kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 2:01:54) Nemá prosím někdo zkušenost s reklamací bot z oficiálních stránek Nike.com?
11.6. jsem synovi objednala vytoužené boty Nike Air Force. Za mě naprostá zbytečnost, ale syn je v pubertě a teď je to nejspíš móda. Mluvil o nich přes rok a nakonec si na ně našetřil. Po objednávce mi nepřišly žádné informace do e-mailu. Čekala jsem, co se bude dít. 14.6. byly boty doručeny. V krabici byl pouze štítek pro zpětné odeslání. Faktura ani nic dalšího u nich nebylo. Uběhl asi měsíc, kdy jsem rovnala v chodbě boty a zjistila v jakém jsou boty aktuálně stavu. Upřímně v takovém stavu jsem snad boty ještě neviděla. Oloupané, popraskané, rozsypané za patou (velikost sedí, syn si tkaničky rozvazuje) a obě podrážky prošláplé (syn je hubený). Syn je čistil pouze ručně (jemným kartáčkem na obuv, hadříkem nebo vlh. ubrousky). Sledoval videa na internetu s radami, jak se o tyto boty starat. Ten měsíc je, ale nosil denně a bydlíme na vesnici. Přesto si myslím, že boty za takové peníze by měly vydržet. Chtěla jsem boty odeslat na reklamaci, ale vypadá to, že k tomu asi nedojde. Fakturu tedy nemám. Mám ofocený objednávkový souhrn s číslem objednávky, potvrzením platby, ... Na jejich stránkách je uvedeno, že pokud dojde k poškození po více než 30 dnech, musím je nejprve kontaktovat. Uvedena mají telefonní čísla s komunikací pouze v angličtině. E-mail uveden není. Objednávala jsem bez registrace.
|
Žžena |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 6:56:36) Fakturu nepotřebuješ. Číslo objednávky by Ti stačilo, plus jsi to platila, tj. další důkaz máš ve výpisu z účtu Nezadala jsi chybně mailovou adresu? Překlepy se stávají. To by byl důvod, proč Ti nebyly doručeny žádné infomaily.
Spíš jde ale o to, odkud je to objednáno. To vypadá na nějaký zahraniční obchod. A tam záleží na tom, kde je.
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:45:24) E-mailová adresa byla zadána správně. Když mi nepřišel e-mail ofotila jsem si stránku s potvrzením objednávky, kde je vidět i e-mail, který jsem kontrolovala.
Jedná se o oficiální internetový obchod značky Nike, který je určen pro český trh - https://www.nike.com/cz/ Bála jsem se za ty peníze napodobenin. Na štítku pro vrácení je uvedena jako provozovna - Cycleon-Recare CZ s.r.o., Dukelská 1262, Rokycany 337 01. Štítek bude nejspíš určen pro vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodů do těch 30 dnů.
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:47:24) No a máš někde prodejnu? Nebo zkoušela jsi jako první krok volat na tu linku, třeba tam normálně česky komunikují?
|
vlad. | ![](/g/icon/j0412054_2.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:50:53) Slunce, zavolej na info linku, napiš mail - popros někoho, pokud by to bylo v angličtině, zajdi se zeptat na prodejnu...nevzdávala bych to
|
Liaa | ![](/g/icon/cervenaxaxmodra.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:53:29) Jde o to, že oni tam žádný mail nemají. Může jim leda zavolat nebo s nimi chatovat.
|
|
|
|
Liaa | ![](/g/icon/cervenaxaxmodra.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:52:30) Teď tam mají, že lhůtu na vrácení dočasně prodloužili na 60 dnů.
You can return most items for any reason within 60 days of an online order delivery or a store purchase. Please note the 60-day return period represents a temporary extension of our return policy. Even after 60 days, you can still return items if they’re unworn and unwashed.
