| karma |
 |
(12.5.2025 5:00:53) Přijetí - nepřijetí bude 15., ale bodové hodnocení testů už by mělo být sečteno, kde prosím najdu, víte někdo? Děkuji!
|
| Monika |
 |
(12.5.2025 7:15:40) Vysledky JPZ jsou uz na Dipsy,zrovna jsme koukali (na základě informace od spolužáků)
|
| Alena |
 |
(12.5.2025 8:18:41) A jak dcera dopadla?
|
| Monika |
 |
(12.5.2025 8:22:54) Dopadla dobře, dokonce o bod lip,nez myslela. Cj 49, M 43
|
| Alena |
 |
(12.5.2025 8:56:05) Krásny výsledek, gratulace!
|
|
| Federika | 
 |
(12.5.2025 11:53:52) Moniko, gratuluju!! Ten čas tak strašně letí, loni jsem tu řešila body a v mžiku má má dcera už téměř po prváku, už si zkouší ve škole i maturitní slohy,děs Asi to bude už stáří Mně přijde, že se otočím a už ja zase další rok,další události. Přeju všem,ať jim ty přijímačky hezky klapnou...
|
| TaJ | 
 |
(12.5.2025 15:10:08) Federiko, viď? Taky jsme si nedávno se synem říkali, kam ten rok zmizel...
|
|
|
|
|
| Klabe+3 kluci (08,10,15) | 
 |
(12.5.2025 12:15:33) Jj, jsou tam, ale žádný upozorňovací email mi nepřišel. A to bych čekala, že přijde.
|
|
|
| Stárnoucí |
 |
(12.5.2025 9:45:41) Je to v DiPSy.
|
|
| karma |
 |
(12.5.2025 15:47:55) My teda blbý, oboje o 10 min než doma  Ale zkouška, je to na osmileté, takže se moc nestane, spíš chtěla
|
|
| rekla |
 |
(12.5.2025 16:34:48) Já vlastně nedokážu vyvodit, jak dcera dopadla - bodově se mi to zdá slabší, ale z ČJ je na 96. percentilu a z matiky na 91. Jde teda o 8leté gymnázium, tak nevím, jestli ten test pro páťáky byl letos těžší? Protože s těmito body by se na své gymnázium (pražské - jediné, kam by chtěla nastoupit) vloni nedostala... Tak uvidíme...
|
| Monika |
 |
(12.5.2025 16:41:33) Tak ten vysledek je samozřejmě dobrý, ale zalezi na konkurenci právě na tech Vasich školách a to ti tu nikdo neřekne. Na 8G nevim,ale na 4lete SŠ byla určitě o dost těžší matika než loni.Dcera má při 43 bodech 98.percentil ...
|
| Girili | 
 |
(13.5.2025 0:21:21) Moniko, kde jste zjistili přepočet na percentily?
|
| karma |
 |
(13.5.2025 6:29:39) Dipsy
|
|
| rekla |
 |
(13.5.2025 6:30:08) Girili, v Dipsy je nad testy "Stáhnout výpis výsledků", tak v tom souboru to je...
|
|
|
|
| Alena |
 |
(12.5.2025 16:50:06) A kolik ma tedy bodu (percentil mas pro oba terminy ruzny)? Ano, i pro pataky byl lonsky test lehky a ten letosni se obtiznosti vracel zpet.
|
| rekla |
 |
(12.5.2025 17:16:35) Má 77 bodů, což je za mě nic moc - vloni bylo na její gympl 81 minimum. Ale my to nehrotíme, už jsem to tu psala - myslím, že dcera není zralá, takže děj se vůle boží
|
| Alena |
 |
(12.5.2025 18:09:23) Jestli byl jeji gympl loni za 81 bodu, tak mi tech 77 letos prijde realnych k prijeti. Muzes se podivat na matematickaberuska.cz na predchozi roky.
|
| Senedra | 
 |
(12.5.2025 19:48:27) tak už si ( kupodivu), všimla i média.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/kampus-stredni-vzdelavani-tezsi-matematika-se-projevi-pro-prijeti-na-ss-nekde-staci-vyrazne-mene-bodu-276468?fbclid=IwY2xjawKPE5pleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETE0ZTdFckdxOG1PcDU2dnZaAR4LD7Fh8nVa2XK-r9bk9xGi3D5Xjm5BpxbJJrVThbPc7FQDfEL_Hsbs65edaQ_aem_MKnLjoyvcsJmmTM1kx69sw
|
| Federika | 
 |
(12.5.2025 20:50:44) Senedro, ale vždyť se to hlásilo předem, že matematiku chtějí vrátit na úroveň předchozích let. Nic moc se nezměnilo, jen loni to byl v té matice úlet.
|
| babi_ | 
 |
(13.5.2025 21:00:22) Navazuji náhodně, nechce se mi zakládat téma (mj. proto, že, jak je i v článku uvedeno, mě záležitost již (děti) a ještě (vnoučata) až tak nepálí, byť teoreticky dost zajímá:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-komentar-nobelistovi-zatleskejme-a-zapomenme-i-kdyz-jde-o-nase-deti-276509#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
|
| Alena |
 |
(13.5.2025 21:41:06) Priznam se, ze moc nerozumim, co tim chce autor presne sdelit. Ze se u nas mechanismus prijimacek zmenil, vime...a dal?
|
| babi_ | 
 |
(14.5.2025 13:39:02) Aleno, no že se to dá vymyslet ještě daleko lépe, a jdeme tím směrem.
|
| Alena |
 |
(14.5.2025 14:00:37) Babi, mne pripadalo, ze je tam prave malo konkretnich informaci, bylo to jen takove autorovo pochvaleni se (ja jsem to rikal). Celkove mne pripada, ze vetsi problemy jsou ve skolstvi jinde, ale na JPZ je zkratka dobre videt.
