| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním

 Celkem 11 názorů.
 babi_ 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 20:37:09)
Ulevit v tom smyslu, že nebude muset "trénovat" to, co dávno umí - ztrácet s tím čas ať v hodinách nebo doma. Není nic nudnějšího, než dělat nudnou práci, při které ovšem není možné dělat nic jiného - např. počítat jednoduché příklady. Tedy ulevit od těch nudných úkolů.

Potřebuje IVP, podmínky domluvit s ředitelem a vyučujícím. Myslím podmínky jak co do "proč poskytnout IVP" (tam můžou chtít třeba tu PPP) tak co do náplně - nemusí dělat to, co ostatní, ani docházet do hodin, akorát se dostaví na čtvrtletní práce (například).
 Yuki 00,03,07 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 20:44:49)
Nová Jano, syn musel taky, asi měsíc, pak učitelka pochopila, že je on dál než ona, že už mu na škole nemá kdo co dát a od té doby občas nějaká písemka, ale jinak jen ukazuje, kde byl a co tam dělal, to eviduje výchovná poradkyně i učitelka a třídní, ředitelka to ví, sleduje s velkým zájmem všechny děti a ty mimořádný ještě o něco víc
 Yuki 00,03,07 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 20:53:47)
Nová jano, Matika, ale on je fakt dál, a žádný člověk, ať studoval cokoliv, není schopný být na vš úrovni dvacet třicet let od školy, když to těch dvacet let neviděl, nepoužil, nezopakoval, navíc na to nemá čas, takže je dobré, když umožní nadanýmu dítěti jít vlastním tempem a vlastními zájmy, náš gympl je fakultní škola univerzity, takže bez problému domluva, syn se nemusí zdržovat, nudit, může prostě pracovat
 babi_ 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 20:47:24)
Nová Jano, "splnit to, co ostatní" může kvartálně nebo pololetně. Není nutné, aby denně předváděl, že to fakt umí levou zadní. Samozřejmě pokud to tvému synovi nevadilo, viděl v tom smysl, tak ok :-)
 Monty 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 21:10:54)
Babi,
tak ono se na střední škole denně nic nepředvádí, většinou se vyučuje. Nějakých testů/zkoušení "na známky" není padesát za pololetí. Tedy alespoň ne na všech školách, možná to tak někde mají. Já už sice dítěti dávno do Školy online nelezu, ale před koncem pololetí si vždycky počítá průměry a obvykle mě k tomu přivolá, abych dala najevo zájem. Takže vidím, že tam těch známek je pět a půl. ~;)
 Yuki 00,03,07 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 21:17:46)
Monty, jak kde

každá škola a dokonce každý učitel to má jinak, fakt neplatí univerzálně to, co je na škole tvýho syna, a neplatí ani to, že když neměl podporu tvůj syn, nepotřebuje ji nikdo a je to blbost a zbytečnost
 Monty 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 21:46:07)
Yuki,
ale on "podporu" měl a má, jen holt tu, která na Rodině nefrčí, protože se při ní nemává papírem na genialitu. ~;)
 K_at 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 21:54:38)
Monty, ono je to ještě NĚKDY jinak - někde fungují bez papírů, v rámci toho, co mohou obhájit. A někde je papír nutný pro to, aby se vůbec něco začalo a mohlo řešit. A na "papíru" na cokoliv, pokud je obsahově opravdu objektivní, pravdivý, není nic špatného - pokud jeho vystavení je prvním kamínkem, který může rozhýbat věci ku prospěchu dítěte. Na genialitě není nic špatného. Ani na talentu, nadání, vyšším IQ. Stejně jako není nic špatného na nižším, průměrném IQ, SPZ, add, adh, vrozené vadě, získané vadě a milionu jiných faktorů, které ovlivňují možnosti dítěte v našem papíroidním a kolonkoidním školství.
 Yuki 00,03,07 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 23:19:20)
Jasně Monty, proto to všichni ostatní dělají blbě a zbytečně

už se v tom točíš nějakých deset let, každá diskuse o nadání se nakonec stočí na to, jak je to podle tebe zbytečný řešit, jak si dítě poradí, tvoje si poradilo, jak není potřeba PPP, jak to u vás je jinak - že tě to ještě baví
 Monty 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(29.6.2021 9:33:47)
Yuki,
kdepak, to právě píšeš ty. ~;)
Já píšu, že první věc je normální dohoda se zainteresovanými, tudíž primárně s učiteli, resp. ani to nemusí být vždycky dohoda, on si dobrý učitel tu cestu najde, aniž by mu do toho musel někdo kecat a mávat papírem.
Pokud je učitel "špatný", tak papír stejně obvykle nepomůže a ještě to může dávat dítěti sežrat. V takovém případě pomůže jen změna školy.
Nevěřím ale, že je mezi učiteli vyšší procento pitomců než v jiných povoláních. ~;)
 babi_ 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 22:01:47)
Monty, to jsi špatně pochopila. Je jedno, jestli "plnit to, co ostatní" znamená psát testy, úkoly, vyrábět prezentace, nebo "jen" poslouchat to, co znáš, přednášené navíc zjednodušeným způsobem... pro někoho to může být fakt ztráta času. O věci na známky nejde. Jde o "práci v hodině" a domácí práci. Zdaleka ne vše, co studenti ve škole dělají, se známkuje, a přesto to dělají.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.