Otázka
Odpověď
Dysortografie
21.1.2008 20:47:58 PETRA a KRISTÝNKA
DOBRÝ DEN.
CHtěla bych Vás poprosit o radu.Už nevím jak dál .
Strašně si přeji své dceři pomoci, ale dochází mě veškeré slovní pomůcky a pokusy vše nejlíp vysvětlit, nebudete tomu věřit i má trpělivost.Má dcera navštěvuje 2 třídu,základní školy a je ve speciální třídě pro dyslektiky.
Byla jsem sní na vyšetření a trpí poruchou dysortografie.Můj problém spočívá v tom ,že nevím jak se sní mám učit.Byla jsem i za učitelkou ale ta mi neřekla nic co bych nevěděla. Prý se sní nemám učit moc dlouho. Dle jejího názoru, 2h jsou moc, ale to taky dobře vím, problém je v tom ,že i když se sní učím tak dlouho, tak to nemá žádný efekt,a posléze příde dcera ze školy a řekne ,že jí učitalka řekla že se neučila a to mne dokáže rozčílit ,jak to múže vůbec říct když u toho není.
Teď máme problém v matematice i když není dyskalkulik,jak to pan doktor zjistil, avšak má mít i přesto jiný způsob vysvětlování který nevím jaký zvolit ,zkouším jí to vysvětlit jak nejlíp to umím a vždycky ,když se zdá ,že jsme to zvládli tak zjistím pravý opak a už nevím jak to vysvětlit nedokážu vysvětlit pojem Před a za konkrétně na ose, pořád to nechápe,nepomohl ani zákaz si hrát a dívat na televizi navíc mi nosí denně poznámky ,že zlobí a když jsem se ptala ve škole tak mi bylo zděleno ,že se jedná o přestávky ,že v hodině je hodná navíc se mi nelíbí styl jakým učí učitelka.
Dávala jsem malou do této třídy s nějakou představou a ta není dle mého názoru taková jaká by měla být. Paní učitelka má ve třídě pouze 7 žáků každý s jinou poruchou. V hodině mají zakázáno si hrát na balónech, křičí na ně, moc nekontroluje co si napíší za dom.úkol takže má dost často buď neuplný nebo úplně jíný a potom klidně napíše zdělení /nemá domácí úkol/ Navíc jim prý nedovolí jít v hodině se výčůrat.
Ptala jsem se rodičú jak jsou s touto učitelkou spokojeni, ale prý sní nemají problém .Tak jsem na to zůstala sama ,chtěla jsem to řešit s ředitelem ,ale radči jsem si to rozmyslela, protože jako jednotlivec nebudu mít šanci na změnu.Byť paní uč. má názor o svých dětech ve třídě že mají nižší iq ,což není pravda kdyby o tom více četla, nevím jak si to vůbec jako pedagog může dovolit říct, toto rodiči nevím s kým bych toto měla řešit aby dělala ve třídě to co má a neříkala dceři, když má občas špatně napsaný úkol ať si koupím knížku kde je vše napsaný,chápu že se sní mám učit a pomáhat ,ale druhá věc je ,že ona by měla spíše říct dítěti ,že to není úkol pro rodiče ale pro ni.
Říct tyto věci co mi vadí jí řici nemohu protože mám strach že si na ni zasedne jak se to dá tedy řešit!
DOUFÁM ŽE MI ODPOVÍTE NA MÉ DOTAZY .
S POZDRAVEM PANÍ PETRA.
CHtěla bych Vás poprosit o radu.Už nevím jak dál .
Strašně si přeji své dceři pomoci, ale dochází mě veškeré slovní pomůcky a pokusy vše nejlíp vysvětlit, nebudete tomu věřit i má trpělivost.Má dcera navštěvuje 2 třídu,základní školy a je ve speciální třídě pro dyslektiky.
Byla jsem sní na vyšetření a trpí poruchou dysortografie.Můj problém spočívá v tom ,že nevím jak se sní mám učit.Byla jsem i za učitelkou ale ta mi neřekla nic co bych nevěděla. Prý se sní nemám učit moc dlouho. Dle jejího názoru, 2h jsou moc, ale to taky dobře vím, problém je v tom ,že i když se sní učím tak dlouho, tak to nemá žádný efekt,a posléze příde dcera ze školy a řekne ,že jí učitalka řekla že se neučila a to mne dokáže rozčílit ,jak to múže vůbec říct když u toho není.
Teď máme problém v matematice i když není dyskalkulik,jak to pan doktor zjistil, avšak má mít i přesto jiný způsob vysvětlování který nevím jaký zvolit ,zkouším jí to vysvětlit jak nejlíp to umím a vždycky ,když se zdá ,že jsme to zvládli tak zjistím pravý opak a už nevím jak to vysvětlit nedokážu vysvětlit pojem Před a za konkrétně na ose, pořád to nechápe,nepomohl ani zákaz si hrát a dívat na televizi navíc mi nosí denně poznámky ,že zlobí a když jsem se ptala ve škole tak mi bylo zděleno ,že se jedná o přestávky ,že v hodině je hodná navíc se mi nelíbí styl jakým učí učitelka.
Dávala jsem malou do této třídy s nějakou představou a ta není dle mého názoru taková jaká by měla být. Paní učitelka má ve třídě pouze 7 žáků každý s jinou poruchou. V hodině mají zakázáno si hrát na balónech, křičí na ně, moc nekontroluje co si napíší za dom.úkol takže má dost často buď neuplný nebo úplně jíný a potom klidně napíše zdělení /nemá domácí úkol/ Navíc jim prý nedovolí jít v hodině se výčůrat.
Ptala jsem se rodičú jak jsou s touto učitelkou spokojeni, ale prý sní nemají problém .Tak jsem na to zůstala sama ,chtěla jsem to řešit s ředitelem ,ale radči jsem si to rozmyslela, protože jako jednotlivec nebudu mít šanci na změnu.Byť paní uč. má názor o svých dětech ve třídě že mají nižší iq ,což není pravda kdyby o tom více četla, nevím jak si to vůbec jako pedagog může dovolit říct, toto rodiči nevím s kým bych toto měla řešit aby dělala ve třídě to co má a neříkala dceři, když má občas špatně napsaný úkol ať si koupím knížku kde je vše napsaný,chápu že se sní mám učit a pomáhat ,ale druhá věc je ,že ona by měla spíše říct dítěti ,že to není úkol pro rodiče ale pro ni.
Říct tyto věci co mi vadí jí řici nemohu protože mám strach že si na ni zasedne jak se to dá tedy řešit!
DOUFÁM ŽE MI ODPOVÍTE NA MÉ DOTAZY .
S POZDRAVEM PANÍ PETRA.