozlov a rozhledna, u Ústí Andrlák a rozhledna, dá se to přejít i "hřebenem", pěkné lesy

(10.8.2020 6:16:35)
TaJ , zrovna v sobotu, když jsem od vody poslouchala páru jsem si na Vás vzpomněla.~;)

(10.8.2020 6:26:16)
Fern,
v pátek jsme se byli koupat a v sobotu též=> Olbersdorfer see.:-) krásný lesíček tam je s břízama. Voda čistá. Dohlednost 2m.

A celý den poslouchali páru jak jezdí sem a tam.~t~ A říkali si TAJ...škoda , že to nezvládli dojet až sem. 9 zastávek zpátečních je za 16€. Jsme zjistili.

A včera jsme si grilovali a syn prořezal višeň, kterou nikdo asi 4-6let neprořezal, takže máme na zahradě na trávě půl stromu, pak se vrhnul na tůje. A druhý po obědě sekal dřevo až do večera. Průbežně se teda sprchovali,ale nedali si to vymluvit.
 jak

(10.8.2020 8:14:07)
Olbersdorfer see mam moc rada, tam je to prima. kupodivu nikdy davy.

(10.8.2020 8:18:16)
jj taky mě to udivuje.

Berzdorfer See- tam jsme byli dva minulé víkendy po sobě a taky nádhera, okolo nás cca 3-4 metry nikdo,ale to je veliké a rozejde se to.
 Slonisko

(10.8.2020 7:00:14)
Poslední dvě "etapy" mojí samostatné šumavské dovolené, v sobotu jsem se škrábadla s batohem na Třístoličník, pak šla po hřebeni k Plešnému jezeru, tam nocleh, hezky pod širákem, v neděli jsem už pak jen došla do Nové Pece, tam se ještě stihla vykoupat a pak už jen vlakem domů.
Jinak, dny trávené na koupališti nemám moc ráda, co jsme se přestěhovali, tak si užívám toho, že mám Sázavu za rohem, takže oblíknu plavky, dojdu si zaplavat a můžu zas domů.
 libik

(10.8.2020 7:35:43)
Slonisko, jsi dobrá, taky bych se chtěla sama kochat Šumavou, ale bojím se, že už by mě nikdy nikdo nenašel rp. že by mě v noci sežral vlk:-)

(10.8.2020 8:05:36)
Pátek a sobota courání po horách a koupání na oblíbených a za běžného režimu opuštěných místech. Nyní na dohled nějaký lid byl, ale pořád paráda.. No a v neděli odpol jsme našli nový místo na koupání pod Štěchovicema, nikde nikdo, jen ta vypouštěná voda ze Slap byla hoodně studená. Ale v tom teple to nevadilo. Důležitý je, že jsem mohla být u čisté vody, bez lidí a nahatá. :-). Jinak lesy na horách bohužel suchý, bez hub i borůvek.
 kachna_

(10.8.2020 7:10:01)
Vyzvedli jsme po měsíci děti z táborů (měly dva tábory), posekali a pohrabali zahradu u maminky a manželovi nabourali auto. Až na to auto to bylo dobrý.
Koupaliště zvládám jen ve všední den, jinak mě netěší ty počty lidí.

(10.8.2020 8:07:52)
Toto léto jsem navštívila koupaliště jednou. Bylo to koupaliště Kolovraty v všední den dopoledne. Už to nikdy neudělám. Během chvíle tam nebylo k hnutí a i přes zaplacené celodenní vstupné jsme za hodinu zdrhli.

(10.8.2020 8:21:09)
Půlka psa, u nás je koupaliště a počítají lidi a klidně 10minut po otvíračce už nepustí dovnitř ani nohu.

A 10km odtud je městečko kde je to to samé. Napočítají kusy a 10-20minut po otvíračce smůla. Nepustí ani nohu.

Berzdorfer See, tam okolo 13h hodili sekuriťáci zátarasy a nepustili ani jedno auto, jen pokud někdo vyjel.

vše je o organizaci.
 libik

(10.8.2020 8:03:12)
vyjeli jsme mmj. na koupání, 2 rybníky, jeden smrděl tak, že to stále z něčeho cítím.

