Cimbur |
|
(16.5.2021 8:24:43) Dosloužila mi trouba, na stránkách Datartu právě vedla AEG Mastery BCE455350M, s VIP účtem stála pěkných 11900. Navíc mi chodí přímo do schránky VIP kupóny, tak jeden z pěti je funkční, zrovna mi přišel 500 Kč nefunkční, tak jsem to na infolince vyhádala, proč mi jako posílají nefunkční "exclusiv" dárečky a poslali mi druhej. Prostě Cimbur - kverulantka.
Trouba pěkná, parní. Než jsem objednávku odeslala, měli ji už jen v jednom Datartu v našem krajském městě, u nás ne a v centrálním skladu taky ne. Poslední vystavený kus. Blbě se tam jede, blbě parkuje, je to nákupní galerie ve staré zástavbě ve frekventovaném středu města. S manželem jsme to zvládli, troubu nám dali zabalenou do těch svačinovejch folií přímo do auta a frčelo se. Druhý den v pondělí to instaloval.
A já do té trouby hledím a něco se mi nezdá. Skleněná dvířka trouby doléhají přímo na smaltovaný okraj tělesa trouby a navíc těleso lemuje tak 3mm silná mezera, kde prosvítá i něco jako skelná vata. Volám do prodejny. Hoch mi předá "specialistu" na velké elektrospotřebiče. Dozvím se, že jsem vyrostla ve starých časech, dnešní moderní trouby těsnění přeci nemají. Ventiláror jim ofukuje dvířka a to stačí. Chápeme babi? Uklidnilo mě to na tři vteřiny. Pak jsem to celé vyfotila a poslala na zákaznickou podporu AEG.
V úterý ráno přišla rychlá a věcná odpověď z AEG. Chybí mi tam těsnění. Paní mi pomáhá zaregistrovat spotřebič a rovnou objednává servis. Považuju za nutné situaci aspoň oznámit na Datart. Vše i s fotkama posílám na Datart s tím, že ve Zlíně pochybili minimálně dva pracovníci. Při kontrole trouby, vždyť oni tam sami píšou, jak to vyškolení pracovníci pečlivě zkontrolují a zabalí. No a ten ňouma, co mi tvrdil, že trouby dnes těsnění nemají. Jak by to asi dopadlo, kdybych v tom pekla... Odpověď byla stručná:
Dobrý den,
uvedená situace nás mrzí. Pro řešení Vaší reklamace prosíme o zaslání fotografií návodu s vyznačením chybějících dílů.
Totálně jsem se naštvala. On to nečetl nebo si ze mě dělá srandu. Majíc v sobě dva Zlínské Švece po brigádě na koupališti, totálně jsem se u Datartu společensky odrovnala:
Dobrý den,
situace mě mrzí taky. Absenci těsnění jsem Vám jasně doložila fotografiemi i vyjádřením zákaznického centra firmy Elektrolux/AEG. Pokud věnuji celé nemilé záležitosti ještě více času, můžu Vám sem dát odkaz přímo na konkrétní typ těsnění pro daný typ a produktové číslo trouby:
https://shop.electrolux.cz/…015
Ano, tohle tam mělo být a není. Žádný návod s fotografiemi chybějících dílů Vám nevyfotím, protože takový návod k troubě nedodáváte. V přiloženém návodu se pouze v závěru píše, že je nutno věnovat péči pravidelnému čištění těsnění dvířek trouby. Z čehož lze usoudit, že výrobce těsnění s troubou standardně dodává.
Můžu Vám poslat obrázek ze stránek výrobce s nákresem trouby BCE455350M produktové číslo 94418809701. Těsnění tam najdete pod číslem 416.
Tím jsem asi vyčerpala možnosti, jak Vám doložit, že mi byl dodán nekompletní výrobek. Jak jsem již psala, celou věc řeším i se zakaznickým centrem firmy Elekrolux/AEG. Od Vás jsem očekávala alespoň omluvu, popřípadě nějakou satisfakci. Nicméně jsem poučena, a to se také cení. Jsem lékařka a ještě mě nenapadlo, že by mi měl pacient dokládat svou diagnózu pokud možno i s číslem mezinárodní klasifikace nemocí...
