Otázka
Odpověď
Nástup do školy
8.11.2003 13:39:22 Andrea, syn 5 let
Mám syna, který by měl jít příští rok do školy(03/98).
Nedávno měl ve školce výstavu prací, kde děti tvořily strašidýlka a všechna se smále jen to "naše" ne, na dotaz proč se nesměje jako ostatní mi Ondrašek odpověděl "je mu smutno".To bylo takovým signálem pátrat po tom co se s ním děje.Je to tím, že je jedináček?
Nemá vyhraněného kamaráda?
Po celou dobu se vyvíjel dobře, ve svých 5 letech plave, jezdí na kole od 3 let a lyžuje.Má trochu problémy s řečí, chodíme cca 1 rok na logopedii a už nám chybí pouze Ř.Od včerejšího dne zvládne R i na začátku slova či slabiky.chodí také na angličtinu a do "lidušky" na hudebně pohyboou výchovu.
Paní učitelka v MŠ nás na náš dotaz jak na tom Ondra je informovala, že se nedokáže déle soustředit,nechce se nechat organizovat.Což škola přináší.Když dostane úkol, tak ho baví jenom chvíli, jakmile by měl nad úkolem přemýšlet tak jde od toho.Snažím se aby při vybarvování dodělal ještě něco navíc než chce on.Postrčit ho ještě kousek dál.
Docela už ho si samotné malování začalo bavit, do nedávna nebyl s tužkou kamarád.
Je možné nějakou činností prodlužovat dobu soustředěnosti a nebo radši zvolit odklad?
Vím, že než by měl jít do školy je ještě daleko, ale pokud mu mohu nějak pomoci tak chci začít co nejdříve.
Předem děkuji za odpověď. Andrea
Nedávno měl ve školce výstavu prací, kde děti tvořily strašidýlka a všechna se smále jen to "naše" ne, na dotaz proč se nesměje jako ostatní mi Ondrašek odpověděl "je mu smutno".To bylo takovým signálem pátrat po tom co se s ním děje.Je to tím, že je jedináček?
Nemá vyhraněného kamaráda?
Po celou dobu se vyvíjel dobře, ve svých 5 letech plave, jezdí na kole od 3 let a lyžuje.Má trochu problémy s řečí, chodíme cca 1 rok na logopedii a už nám chybí pouze Ř.Od včerejšího dne zvládne R i na začátku slova či slabiky.chodí také na angličtinu a do "lidušky" na hudebně pohyboou výchovu.
Paní učitelka v MŠ nás na náš dotaz jak na tom Ondra je informovala, že se nedokáže déle soustředit,nechce se nechat organizovat.Což škola přináší.Když dostane úkol, tak ho baví jenom chvíli, jakmile by měl nad úkolem přemýšlet tak jde od toho.Snažím se aby při vybarvování dodělal ještě něco navíc než chce on.Postrčit ho ještě kousek dál.
Docela už ho si samotné malování začalo bavit, do nedávna nebyl s tužkou kamarád.
Je možné nějakou činností prodlužovat dobu soustředěnosti a nebo radši zvolit odklad?
Vím, že než by měl jít do školy je ještě daleko, ale pokud mu mohu nějak pomoci tak chci začít co nejdříve.
Předem děkuji za odpověď. Andrea