Kde je moříčko?~n~

(10.8.2020 8:16:02)
.libik, nemáš někde nějaký písák?

tam ta voda bývá čistá, vidíš v pohodě na dno 2m a i víc.

(10.8.2020 8:07:51)
Já jsem se moc ráda kochala Šumavou v devadesátých letech a ještě i před 10-15ti lety to bylo fajn.. Ale když jsme naposledy na Modravě nevěděli, z které strany se na nás kdo vyřítí, nějak mi to přešlo. Věřím ale, že jsou tam stále místa bez lidí..
 Persepolis

(10.8.2020 8:23:02)
Střídavě postel nebo záchod. Buď jsem něco blbýho snědla nebo viróza.
 margotka78 alias shit-roller

(10.8.2020 8:29:56)
Nám dělají střechu a komíny, takže sobotu jsme bohužel museli pracovat, v neděli se skončilo odpoledne, tak jsme jeli ještě s dcerou na jedno takové malé koupališťátko rodinného typu, které je umístěné v nádherném prostředí (výhled na lesy, kopce, pole, stráně ~R^). I když tam nejsou žádné atrakce, tak tam moc rádi jezdíme.
U nás přímo, kde teď bydlíme, je písák, ale je tam moc lidí. Dnes možná půjdeme navečer.
No a pak se ještě stavil jeden známý a když odjel, jsme ještě byli v hobbymarketu pro box na křečka a celkově to bylo hezky strávené odpoledne.
Větší starost mi ale dělá syn, který měl včera horečku 39. Tak nevím, okolo řádí nějaké letní chřipky, ale je fakt, že lidi se snaží to léčit doma, aby nemuseli nikam na testy. Tak uvidíme.~:(

(10.8.2020 8:48:46)
u vody a na pivku
přehrada a štěrkáč, v obou čistá voda, štěrkáč bohužel na mě už moc teplý, ale i tak to bylo osvěžení

(10.8.2020 8:49:25)
v sobotu jsme vyrazily s dcerou do IKEA, chtěla jsem nové talíře a krabičky na obědy... kupodivu nebylo ani moc lidí, aspoň k něčemu ta vedra jsou ~t~ odpoledne jsme pak měly vyzvednout manžela z hospody a zasekly jsme se tam s nimi skoro do jedenácti - bylo to fajn, na zahrádce bylo pěkně ~:-D
a v neděli jsme si udělali výlet na český šternberk - to bylo moc pěkný, projeli jsme se kolem sázavy, nádhera :-)

(10.8.2020 8:50:31)
Rose, do které Ikea jste šli? My se na chvíli zastavili na Zličíně, potřebujeme dětem doplnit a vyměnit nábytek v pokojích, tak jsme obhlíželi...

(10.8.2020 9:09:30)
my byly na černém mostě - mám to tam radši, ani nevím proč ~:-D
jo a hned jsme otestovaly nové bezmasé kuličky - přiznám, že se značnou nedůvěrou, takže jsme si daly s dcerou dohromady jen porci 5 kuliček ~t~ ale musím uznat, že celkem dobré, ne teda maso, ale dobré :-) (hlavně nesmrdí po sóje ~R^)

(10.8.2020 9:15:58)
Rose, aha - Černý most - to je na druhém konci Prahy. My si kuličky nedali, ani neotestovali, už jsme byli po obědě.

(10.8.2020 8:49:36)
Skoro celou sobotu v Praze - nejrůznější obchody, nahromadilo se to. Ale zašli jsme si na oběd, já rosbeef s americkými bramborami a domácí tatarkou, manžel rajčatovou polévku a plněnou tortilu - půlku si ještě vezl domů. Večer jsem ještě zavařovala. Včera praní, úklid - úpravy ložnice. Před víkendem jsme ji vymalovala, tak jsem ještě něco uklízela, přeorganizovala jsem knihovnu, skříně.... Manžel kutil na zahradě a kolem domu.