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:25:51) Lioo, jo, ale v tom případě musí být ty boty nenošené. Na reklamaci ale normálně dva roky.
|
|
|
|
|
Beruška78 | ![](/g/icon/holka_1.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 7:40:45) Ty jo a není to nějaký fake? Dcera je má už třetí rok, taky puberťák, takže je nosí celý rok, včetně léta i zimy. Ty už toho přežily. Stály teda kolem trojky, jsou i dražší. S reklamací bohužel neporadím, ale překvapilo mi to, jsou to držáky, co vím i u jejich kamarádů, co je nesundají
|
vlad. | ![](/g/icon/j0412054_2.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 9:09:51) Co to bylo za obchod? Taky si říkám, jestli jsou opravdu originál...
|
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:52:04) Jsou ze stránek https://www.nike.com/cz/, tedy oficiálních stránek Nike. Kupovala jsem tam právě proto, že jsem se bála napodobenin. Nike je prezentuje pomalu jako věčné, tak mě to překvapilo. Jsou roztrhané i v místě mezi látkou a kůží. Absolutně netuším od čeho. Kamarádku napadlo od tření nohavic kalhot, ale syn kalhoty v létě nenosí. Navíc synovi boty normálně vydrží dlouho. Jinak kupuji levné. Třeba ty nejlevnější z Decathlonu a i přes nošení každý den včetně sportu mu vydrží celý rok. Boty Adidas jsem kupovala použité. Potom je nosil syn a teď já a pořád jsou perfektní.
|
|
|
Termix | ![](/g/icon/ruze.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 9:19:59) Obávám se, že tohle jsou jakési praktiky levného čínského obchodu a ty boty nejsou vůbec originály. Moje dcera jedny má a po roce a praní v pračce vypadají pořád velmi dobře. A ona je určitě nešetří.
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:06:05) Jsou z oficiálních stránek obchodu Nike - https://www.nike.com/cz/ Jde mi o reklamaci právě u nich.
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:11:45) Tak tam prostě zkus zavolat. Podle mě česky mluvit budou (i když třeba fakt jenom v sobotu:). Problém je ale asi trochu v tom, že bys měla reklamovat okamžitě potom, co s tou věcí nastane první průšvih, ne až když je úplně na hadry (což by samozřejmě nemělo nastat po pár týdnech nošení).
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:18:24) Byla jsem s druhým synem v lázních, takže jsem neměla možnost mu boty kontrolovat a myšlenky jsem měla vůbec úplně jinde. Sám mi to neřekl.
|
|
|
|
|
Cimbur | ![](/g/icon/chribyxcimburkx-xxzmenxenx.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 9:48:13) Neregistrovala jsi se třeba jako na Zalandu? Pak by jsi všechno potřebné našla ve svém profilu. Jinak sportovní boty normálně peru v pračce. I ty za 4 tisíce. Tohle mi udělaly jen nějaké shuntyod Deichmanna... Sportovní obuv jedině přes Best4Run nebo Top4Running, Asicsy od Ondry Němce. Ani ze Zalanda nechodí kvalitní boty.
|
|
DaVinci | ![](/g/icon/fotoxpodxvodou.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 10:05:16) Fakturu najdeš buď na eshopu ve svém profilu nebo v emailu. Ale také se přikláním k možnosti, že jste koupili fake
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:25:26) Nakupovala jsem bez registrace, protože jsem chtěla udělat pouze jednorázový nákup a do e-mailu mi nic nedorazilo. Fake by mi mohl poslat jedině oficiál Nike obchod, kde bylo zakoupeno a počítám, že to by si nedovolili.
Nakupuji převážně na internetu, protože se nikam nedostanu a takové problémy jsem nikdy neměla. Jde mi spíš o to, jestli už někdo reklamoval na e-shopu a měl s tím zkušenosti. Uvedená mají pouze telefonní čísla a komunikace pouze v angličtině. Moje angličtina je na to opravdu hodně slabá.
|
|
|
Lenka Pražanda |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 10:05:45) Dívala ses do spamu a hromadné pošty? Nám zatím přišla faktura vždy v mailu a ještě v tom balíku. Někdy to je součást té nálepky na vrácení. V každém případě i tady jsou uvedené potřebné údaje pro reklamaci. Boty bych zabalila a poslala zpět na ten kód. Reklamační formulář najdeš kdekoliv na internetu. Nebo zkus zajet přímo do prodejny Nike a zeptej se.
