Monty |
|
(28.6.2021 21:10:54) Babi, tak ono se na střední škole denně nic nepředvádí, většinou se vyučuje. Nějakých testů/zkoušení "na známky" není padesát za pololetí. Tedy alespoň ne na všech školách, možná to tak někde mají. Já už sice dítěti dávno do Školy online nelezu, ale před koncem pololetí si vždycky počítá průměry a obvykle mě k tomu přivolá, abych dala najevo zájem. Takže vidím, že tam těch známek je pět a půl.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(28.6.2021 21:17:46) Monty, jak kde
každá škola a dokonce každý učitel to má jinak, fakt neplatí univerzálně to, co je na škole tvýho syna, a neplatí ani to, že když neměl podporu tvůj syn, nepotřebuje ji nikdo a je to blbost a zbytečnost
|
Monty |
|
(28.6.2021 21:46:07) Yuki, ale on "podporu" měl a má, jen holt tu, která na Rodině nefrčí, protože se při ní nemává papírem na genialitu.
|
K_at |
|
(28.6.2021 21:54:38) Monty, ono je to ještě NĚKDY jinak - někde fungují bez papírů, v rámci toho, co mohou obhájit. A někde je papír nutný pro to, aby se vůbec něco začalo a mohlo řešit. A na "papíru" na cokoliv, pokud je obsahově opravdu objektivní, pravdivý, není nic špatného - pokud jeho vystavení je prvním kamínkem, který může rozhýbat věci ku prospěchu dítěte. Na genialitě není nic špatného. Ani na talentu, nadání, vyšším IQ. Stejně jako není nic špatného na nižším, průměrném IQ, SPZ, add, adh, vrozené vadě, získané vadě a milionu jiných faktorů, které ovlivňují možnosti dítěte v našem papíroidním a kolonkoidním školství.
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(28.6.2021 23:19:20) Jasně Monty, proto to všichni ostatní dělají blbě a zbytečně
už se v tom točíš nějakých deset let, každá diskuse o nadání se nakonec stočí na to, jak je to podle tebe zbytečný řešit, jak si dítě poradí, tvoje si poradilo, jak není potřeba PPP, jak to u vás je jinak - že tě to ještě baví
|
Monty |
|
(29.6.2021 9:33:47) Yuki, kdepak, to právě píšeš ty. Já píšu, že první věc je normální dohoda se zainteresovanými, tudíž primárně s učiteli, resp. ani to nemusí být vždycky dohoda, on si dobrý učitel tu cestu najde, aniž by mu do toho musel někdo kecat a mávat papírem. Pokud je učitel "špatný", tak papír stejně obvykle nepomůže a ještě to může dávat dítěti sežrat. V takovém případě pomůže jen změna školy. Nevěřím ale, že je mezi učiteli vyšší procento pitomců než v jiných povoláních.
|
|
|
|
|
babi_ |
|
(28.6.2021 22:01:47) Monty, to jsi špatně pochopila. Je jedno, jestli "plnit to, co ostatní" znamená psát testy, úkoly, vyrábět prezentace, nebo "jen" poslouchat to, co znáš, přednášené navíc zjednodušeným způsobem... pro někoho to může být fakt ztráta času. O věci na známky nejde. Jde o "práci v hodině" a domácí práci. Zdaleka ne vše, co studenti ve škole dělají, se známkuje, a přesto to dělají.
|
|
|