(10.8.2020 9:04:07)
My v nemocnici. Nejmladsi mel prudkou alergickou reakci na jidlo. V nemocnicnim pokoji bylo krasnych 34 stupnu, takze jsme se koupali ve vlastnim potu~l~

(10.8.2020 9:07:34)
Velšice - auuuu

A dítě je v pořádku? Na co mělo reakci?

(10.8.2020 9:35:42)
Senedro, uz je v poradku, nastesti. Deda mu dal kousnout frgalu a pry tam asi byl platecek mandle. I kdyz to jediny sousto do minuty vyzvracel, tak otekl tak, ze jsem poprve volala 155. Z nej budou mit ve skolce radost~f~ Vcera uz mel pouze rty jako Pamela a dnes je krom kruhu pod ocima uuuuplne zdravej.
 sovice

(10.8.2020 9:37:22)
Velšice, uf. ~x~

(10.8.2020 9:43:45)
velšice, to je drsný... mandle jsou teda pěkně záludné, schovávají se ledskde, kde by je člověk ani nečekal a s takovou prudkou reakcí to je pak nadělení ~a~
tak ať je už líp ~;((

(10.8.2020 9:57:57)
Prave, mandle a orisky se nacpou vsude, i tam, kde by je clovek necekal. Ono ho to nastesti v ty puse pali a vic si nevezme, bohuzel ale staci i to.
Aby muj prispevek ale nebyl jen negativni, tak zachranari, doktor, sestry, vsichni byli strasne hodni.

(10.8.2020 9:10:37)
"prudkou alergickou reakci na jidlo"

chudáček, co jste jedli, že to bylo až na nemocnici?
 sovice

(10.8.2020 9:24:20)
Podařilo se mi strávit značnou část zalezlá v chládku; v sobotu odpoledne jsem měla službu v kostele (otevřeném pro veřejnost), v neděli ráno 7:30 na bohoslužby (měla jsem službu na otevírání kostela a tak - takový služební víkend to byl ~t~)a pak kafe, které se protáhlo až do jedné hodiny při velmi zajímavé debatě. Potom oběd v klimatizované restauraci a zbytek odpoledního horka už se dal přežít v bytě.
Tyhle tropy dávám velmi špatně, tentokrát to vyšlo.

(10.8.2020 9:28:34)
Se známými v Kutné hoře. V pátek kolem Vrchlice + koupačka v chladném rybníku, v sobotu místní super koupaliště, v neděli ležink u bazénu u apartmánu. Každý večer večeře s posezením a procházka večerním městem.

(10.8.2020 9:39:36)
Procházka kolem Vrchlice až k rybníku je pro mně asi to nejkrásnější, co se dá v ČR dělat. ~s~

(10.8.2020 9:42:22)
Pulko, Vyrovka neboli Vavrinecak se starymi baroknimi mosty je taky fajn:-)

(10.8.2020 9:53:10)
Aha, tam to neznám, ale někdy to zkusím na výlet. Z Kouřimi do Zásmuk nebo kudy? My se od řeky vždycky stočíme nahoru ne Lechův kámen, ale je fakt, že ta řeka je moc krásná. Však u ní taky jednou na důchod budu bydlet.:-)

(10.8.2020 9:59:21)
Z Kourimi po modry do Tousic, odtamtud po zluty do Zasmuk, dva barokni mosty, jeden na zacatku zluty u Tousic a druhej ve Vlcim dole pred Zasmukama.
My to teda jeli na kole, ale to je asi jedno :-)

Jojo, to ti preju, ja bych chtela bydlet v ty jedny dlazdeny ulicce pod namestim v Kourimi ... ale v zasade zustanu moc rada, kde jsem.

(10.8.2020 15:42:33)
Holky, diik za prima tip na vylet~g~

(10.8.2020 16:02:25)
Klub Praha vychod ~3~

(10.8.2020 16:10:50)
Rodinova~:-D jj.

(10.8.2020 9:58:18)
Byla jsem okouzlená, puboši už míň.

