Otázka
Odpověď
Metoda Dílčího oslabeného výkonu
3.2.2004 22:56:47 Jitka M., syn 6,5 roku
Stále se se smutkem vracím k tomu, proč se v dalších letech budeme potýkat s tím, co je "dys" a "lmd". Začalo to prostě, sestra na porodnici řekla: nebudem čekat do půlnoci a pustila kapačku s oxitocynem proudem. Když na to po výměně směny další sestřička přišla, miminko již asi 20 min mělo tep pouze 30. Trvalo ještě víc než půl hodiny než se rozespalí lékaři sešli a slavnostně se zeptali: souhlasíte s císařským řezem? Syn se pak více než dva roky z každého spánku budil strašidelným křikem vyděšeného tvora. Byl-li nemocný, dlouho trvalo, než se vrátil k původním dovednostem před nemocí. V půl roce ze sedu upadal na záda a několik minut nijak nereagoval - dg. mírná epilepsi a posléze i hypotonie. Od 2,5 roku byl stále nemocný, těžko se dalo rozlišit, jestli s nemocí končí nebo již další začíná. Stále se prodlužovala doba, po niž se vracel k dovednostem svého věku. Zhoršuje se soustředění na jakoukoliv činnost, velmi brzy se unaví, stále těká, vykonává nervozně několik činností najednou, bez dozoru není schopen např. si ani vyčistit zuby, protože okamžitě začne dělat několik dalších věci a úplně mu unikne, že je v koupelně za účelem čištění zubů. Grafické projevy jsou asi o 1,5 roku zpět atd., atd. .... Zapsali jsme se do školy a stále jsem se snažila mu najít způsob jak zvládnout běžné věci, soustředit se tak, aby mohl ve škole obstát. Pak jsem objevila metodu Dílčího Oslabeného Výkonu. Chtěla bych vědět, jestli je tohle opravdu ta správná cesta, jestli jsou její výsledky trvalé apod. Prostě víc a víc informací.
Vím, že zrušit to, jak to vše začalo nemohu, ale nechci, aby můj syn celý život "zápasil" a jako dospělý se třebas nemohl rozumně rozhodovat jen proto, že jeho hlavička si v dětství byla nucena vytvořit "jiná, nestandardní propojení" .
Prosím tedy o více informací o metodě DOV nebo jiných, o kterých zatím nemám tušení, ale mohou pomoci.
Předem velké díky j.
Vím, že zrušit to, jak to vše začalo nemohu, ale nechci, aby můj syn celý život "zápasil" a jako dospělý se třebas nemohl rozumně rozhodovat jen proto, že jeho hlavička si v dětství byla nucena vytvořit "jiná, nestandardní propojení" .
Prosím tedy o více informací o metodě DOV nebo jiných, o kterých zatím nemám tušení, ale mohou pomoci.
Předem velké díky j.