Otázka
Odpověď
Re: Přechod na jinou školu
3.7.2001 Silvie Nedvědová
Milá paní doktorko a milá paní Mirko,
jak je vidno ze dvou mých dotazu, jsem na stejné koleji, s tím rozdílem, ze v cizine. O to je to pro me tezsí a myslím, ze to lze pochopit. Nevím, jaké konkrétní poruchy chování má syn Mirky, ale predpokládám, ze podobné jako muj. To znamená, ze vyrusuje, neví, o cem ucitelka mluví, nestíhá úlohu, protoze nedával pozor a ted neví, jak na to....Jsem presvedcená, ze nejméne v 50% zálezí na skole a kantorovi. Dokáze-li toto díte (které je pres svou poruchu vcelku bystré a v zádném prípade nepatrí do zvlástní skoly!!!) zaujmout a zvládne-li jeho temperament, za nejz díte rovnez nemuze, potom je to ucitel(ka) jednicka! Jsem zvedavá na odpoved paní doktorky pro nás obe, paní Mirko, opravdu me zajímá, muze-li skola vyloucit díte s poruchou, o které jiz dríve byla informována a která je zvládnutelná.
Hodne pevných nervu!
jak je vidno ze dvou mých dotazu, jsem na stejné koleji, s tím rozdílem, ze v cizine. O to je to pro me tezsí a myslím, ze to lze pochopit. Nevím, jaké konkrétní poruchy chování má syn Mirky, ale predpokládám, ze podobné jako muj. To znamená, ze vyrusuje, neví, o cem ucitelka mluví, nestíhá úlohu, protoze nedával pozor a ted neví, jak na to....Jsem presvedcená, ze nejméne v 50% zálezí na skole a kantorovi. Dokáze-li toto díte (které je pres svou poruchu vcelku bystré a v zádném prípade nepatrí do zvlástní skoly!!!) zaujmout a zvládne-li jeho temperament, za nejz díte rovnez nemuze, potom je to ucitel(ka) jednicka! Jsem zvedavá na odpoved paní doktorky pro nás obe, paní Mirko, opravdu me zajímá, muze-li skola vyloucit díte s poruchou, o které jiz dríve byla informována a která je zvládnutelná.
Hodne pevných nervu!