(10.8.2020 10:07:04)
S MM jsme si říkali, že bychom mohli k Vrchlici jet na romantický delší víkend do mlýnu Danemark a chodit tam na výlety a do Kutné Hory a tak. Ale pak jsme zjistili, že ten pokoj, co se nám líbí, stojí 9 tisíc za noc, tak jsme si to zase rozmysleli a jezdíme tam z domova ~;)

(10.8.2020 10:22:53)
Mlyn Danemark jsem neznala, jsem se koukla ...tybrdo, to je krasa.

Na vikend tam taky nepojedem, ale na jidlo bych zasla ~:-D. Nebyli jste?

(10.8.2020 10:45:07)
Byli jsme tam na pravěkých haradištích a bylo horko, tak jsme mysleli, že tam bude u řeky něco jako kemp s bufetem, kde si dáme pití a ono tam vykouklo tohle. Akorát bylo pondělí, kdy mají zavírací den, takže nic a navíc je to celé jen na objednání.

Každopádně je to na nádherným místě a a mají tam fakt krásný sezení u potoka a tak. Fakt se mi to moc líbilo a to nejsem úplně romantická duše. Jednou se tam na tu romantickou bezdětnou večeři vrátíme.

(10.8.2020 11:11:31)
Laka me to, navrhnu doma~:-D

(10.8.2020 11:20:37)
Mají tam teda věci typu: Hráškový krém s hašlerkovým prachem a kroupovou zmrzlinu. Trochu mě to vyděsilo. Spíš bych chápala kroupy do polívky a strouhat hašlerku na zmrzlinu, ale za to místo to určitě stojí:-)

(10.8.2020 12:15:06)
Jojo, menu na cervenec, mozna to teda na me bude moc sofistikovany ~t~
Ale vetsinou i pres nobl nazvy, se ty jidla daji pozrit:-)

Ale barak i lokalita vypadaji uzasne.

(10.8.2020 11:19:36)
Ne, nejedli. Jídlo si dopřáváme v Hoře. Kromě klasiky v centru můžu doporučit restauraci u apartmánů Benešova 6, tam bydleli Ti známí.

Všude dost místa bez objednání, i třeba přímo u Barbory.

(10.8.2020 9:40:30)
Hm ... rekonstruujeme terasu ~a~

V sobotu podvecer jsme se byli projet na kole s cilem nedaleky vyhlaseny zahradni gril a to byl jediny svetly okamzik vikendu ~:-D

(10.8.2020 9:42:20)
Rodinova, my stavime pergolu, takze taky jen prace kolem ni.

(10.8.2020 9:44:27)
Vila Vojkov nebo máme ještě jiný vyhlášený zahradní gril? To mě dost zajímá.

(10.8.2020 9:45:34)
Vila Vojkov, jeste se nam tam nepovedlo se dostat, az ted.
O jinym nevim ~:-D

(10.8.2020 15:24:58)
Rodinová a stojí tedy gril vila Vojkov za navštěvu?

(10.8.2020 15:39:26)
Beat, ale jo, necekej michelinskej zazitek, ale je to prijemne domacke prostredi a na grilu to umej.
My meli kruti jatra na grilu s domaci tatarkou a svickovej stejk a bylo to oboji dobry.
Dohodli jsme se, ze tam jeste zajedem ~:-D

(10.8.2020 16:10:42)
Je to tam takový milý a dobře grilují. Ona ta silnice vojkovem a mukařovem je taková divně průmyslová, že má člověk pocit, že ho u ní moc dobrého nečeká. Ale ta vila vojkov je fakt celkem fajn a je tam klid, ačkoliv vlastně od té hlavní není daleko.

