kachna_ |
|
(31.10.2020 12:54:01) Dcera odvádí práci tak nějak na půl - ohlídá si odeslání práce, ale odešle jí půlku, má fotit růst semen, udělat tři fotky po dvou dnech, odešle jednu fotku vyrostlých semen. Poznámky z bakalářů od učitelů, že má něco opravit, dodělat, jdou jedním uchem dovnitř, druhým ven. Já jí s tím ráda pomůžu, ale fakt nedokážu odhadnout, zda prostě ještě není zralá si to ošéfovat celé sama nebo jí dělám medvědí službu tím, že za ní dělám její práci. Jak jste na tom vy u menších druhostupňáků? Když je škola, tak je to stejné, jen to není nijak zásadní problém.
|
K_at |
|
(31.10.2020 13:04:50) Kachno, a dokáže si přebrat zadání úkolů?
|
kachna_ |
|
(31.10.2020 13:15:30) Kat, spíš ano. Podle mě pochopí, ale neudrží
|
K_at |
|
(31.10.2020 13:19:43) Kachno, tak bych ji spíš naučila udělat si někam poznámky. Aby to viděla na papíře před sebou. Myslím že tomhle věku má fakt ještě nárok .
|
|
Senedra |
|
(31.10.2020 13:20:54) kachno, možná kravina, ale u některých dětí zabírá - mají vytištěnou tabulku na celý měsíc, každý den jedno okénko a do těch si píšou, co který den mají odevzdat a když je hotovo, tak odškrtnou. Pomáhá to udržet přehled a je dobře vidět, že třeba na druhý den nemají odevzdávat nic, ale za týden mají odevzdat sloh + dva referáty.. takže to i pomáhá rozvrhnout práci.
|
|
TaJ |
|
(31.10.2020 15:28:20) Kachno, taky mám šesťáka - a je to u nás stejné, zadání práce od učitele většinou pochopí, ale neudrží, zapomene, přehlídne něco...navíc on jak je v logo třídě a má horší čtení a porozumění textu, tak s ním doma dělám i výpisky z učebnice stylem, že mu přečtu tu kapitolku a pak společně dáváme dohromady, co je z toho podstatné na vypsání...potom už si úkoly v pracovních sešitech udělá většinou sám, jak si z té předchozí práce ty věci zapamatuje...dneska jsme zrovna dělali Mezopotámii, no a co má odeslat, to taky ví, dokáže si to sám nafotit a poslat, ale občas mu to musím připomenout a obvykle dělá všechno na poslední chvíli...od jara, co jsme jeli školu doma, tak jsem ho učila, psát si na všechno lístečky - co má udělat, odeslat apod...a odškrtávat si to...to už teda funguje celkem spolehlivě a všimla jsem si, že to začal používat i v mimoškolních věcech, když chtěl někomu napsat, něco udělat na PC apod.
|
|
|
|
kachna_ |
|
(31.10.2020 13:41:48) A jak jste to učili? Jako, že zkoušel deníček, google kalendář... a vybral si? Páč to všecko visí na tom, zadat a případně mrknout na ten telefon, když na ní řve upomínku.
|
|
|