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:30:45) Kontrolovala jsem všechno a když nikde nic nebylo, tak jsem si alespoň vyfotila tu stránku s potvrzením objednávky. Fotografii mám kvalitní - je to sken obrazovky. E-mail tam mám uvedený správný.
V krabici byly jen boty a nálepka. Přemýšlím, že boty zabalím a odešlu s tou nálepkou zpět. Přibalím fotografii té objednávky a případně potvrzení o platbě (hradila jsem kartou). K tomu přidám aspoň anglicky přeložený dopis s vysvětlením. Boty jsou stejně na vyhození, tak myslím, že není co ztratit. Prodejnu máme příliš daleko a myslím, že by mi tam stejně nepomohli.
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:32:59) Asi pořád nerozumím tomu, proč nezkusíš zavolat na to číslo, co tam uvádějí jako oficiální reklamační postup, kde by ti řekli, jak máš postupovat dál?
|
TaJ | ![](/g/icon/kytka11_1.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:41:36) Muumi, vždyť to Slunce předtím psala...že angličtinou moc nevládne a že komunikace je tam jen v Aj, byla bych na tom podobně...
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- | ![](/g/icon/eyeunivr.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:42:06) Asi protože neumí anglicky. Kdybych já někam takhle volala, tak i kdybych něco vykoktala, vůbec nebudu rozumět tomu, co mi odpoví.
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 | ![](/g/icon/xxxnormalxisxanxillusion.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:44:26) no s ohledem na formát čísla bych to prostě minimálně zkusila, zase tolik ten hovor nestojí, aby to případně zase položila, ne? ![~d~](/g/s/29.gif)
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:45:58) No právě, vždyť se uo tváří jako normální český callcentrum...
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 14:09:47) Zkusila jsem tam volat. Je tam automat, který mluví anglicky. Rozumím jen poslední větu. Zatím zkouším sehnat někoho, kdo umí dostatečně anglicky.
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 14:10:09) Aha, automat
|
|
|
|
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:45:25) To psala, ale stejně by podle mě stálo za to vyzkoušet, jestli tam nemluví česky. Případně zavolat na jakoukoliv českou prodejnu? Já bych to teda zkusila, než pošlu boty do neznáma.
|
TaJ | ![](/g/icon/kytka11_1.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:49:09) Muumi, jo, asi bych se taky zkusila zeptat na nějaké prodejně, jak postupovat...jestli by to teda věděli 😉
|
|
|
|
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:38:06) Koukla jsem do mejlů a mám tam potvrzení platby a pak další mejl s názvem: "Zde je tvůj přehled plateb za objednávku ..."
|
Lenka Pražanda |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 14:05:51) Taky si myslím, že to jen přehlédla. Nemusí to být nutně z adresy Nike. Už se mi stalo, že jsem rozklikla něco co jsem nevěděla co je a bylo to potvrzení s fakturou
|
|
|
|
|
L+ 2m | ![](/g/icon/orchidea3_1.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 10:43:58) Hodne divné je, že chtějí kontakt pouze telefonicky. Není uvedený mail, to je dneska fakt podezrele. Zase jestli je to skutečně Nike.com a ne něco převlečeného, s reklamaci by neměl být problém. Jinak ze zkusenosti, podle mě, je fatální rozdíl kvality bot u velkych prodejců jako Zalando, About you, Sportisimo a botami přímo ze speciálek nebo malých obchodu, které berou přímo od vyrobce. Konkrétně Air Force kupované na Zalandu nevydržely ani čtvrt roku denního nošení. Tytez boty koupené přímo v outletu Nike drží už 2 roky ( noha už neroste). Totéž tenisové boty Babolat, ze Zalanda po dvou zápasech rozedrena pata. Další koupené v lokálním sportu v Alpách a drží už druhou sezónu intenzivního nošení.
|
Lenka Pražanda |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 11:11:22) Zrovna Zalando považuji za velmi nekvalitní, i když se tváří značkově. Tam už bych nic neobjednala. About You jak co. Mají rychlé dodání a bezproblémovou reklamaci. Obecně všechno co mi přišlo z netu bylo nekvalitní. Raději nakupuji v kamenných prodejnách.
