Otázka
Odpověď
Porucha pozornosti a učení
20.6.2004 9:19:23 Jana, syn 8 let
Přeji příjemný den,
Osmiletý syn /ve 2tř. ZŠ/ nyní začal ve větší míře nosit poznámky typu "neudrží pozornost", "je nesoustředěný" "je nepozorný, počítal jiné příklady" "nedával pozor a nepřipravil si sešit".
Syn nemá problémy s učením,matematika je oblíbeným předmětem.Známky-jedničky.Problém začíná být Čj, kde nestíhá rychle psát, např. diktát. Doma má diktát s jednou chybou a ve škole ho nestihne ani přečíst ke kontrole.Chybí, háčky, čárky, zhoršilo se psaní. Tempo školy kam chodí se mi zdá rychlejší než v ostatních. /I když každý říká, jak je to dobře,,??? a s pí. učitelkou jsme spokojeni/ Jako příklad uvádím násob. dělení do 10. /pětiminutovky/ i když se na vyšší nás."prý" tak nepřihlíží, stejně se pětiminutovky píší,čili doma se to učit MUSÍ. Čj-Vybrat z věty podst. jm. a sloveso. A označit slov. druhy číslem. /1-10/ i když také jen "dopředu-orientačně"-mohl by to znát. Ve třdídě patří k těm "lepším". Ale kdyby se podle mého zabýval /myslím v učení/ jen tím co "má" diktáty by vypadaly lépe a byl by nejlepším. Připadá mi nespravedlivé, že např. v jiném městě mají děti na vysv. jedničky a umí 1/2 co náš syn./má nyní Čj na 2/ A navíc teď ta roztěkanost, nebo jak to popsat.
???
Nevím co si o tom myslet.
Děkuji Vam za odpověď.
Osmiletý syn /ve 2tř. ZŠ/ nyní začal ve větší míře nosit poznámky typu "neudrží pozornost", "je nesoustředěný" "je nepozorný, počítal jiné příklady" "nedával pozor a nepřipravil si sešit".
Syn nemá problémy s učením,matematika je oblíbeným předmětem.Známky-jedničky.Problém začíná být Čj, kde nestíhá rychle psát, např. diktát. Doma má diktát s jednou chybou a ve škole ho nestihne ani přečíst ke kontrole.Chybí, háčky, čárky, zhoršilo se psaní. Tempo školy kam chodí se mi zdá rychlejší než v ostatních. /I když každý říká, jak je to dobře,,??? a s pí. učitelkou jsme spokojeni/ Jako příklad uvádím násob. dělení do 10. /pětiminutovky/ i když se na vyšší nás."prý" tak nepřihlíží, stejně se pětiminutovky píší,čili doma se to učit MUSÍ. Čj-Vybrat z věty podst. jm. a sloveso. A označit slov. druhy číslem. /1-10/ i když také jen "dopředu-orientačně"-mohl by to znát. Ve třdídě patří k těm "lepším". Ale kdyby se podle mého zabýval /myslím v učení/ jen tím co "má" diktáty by vypadaly lépe a byl by nejlepším. Připadá mi nespravedlivé, že např. v jiném městě mají děti na vysv. jedničky a umí 1/2 co náš syn./má nyní Čj na 2/ A navíc teď ta roztěkanost, nebo jak to popsat.
???
Nevím co si o tom myslet.
Děkuji Vam za odpověď.