TiNiWiNi |
|
(12.4.2021 9:26:54) Čistě hypoteticky....poslali byste děti do školy, kdyby měly být testovány rektálně?
|
TiNiWiNi |
|
(12.4.2021 9:27:11) https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-koronavirus/676050/rektalni-testovani-skolaku-arenberger-to-mel-povolit-pak-vzal-zpatecku-plaga-ziral.html?fbclid=IwAR0Yc3iNawdBe_bVaGrvjtSMhXmWzhphdMuEGK0BZw_qzmt-YjVt5EbFQTo
|
magrata1 |
|
(12.4.2021 9:41:37) ani náhodou. Je vidět, že byl dosazen odborník na slovo vzatý
|
1kulička |
|
(12.4.2021 10:49:43) Krajino, opravdu musela? U nás naopak prosili rodiče, kdo může, ať pomůže. Všichni jedním vchodem. Houf rodičů před školou a vyvolávali, kdo má jít dovnitř (dítě už je převlečené a čeká na test) a kdo může jít domů (dítě negativní), kdo má jít znovu (test se nepovedl) - takže v 8:15 se ještě stále děti testovaly a neměly výsledek. To bych skoro raději měla s druhačkou tu online výuku. Ale jo, jsem ráda, že je ve škole, mám teď celé dopoledne klid. Ale proč jako nemůžeme ty testy dělat doma ráno před školou? Takhle budou jednak děti v kontaktu s pozitivními, před školou je houf rodičů a už vůbec nejde zaparkovat, když většina rodičů asistuje dětem/čeká na výsledek. Naproti tomu pomalu vzdávám moje středoškolačky, s jednou to možná za mé těžké asistence doklepu, ale druhá je fakt vyhořelá a ani se semnou nechce o škole bavit, úkoly prý dělat nebude, na některé hodiny taky chodit nebude a uvidím, co mi řeknou na třídní schůzce. Psychoterapie evidentně je na dlouho a momentální problémy nevyřeší. Tak uvidím, jestli stát přijde s nějakým řešením pro vyhořelé studenty :(
|
1kulička |
|
(12.4.2021 13:52:15) Jitys, je mi to jasný, že stát ani nikoho kromě těch, kterých se to osobně dotklo, nezajímají ani mrtví a trvale poškození, ani zkrachovalí a už vůbec ne vyhořelí studenti. Jen jsem třeba myslela, že bude možnost nějak opakovat nebo naopak neopakovat nebo dodělat komisionální přezkoušení za zvýhodněných podmínek. Nebo změnit školu bez ohledu na studijní výsledky v té předchozí, fakt nevím. Jakou svépomoc bych sháněla nevím, já vůbec nevím, jak holce pomoct, ona sama chtěla tu psychoterapii, to nějak funguje, ale prostě je rozhodnutá některé předměty bojkotovat a je jí jedno, co se stane. Dnes má třeba vyučování až do 18.00, což zahrnuje i volitelné předměty, takže nějak pracuje, ale ..... No a u té druhé holky je škola hodně vstřícná (objektivní zdr. problémy), zítra máme jednání s třídním a ředitelem, tak uvidím, jestli něco vymyslíme.
|
|
K_at |
|
(12.4.2021 14:00:33) Kuličko, hele, myslím že jste v takovém stavu, že zásadní je přežít. Ta na školu kašlající je která? ZŠ nebo SŠ?
|
1kulička |
|
(12.4.2021 14:06:53) Kat, já už mám obě starší na gymplu, ta vyhořelá je původně pracovité a dobře motivované dítě celoživotně a teď to bojkotuje. Ta mladší v prváku má teď ty migrény, no a je to flink od přírody, ale nějak jí pořád postrkuju a psychicky je zdá se mi v pohodě a mnohem líp, než ta starší, ačkoli by člověk myslel, že ty zdravotní problémy by jí mohly semlít, tak ona je až takový ignorant, že je jí i tohle fuk No ale pořád toho má hodně na dohánění, je to opruz, ale nestaví se mi na zadní. ZŠ druhačku nějak zvládám, ta se dost polepšila.
|
K_at |
|
(12.4.2021 14:16:15) 1kuličko, gympl nemá zájem situaci nějak řešit??? Ani práce stylem "prolezu" nejde? Otázka je, jestli ji neomluvit úplně a nenechat ji prostě chvilku úplně v klidu.
|
|
|
|
Konzerva |
|
(12.4.2021 14:12:41) Tak já dítěti, které není studijní typ, řekla ať se soustředí na matiku a jazyky. Což neznamená že je má bojkotovat. Není důvod, proč by z pracovního listu, kterej vyplňuje doma podle učebnice měl mít horší známku než 2, ale jestli z testu prirodopisu nebude znát 5 jednodomych rostlin ale jen 2, nebo nebude umě nakreslit candata,.tak na tom.fakt nesejde Takže dítě (2.stupeň) jede jakž takž, v prúměru 1-3. Hlavně občas kontrolují, jak je na tom.s matkou a s jazyky mu pomáhá m.
Ale tvoje dcera, to je extrém. To je podle mě klasický vyhoreni a resila bych to s psycholozkou, včetně skolni, a taky se skolou. Dítě je prostě nemocny, tak zkusit nějakou úlevu nebo individuál. Treba by dceri pomohlo bědomi, ze se o ni měkdo (skola) individuálně zajima, ze neni jen jedno z x dětí,.co doma dřepi i pc.
|
1kulička |
|
(12.4.2021 15:03:30) Holky, děkuji za každou myšlenku. Školu to i zajímá, ale pomoci neumí. Zatím nám bylo doporučeno, ať se aspoň na ty hodiny přihlásí, kvůli absencím budou nutné komisionálky. Jak jsem psala, školní psycholog neřeší vyhoření, ten zkouší sebemotivační praktiky, na to dcera zvysoka dlabe. Psychoterapie proběhla už 4x, zatím bez efektu, respektive efekt je, že dělá jen to, co jí nerozčiluje a ty 2 předměty bojkotuje. Oni jim furt dávají nějaké referáty. Dcera odmítá přemýšlet nad důsledky, nechce to řešit se mnou. Když škola řekne, ať dodáme lékařskou omluvenku, tak dodáme, to není problém. Jenže to neřeší, jak to bude se studiem. Možná jsou ty komisionálky pro ní přijatelnější než pořád tvořit nějaké referáty. Aspoň je to zkoušení, testy ane referáty.
|
|
|
|
|
|
Girili |
|
(12.4.2021 17:29:05) Tedy, to musim pochvalit nasi skolu za vzornou organizaci testu. Vyborne predem komunikovali, uklidnili rodice, poprosili, at deti podpori, ze to zvladnou samy s učitelkami, ale zaroven nemeli problem s tim, aby rodice u testovani byli - meli vyhrazenou oddelenou chodbu. Take nabidli alternativu - vyhrazena kapacita v predvecer v nedalekem Aesculab.
Rano sraz o 15 min driv pred skolou, ucitelka odvedla pulku deti do jedne tridy, asistentka druhou polovinu do vedlejsi, aby deti sedely po jednom. Pomohla jim vybalit tycinky, deti se bez problemu postouraly v nose. Behem 15 minut cekani hrali nejakou pismenkovou hru, kterou znali uz z online. Pak se spojili do jedne tridy a kratce po 8. hod uz jeli beznou vyuku.
|
|
|