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:06:16) Lenko, já ze Zalanda objednávám pořád, i drahý značkový věci, Ještě nikdy jsem neměla problém. Jednou jsem reklamovala boty, u kterých jsme utrhla koženou šňůrku vzadu, vrátili celu částku, bez problémů.
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- | ![](/g/icon/eyeunivr.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:11:28) Ponejvíc nakupuju na ZOOTu
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:16:02) Je to jedno, Zalando, About you, Answear,Breuninger, ze zahraničních Yoox, Farfetch, nikde nemám špatnou zkušenost, v kamenných obchodech téměř nenakupuju. To není jejich vlastní zboží a co se týče servisu, je to plus mínus stejné.Vrátit se dá všechno snadno.
|
|
|
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:10:21) Nike.com objednávám taky, vždycky dostanu fakturu, s podrobnými podmínkami reklamace. Je divný, že nepřišla mejlem faktura. To nebudou oficiální stránky.
|
|
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 11:08:41) Zeptám se jako pitomec - to jsou nějaké speciální boty, co se u nás nedají koupit? Nebo to v zahraničí vyjde levněji? Já jdu vždycky cestou nejmenšího odporu a snažím se nakupovat tam, kde to budu případně moct snadno vrátit/reklamovat (jedinou výjimku jsem teda učinila u švédské litinové pánve, co jsem koupila na německém Amazonu, protože u nás to prodávají za nehorázné ceny). Ale možná teda o něco přicházím, tak budu ráda za vysvětlení. Jinak si myslím, že by jim snad možná stačilo i ty boty nafotit a poslat mailem s číslem objednávky? Třeba je ani fyzicky nebudou chtít vrátit. Pokud je to teda slušný obchod. P.S. Aha, mail není? To ale fakt trochu vypadá jako podvod...
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 11:13:35) https://www.nike.com/cz/help/#contact
No, podle tohoto to vypadá, že v sobotu 9-18 mluví česky:). Fakt divně napsané. Zkoušela jsi tam teda volat?
|
Lenka Pražanda |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 11:42:33) Nebo si může vybrat nejbližší prodejnu a zajet přímo tam ![~b~](/g/s/27.gif) Hlavně když nechci komunikovat v angl. tak si neobjednám nic v obchodě, který má url adresu com. Najdu si to v ČR.
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:01:11) No na prodejně ji pravděpodobně pošlou do pr..., ,protože nevyřizují objednávky z eshopu. Každopádně fakt hodně divný stránky, to bych to radši koupila třeba na tom Zalandu (tam jsem teda dost nahodile koupila 2x Vansky a pak nějaké klučičí košile od Nextu, a žádný rozdíl v kvalitě jsem teda nepozorovala?).
|
Lenka Pražanda |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:15:09) Proč by se jí na prodejně nevěnovali? Je to normální reklamace v záruční době.
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:16:44) Protože prodejna nemá s tím internetovým obchodem nic společného?
|
Liaa | ![](/g/icon/cervenaxaxmodra.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:18:41) No ale na stránkách (www.nike.com) píšou:
How do I return an online order? Nike Members and guests can return online orders at most Nike stores or ship their return back to us.
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:20:52) Jo, s dokladem o zaplacení. Ona nemá žádnou fakturu nic, psala, ne?
|
Liaa | ![](/g/icon/cervenaxaxmodra.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:29:46) Píše, že má číslo objednávky, což by mělo stačit:
For orders placed on Nike.com or in any of the Nike apps, just have either your order barcode or order number ready at the store.