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alena |
 |
(12.5.2025 20:46:38) Nahlidla jsem u tve skoly do minulych let, krom vyjimecneho lonska, by to kazdy rok stacilo, takze bych to videla optimisticky.
|
| rekla |
 |
(13.5.2025 6:31:19) Díky, už jsem taky koukla, tak uvidíme...
|
|
|
| Termix | 
 |
(13.5.2025 6:58:06) Reklo, gratuluju. Myslím, že to je velmi reálné.
|
| rekla |
 |
(13.5.2025 7:50:25) No, Termixi, víš, jak to je Takže opravdu uvidíme...
|
|
|
|
|
|
| Kopřiva Dvoudomá | 
 |
(13.5.2025 13:47:32) Body i percentily vypadaj dobře, chlapec (8G) bude rád.
|
|
| karma |
 |
(13.5.2025 16:07:12) Jakože konkrétní škola, nebo všichni účastníci, nebo ten den? Kolik je ještě reálná šance?
|
| Alena |
 |
(13.5.2025 16:49:08) Ten den. Myslis realnou sanci na prijeti? Nelze obecne rici, u kazde skoly jinak.
|
|
| Kočka z Brna |
 |
(14.5.2025 12:39:55) Ten den a ten obor té konkrétní školy, kde dítě přijímačky skládalo.
|
| Monika |
 |
(14.5.2025 13:19:08) No, to si tedy myslím, že percentil se vztahuje ke všem, kdo dělali ten konrétní test (na všech SŠ dohromady).
|
| Federika | 
 |
(14.5.2025 14:05:08) Ke všem ne. K různým oborům a ten den. Takže třeba gymnázia mají jiný percentil.
|
| Monika |
 |
(14.5.2025 14:52:10) Federiko, fakt? Na základě čeho si to myslíš (nebo víš)?
|
| Federika | 
 |
(14.5.2025 15:48:58) Nějak se to tady řešilo loni. Každý měl pro ten den jiný percentil, střední odborné školy, gymnázia...A Cermat na to nějak odpovídal, myslím,že něco m na stránkách i To Dáš...
|
|
| Federika | 
 |
(14.5.2025 15:51:57) Tohle prý uvádí Cermat:
Z výsledkových listin z JPZ vidíte % úspěšnost ze zkoušky a percentil. Tento percentil je za daný termín konání JPZ a obor za celou ČR. Jde tedy o plošný republikový souhrn vždy za jeden obor na různých školách
|
| Monika |
 |
(14.5.2025 15:57:04) A nemyslí se tím "jedním oborem" ten jeden test? Nějak nemůžu přijít na to, jak by odlišovali "obory", když děti se hlásí na 3 různé školy a to často různých oborů (např. gympl, obchodní lyceum, obchodní akademie) ... Jak to tedy započtou? Každý výsledek započtou 3x podle přihlášek? A jaký to má smysl? Navíc v tom potvrzení na Dipsy je jen jedno číslo nebo jich tam má někdo víc? Dcera zrovna se hlásila na 3 gymnázia, tak to nemůžu poznat ... Vůbec se o tom nechci hádat (a ani věnovat čas pátrání po pravdě), ale nějak se mi to nezdá.
|
| Federika | 
 |
(14.5.2025 16:05:31) Taky nevím, loni se dcera taky hlásila, na tři gymply. Jen měla u matematiky percentil 98, bodů 50 a někdo psal, že to takhle není možný, že kdyby měla 50 bodů, nemohla by mít 98 percentil. A další měli s jinými body jiný percentil, al e nehlásili se na gymnázia. Takže přesně nevím a asi to není ani směrodatný, důležitá je ta konkrétní škola. a tam to může být úplně jinak.
|
| Alena |
 |
(14.5.2025 18:26:30) "Jen měla u matematiky percentil 98, bodů 50 a někdo psal, že to takhle není možný, že kdyby měla 50 bodů, nemohla by mít 98 percentil." Je to mozne, tech 98 znamena, ze 2 procenta to napsala lepe (coz tady odpada) nebo stejne (to bude ten pripad). Patrani po vyznamu slova obor je dost tezke, nekdy to u Cermatu znamena deleni gymnazium/lyceum/SoŠ/SOU s mat a nekdy podrobne deleni ala gymnanzium x technik-puškar. Tezko rict, moc se z toho clovek nedozvi.
|
| Monika |
 |
(14.5.2025 19:29:04) Tak to je zajímavé, jestli nikdo nic neví Mně se moc nezdá, že by se jednalo o percentil podle oborů, protože se mi nechce moc věřit, že by dcera měla percentil 98% v případě 43 bodů z pondělního testu z matematiky mezi uchazeči o gymnázia. Tam přeci muselo být docela dost těch, co mělo bodů víc??? Kdyby to bylo mezi všemi, co ten pondělní test z matematiky dělali, tak bych tomu věřila ...
|
| babi_ | 
 |
(14.5.2025 19:47:20) 4leté gymply asi v pohodě.
|
|
| Federika | 
 |
(14.5.2025 21:36:42) Moniko, mně ten percentil zaslaný školou vycházel třeba i na danou školu a den. Tak fakt vůbec nevím.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|