Otázka
Odpověď
Zohlednění LMD
10.3.2005 6:15:35 Bohuslav Vojáček
Dotaz : Vnuk má prokázanou dyslexii + dysortografii. Školní výkonnost interferuje pomalé psychomotorické tempo a snadnou unavitelnost - výkonová dysfunkce v oblasti psychomotoriky.
Navštěvuje 7. třídu ZŠ, výuka ve škole naprosto nedostačující - do výuky zapojena téměř celá rodina. Ze školy chodí nadměrně unavený, soukromý učitel na AJ.
Jaká práva na zohlednění uvedeného stavu můžeme uplatnit ve škole - po 3. vyučovací hodině už není schopen soustředění např. na psaní diktátů. Rychle a dobře chápe , je samostatný např. v matematice, kterou miluje. Ostatní předměty, jako Přírodopis, Zeměpis a hlavně ČJ a AJ nezvládá - učí se a druhý den už nic neví....
Vyšetření máme od PhDr PaeDr Kotasové ze Saniny z r. 2002, Podle školní ped. psych. poradny je v pořádku (z téže doby...?!?
Díky za odpověď.
Zdraví
Vojáček
Navštěvuje 7. třídu ZŠ, výuka ve škole naprosto nedostačující - do výuky zapojena téměř celá rodina. Ze školy chodí nadměrně unavený, soukromý učitel na AJ.
Jaká práva na zohlednění uvedeného stavu můžeme uplatnit ve škole - po 3. vyučovací hodině už není schopen soustředění např. na psaní diktátů. Rychle a dobře chápe , je samostatný např. v matematice, kterou miluje. Ostatní předměty, jako Přírodopis, Zeměpis a hlavně ČJ a AJ nezvládá - učí se a druhý den už nic neví....
Vyšetření máme od PhDr PaeDr Kotasové ze Saniny z r. 2002, Podle školní ped. psych. poradny je v pořádku (z téže doby...?!?
Díky za odpověď.
Zdraví
Vojáček