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:38:36) Tak potom jo, já myslela, že nemá vůbec nic. Jen pozor, ty firmy mají dneska dobrý právníky, často reklamaci zhodnotí tak,že nebyly používány správně a hotovo.
|
|
|
|
vlad. | ![](/g/icon/j0412054_2.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:45:19) otázka je, kde to objednala
|
|
|
Lenka Pražanda |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:43:24) Reklamuji i vracím na prodejně (pokud je k dispozici) bez ohledu na to, jestli zakoupím zboží v eshopu nebo ne. Nikdy se mi nestalo, že by to nešlo. Všechny eshopy co mají současně kamenné prodejny toto umožňují. Dokonce to mají vždy na stránkách napsané, že lze vracet i reklamovat na prodejně. Často se stane, že je zboží dostupné pouze online (výprodej), ale pořád je to jejich zboží.
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:46:17) Tak on může být problém v tom, že zahraniční e-shop a české kamenné prodejny jsou úplně oddělené entity a třeba se k té objednávce na eshopu ani nedostanou a vyřídit to nemůžou. Pokud to teda na Nike jde, tak je to samozřejmě lepší varianta...
|
|
Stáňa * | ![](/g/icon/postavy_vesele14_2.gif)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:10:36) Lenko, reklamovala jsi i něco koupeného v online Lidlu na jejich kamenné prodejně? Jestli ano, tak jsi dobrá, protože tady tě rovnou odkážou na jejich online shop. V prodejně se těmito reklamacemi vůbec nezabývají.
Takže alespoň, co vím, tak to není 100% pravidlo.
Mně na jaře zamítl reklamaci Rieker. Skoro nenošené boty, úplně prošlapaná podrážka.
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:13:15) Jojo, zrovna Lidl mě napadl, tam se to nedá reklamovat, ani vrátit (nebo v Tchibu taky nelze všechno vrátit na prodejně, třeba židli nebo botník jim tam donést nemůžeš).
|
|
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:28:38) Tak třeba Next taky nemůžeš reklamovat neb vracet na prodejně, pokud objednáš online. Více obchodů nemá s internetovým obchodem nic společného.
|
|
|
|
|
Liaa | ![](/g/icon/cervenaxaxmodra.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 12:16:55)
|
|
|
|
|
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:15:42) Vložila jsem fotografie bot - https://www.instagram.com/p/CwNGFA_o0b2/?img_index=1 ke mě na instagram. Potom je zase smažu. Nevěděla jsem kam je dát veřejně.
|
Silvie+dva kluci | ![](/g/icon/smile1_1.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:27:27) Tak ty vypadají fakt hodně zničeně. Syn je má vic jak rok a jsou skoro jako nové. Zkus v mailu ve složce hromadné nebo spam, třeba bude faktura tam. Pustila bych se do reklamace.
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:49:01) Nebyla. Všechno jsem kontrolovala. Ptala jsem se kamarádky a té dorazila normálně. Ona kupovala po registraci. Zkusila jsem se tedy po objednávce dodatečně registrovat, že se e-mail propojí a objednávka se zobrazí, ale to taky nic. Napsat jsem jim taky nemohla. Pouze telefon s tou angličtinou. Všichni synovi kamarádi, co je mají s nimi problém nemají. Nepočítala jsem, že bych musela tohle řešit.
|
Lenka Pražanda |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 14:36:26) Slunce, já si právě vždy jako první představím co když to budu muset vracet nebo reklamovat a pídím se po prodejně a kontaktu. Jakmile je to složité, raději koupím jinde, i kdyby to mělo stát víc. Vím, že teď ti to nepomůže Ale vadný kus může poslat i prověřený obchod. Tak proto.