S pozdravem
No naštěstí servis těsnění včas obdržel a hned v pátek to pán namontoval. Varianta B byla až konec května, to bych troubu zase balila do fólie a vezla naštěstí jen do našeho okresního města, tam jsem to s vedoucí domluvila. Reklamační mi odpovědělo jednou větou, že to předává k řešení. Nevím jakému, když to vyřešil AEG/Elektrolux.
Takže k Datartu. Na reklamačním sedí nějaký humorista. Jsou na něj taky na netu samé stížnosti. Poslední vystavený kus nebrat. Vyzvedavat co nejblíž místa bydliště. Jinak na Datart v mém okresním městě jsou spíš dobré reference. Jo. A někdo v reklamním jim asi vykrádá slevové kódy, nejenom mě chodí už použité.
|
*Kate* |
|
(16.5.2021 8:33:50) Já si to povídání dovolím shrnout klasikovým zvoláním:
Nechci slevu zadarmo!
|
Cimbur |
|
(16.5.2021 8:43:42) Přesně tak. Příště bych koupila přímo od AEG. Bohužel teda mají na stránkách omezený sortiment. Ale dírkovaný plech na bagetky a druhý rošt si tam objednám.
|
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(16.5.2021 10:09:00) Já jsem malinko z oboru, nedá mi to nereagovat (s Datartem nemám nic společného). Opravdu ti přijde správný v podstatě veřejně zavrhnout konkrétní firmu na základě toho, že ses setkala s jedním blbem na zákaznickém centru? V Datartu dělají asi vyšší stovky, možná nižší tisíce lidí. Není možné mít 100 % kontrolu nad všemi.... jako všude, je to o konkrétních lidech. Já byla s nimi vždy naprosto spokojená, velmi ráda je využívám pro možnost jejich vlastní dopravy, naplánuješ den i hodinu, vynesou do patra, odnesou starý spotřebič.... mám od nich pračku, sušičku, americkou lednici (to si chlapi dali, když ji nesli do 2.patra). Mají velmi dobře zpracovaný web - porovnávání parametrů , filtrování... jsou u nás špičkou v internetovém prodeji bílé techniky. Pokud chceš, pošli to, co jsi popsala sem, na jejich email ombudsman@datart.cz. Je škoda, aby jim jeden jouda kazil dobré jméno- měli by si ho srovnat. Já sama jsem ráda, když nám zákazník podobnou zkušenost pošle - můžeme včas zakročit.
|
Cimbur |
|
(16.5.2021 10:19:47) No já jsem ho tak úplně nezavrhla. Problém je, že člověk má k dispozici jediné telefonní číslo, kde sedí pokaždé jiná operátorka. V našem městě je třeba osazenstvo prodejny solidní. Do té, kde mi to nezkontrolovali a pak navíc mystifikovali, jsem zavolala zástupkyni vedoucího, omluvila se, experta na velké spotřebiče třeba nechá doškolit. 😀 Na reklamačním nevím kolik sedí lidí, ale tento konkrétní pán už má na netu špatné reference i z jiné podobné firmy, kde působil dříve.
|
|
kachna_ |
|
(17.5.2021 15:40:38) Katko, no mně to teda přijde správný. Omluva by měla být základní standard komunikace v případě jakékoliv chyby a pokud to někdo má jinak, holt si trest zaslouží. Navíc Cimbur není nefér, uvádí, že zkušenosti s jejich Datartem má dobré.
|
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(16.5.2021 10:33:57) No-udrzet si kvalitní pracovníky...ona prace na klientskych podporach je vzdy taková startovací pozice,hlavne pro mladsi lidi.Kdo je schopný,postupuje karierne dál.Velka fluktuace,nezkuseni lidi. Je to blby,ale je to tak...
|
|
|