(10.8.2020 15:25:01)
Jinak děkuju Půlce a Rodinove za tipy na zajímavé výlety v okolí~;)..
 kysnutá knedla

(10.8.2020 9:42:29)
Kolo, plávanie, varenie, trochu upratovanie, s deťmi sme boli navštíviť penzion kde majú zverinec a odišli sme odtiaľ so zakrslým králičkom ~s~.
A hriešnu hromadu času som obetovala hľadaniu "tej správnej" žehličky, nakoniec i tak vybral manžel a dosť ma vytočil, že mu nie je ľúto vysoliť tolko tácov ~:(
 Marika Letní

(10.8.2020 10:20:31)
V sobotu u pískovny, pak úklid doma. V neděli jen krátká prochazka v lese se psem a jinak u bazénu. Praní spousty prádla po návratu z dovolené.
 margotka78 alias shit-roller

(10.8.2020 10:23:47)
A kde jste byli a jak se vám tam líbilo? ~;)
 Peppa

(10.8.2020 10:39:41)
So dopo jsme s mm strávili úpravou předzahrádky - tráva, keře, kytky, okna, atd. Po o jsme si zdřímli a odpo jsme s mm vyrazili na koupák bez dětí, ptž jsou nemocné (rýmečka). Pak večeře, já lečo, ostatní chleba ve vajíčku. V ne ráno úklid doma, pak jsme jeli na oběd k našim, pak jsme byli všichni u nás, dali jsme si kávu na dvorku, dcera udělala horké maliny se zmrzkou a stříkali jsme dlažbu a sebe hadicí, pro osvěžení. Navečer jsem rodinu odvezla zpět a ještě jsme s mamkou zašli na hřbitov. Doma jsem vyžehlila košile, zalila zahradu a pak už jsem si jen četla a byla jsem na sebe naštvaná, že jdu spát pozdě a nebude se mi chtít vstávat kvůli rannímu běhu :)

(10.8.2020 12:14:40)
Manžel se synem naplno využili bazén, který si letos postavili.

Kromě toho jsme byli na přehlídce veteránů v Ratibořicích, které jsou hezké samy o sobě - splav, mlýn, Bělidlo...
Večer pak grilování, co jsme den předtím koupili v Polsku na výletě.

V neděli jen projížďka na kole, zahrada, mytí oken u tchánovců a relax s knížkou.
Byl to poslední den mé letošní letní dovolené. Museli jsme si ji povinně vybrat te´d, další dovolená až na Vánoce. ~d~

(10.8.2020 12:33:29)
A nezaprší a nezaprší.......30minut průtrž, hned tak nepřestane.

(10.8.2020 15:19:34)
Tady prší teď, super ~g~ Klidně by mohlo ještě hodinu.

(10.8.2020 15:32:34)
Tak jsem 2h stala s hrablem u kanálu, aby bral vodu.:-( průběžné čistění, voda se zastavila 2 m od vchodu. Máme úžasných 20C.:-)

(10.8.2020 15:44:03)
Stano, Lido tady takyyyy, konecne...ja uz myslela ze zhynu.

(10.8.2020 15:46:01)
Tady zatím pár kapek ( potřebuju ještě cca 45 minut, aby nelilo moc ~t~), ale ochladilo se na 21 stupňů... Dopoledne jsem jela něco vyřídit do okresního města a i když jsem přecházela po ulici vždycky jen kousek, tak jsem myslela, že zdechnu. Kdyby aspoň zůstal chladnější vzduch, otevřu v baráku snad všechna okna.

(10.8.2020 16:07:41)
Jj, bylo to příjemný a po bouřce je hned líp.

(10.8.2020 20:31:43)
Velšice,
radovala jsem se předčasně ~:(
Ve městě, kde pracuju, byla průtrž, u nás (15 km daleko) pár kapek ~o~

(10.8.2020 20:40:40)
Stano, skoda. U nas cca dve tri hodinky prijemneho deste.

(11.8.2020 0:13:31)
Velšice, tady taky...byla jsem tedy celý den v práci, ale večer, když jsem šla domů, tak bylo znát, že se ochladilo a bylo krásně zalito...
 Koníček mořský

(10.8.2020 17:35:10)
Posezení na zahradě, těstoviny s vl.bazalkovým pestem, víno, povídání s mužem a poslouchání soumraku. Úklid kotelny, že by se v ní dalo bydlet, do lesa na houby - lišky, syrovinky, se psem, dofouknutí gum u auta, ležení na lehátku a koupání, jedna lahev sektu a rybí jednohubky. Vyčištění koberce, trimování psa, ležení na lehátku a koupání, maso na ohýnku. Krásný typicky letní víkend.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.