|
|
|
|
L+ 2m | ![](/g/icon/orchidea3_1.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:28:05) Ty jo, po měsíci. Kdo by to byl řekl o botech za 4 t. Jestli tě to utěší, syn na tom byl stejně po 3 měsících. Úplně se mu rozklebil sev mezi kůži a látkou a koukal ven molitan. Nám reklamaci na Zalandu uznali. Teda několik mailu proběhlo, ale nakonec uznali. Přes moje výhrady si koupil totozne o číslo větší přímo v Nike prodejně v Rakousku. Ty už má dva roky, nosí je léto/zima pořád. Tam má teda lehce prochozenou podrážku, ale odpovídá intenzitě nošení.
|
|
VčelkaMája | ![](/g/icon/hvezda7_1.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 15:00:41) Nejezdí syn na skejtu? Takhle zrasi boty moje dite za 1 den 😥 a je uplne jedno z jakyho jsou obchodu...
|
Stáňa * | ![](/g/icon/postavy_vesele14_2.gif)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 22:23:47) Možná si tě pletu s jiným nickem, ale nejsi z T.? Pokud ano, mohla bych ti pomoct zavolat na tu linku.
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(22.8.2023 11:18:32) Ano, budu to já. Jen teď bydlíme ve vesnici kousek od T, ale určitě bych dojela a moc by mi to pomohlo. Samozřejmě bych se revanšovala.
|
|
|
|
|
|
Monika |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 13:50:52) Na stránkách Nike.com vidím (v češtině) dole odkaz na "vrácení zboží" s návodem, jak to udělat (včetně toho, jak se dostaneš ke své objednávce). To jsi četla a zkoušela?
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 14:07:34) No, tam je dlouhé povídání o vracení zboží do 30 dnů a potom u použitého, které máme více než 30 dnů je uvedeno, že je třeba je předem kontaktovat a když kliknu na ty kontakty, tak tam jsou pouze telefonní čísla a uvedeno, že komunikace je pouze v anglickém jazyce.
Na sledování objednávky v režimu hosta se po uvedení čísla objednávky a e-mailu dostanu, ale nic závratného tam není. Pořád stejný výsledek.
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 14:09:53) Tak tam zkus zavolat.Je to číslo s českou předvolbou, ne? Uslyšíš hned, jestli mluví česky, pořád můžeš říct,že anglicky se nedommluvíš. Nebo ať to vyřídí syn, ten určitě anglicky umí.
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 14:18:37) Syn anglicky umí, ale teď jde do 9. třídy, tak nevím. Na tak vysoké komunikační úrovni to podle mě ještě nebude. Navíc je nedoslýchavý a ten automat mluví tak rychle a blbě, že by podle mě ani nerozuměl. Čekala jsem nějakou nabídku, že se proklikám k někomu živému, ale nic.
|
Muumi |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 14:25:25) K živému člověku se obvykle doklikáš tak, že ti automat několikrát po sobě nebude rozumět, tak to vzdá a přepojí tě. V horším případě ukončí teda hovor:(. Zkusila bych na milého automata mluvit česky, třeba to zafunguje.
|
|
|
|
|
|
kája+dva | ![](/g/icon/postavy_vesele22_4.gif)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 21:43:05) https://www.nike.com/cz/help/ Tady je uvedené české telefonní číslo.
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 22:03:37) No to je to, na které volala, komunikace anglicky, s automatem.
|
|
|
Esthelle |
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 22:59:55) Tipla bych si, že je synovi někde někdo vyměnil za starý ošoupaný…škola, trénink, bazén….Ma je každý druhý puboš. Takto boty po dvou měsících nemůžou vypadat, pokud jsou z ofiko obchodu.
|
LadyP | ![](/g/icon/meda.jpg)
![](/g/b.gif) |
(22.8.2023 7:51:28) Esthelle, to je dobrý nápad, taky se mi nezdá pravděpodobné, že by takhle vypadaly.
|
Vítr z hor | ![](/g/icon/sluncex.jpg)
![](/g/b.gif) |
(22.8.2023 8:49:09) Kdyz si clovek boty vyrazne nepodepise (staci jedno pismeno nekde uvnitr), tak je vymena zcela bezna ![~l~](/g/s/13.gif)
Zazili jsme i vymeneny destnik v italske opere (samozrejme nam tam zustal orvany, i kdyz ten nas byl uplne novy).
Nebo backory - nove nepodepsane backory ditete si omylem vzal kamarad s vetsi nohou, ktery mel stejne, ale stare. Jeho maminka ty zjevne nove dokonce vyhodila, protoze mu prece byly male ![~8~](/g/s/37.gif)
Dcera kamaradky si stezovala, ze jsou ji nove boty po par tydnech male. Ukazalo se, ze si je nekde na navsteve vymenila s kamaradkou.
(Jinak zakladatelce dekuji za tema, zrovna patram po botach pro deti a nemam nervy na narocne reklamace - je dobre vedet, kde nekupovat.)
|
Federika | ![](/g/icon/gr__en_nderung_ikonka_4.jpg)
![](/g/b.gif) |
(22.8.2023 10:08:44) Nedovedu si představit, e by si v tomhle věku boty vyměnili a nevšimli si toho. Měl jsem tady desítky puberťáků, polovina z nich měla obyčejný černý vansky, byla toho plná předsíň. Smáli se, přehazovali, ale k. výměně nedošlo, každej je má jinak vyšláplý,jinak daný tkaničky,poznají si je. A těžko si je někdo v tomhle věku podepisuje, ani tím jedním písmenem ne.
|
Esthelle |
![](/g/b.gif) |
(22.8.2023 21:22:25) No ja mam zkušenosti opačné, syn dela kolektivní sport, zápasy většinou ve školních telocvicnach, kde je nutné se přezouvat, do toho rodiče, skupiny co hrají před námi/po nás….každou chvíli se řeší, že na nekoho zustaly cizi boty. Někteří experti jsou schopni odejít i v malých botech. Naposledy na jednoho tatínka zbyly tenisky Nike o 2 čísla menší….jedná se o hochy 14-16.
|
|
|
|
L+ 2m | ![](/g/icon/orchidea3_1.jpg)
![](/g/b.gif) |
(22.8.2023 9:18:47) Záměně bych věřila třeba ve školce, ale u puberťáka asi ne. Navíc máme také negativní zkušenost, synovi se je podařilo podobně odrovnat po 3 měsících. Nosil je jen do školy, na noze je měl max 3 hodiny denně. Zřejmě se některá šarže nepovedla.
|
|
|
kdyzsluncenesviti | ![](/g/icon/image_16.jpg)
![](/g/b.gif) |
(22.8.2023 11:26:00) Jezdila jsem z lázní na otočku domů během víkendů a vím, že 5.7. mi přijela syna hlídat mamka s bratrem, který má boty stejné (jen s jinou barvou znaku) a dívala jsem se na synovi a už na nich měl nějaké odřeniny. To jsem si říkala, že asi moc tlačí při ručním čištění a nechala jsem to být. Od toho začátku července to jsou tedy určitě ty samé a zbytek se rozsypal později. Mě jde tedy hlavně o tu podrážku. S ní už je nenosí a tak dva týdny už leží v botníku než mi bylo divné, proč je nenosí a zkontrolovala jsem je.
|
|
|
Balbína | ![](/g/icon/topooh6_1.gif)
![](/g/b.gif) |
(21.8.2023 23:11:52) Divala jsem se na jejich stranky. Poznamku o komunikaci v anglictine maji PO-PA. Vypadalo by to, ze v sobotu je tam i cestina? Pripadne at vola syn. A nebo at zajde do prodejny Nike a zjisti tam postup. Dale mi take pripada divne, ze by ti neprisla faktura. Dala bych do vyhledavace v e-mailu cislo objednavky. Zkus dohledat. Nike by ale dle cisla objednavky take meli dohledat. Drzim palce!!
|
|
|