Otázka
Odpověď
Terapie
6.1.2009 19:34:04 HANA
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak pomoci svému synovi (4,5 roku). Syn je hodně emočně labilní, navštěvujeme nefrologickou poradnu kvůli dennímu i nočnímu pomočování - nevyzrálost CNS(počůrával se vždy, nebylo období, kdy se nepočůrával, stav se zlepšuje a sám si na to mylí). Poslední dobou pozorujeme, jakoby se zarazil ve vývinu, špatně mluví, nesnaží se a nechce se učit nové věci. Ve školce se ale naučil spoustu písniček a básniček, doma se chová jak mimino. má staršího bratra 6 roků a sestru 1 rok. Je možné, že se chce vyrovnat sestře? Plete si pojmy ( kuchyně, obývák, hlad, žízeň), jednu větu a nebo otázku (vždy na ni dostane odpoveď) opakuje až 10x, nezná barvy-pořád se snažím formou hry (kostky, pane draku kde máte princeznu se s hnědými vlásky, atd,)druhý den nic neví. Ve školce se mě ptala učitelka AJ, jestli není barvoslepý. Jeho učitelka, kterou má pravidelně nezpozorovala něco divného.Jsme objednaní na neurologii, uvažuji o odkladu školní docházky, narozen v červnu. Vím, že u nás je rušno a dva sourozenci dost často způsobují stresové situace. Ráda bych se mu věnovala individuálně, navštěvovala nějaké centrum, kde se zaměřují na takový vývoj dětí, účastnila se nějaké terapie -hudební, pohybová. Kroužky (AJ, keramika)ve školce ho stresují a nechce tam chodit-protože jak sám říká nic neumí.Kroužky v okolí jsou orientované na výkon a nebo naopak se pro velký počet dětí nevěnují vůbec.Jsme z Brna. Děkuji za radu.
chtěla bych se zeptat, jak pomoci svému synovi (4,5 roku). Syn je hodně emočně labilní, navštěvujeme nefrologickou poradnu kvůli dennímu i nočnímu pomočování - nevyzrálost CNS(počůrával se vždy, nebylo období, kdy se nepočůrával, stav se zlepšuje a sám si na to mylí). Poslední dobou pozorujeme, jakoby se zarazil ve vývinu, špatně mluví, nesnaží se a nechce se učit nové věci. Ve školce se ale naučil spoustu písniček a básniček, doma se chová jak mimino. má staršího bratra 6 roků a sestru 1 rok. Je možné, že se chce vyrovnat sestře? Plete si pojmy ( kuchyně, obývák, hlad, žízeň), jednu větu a nebo otázku (vždy na ni dostane odpoveď) opakuje až 10x, nezná barvy-pořád se snažím formou hry (kostky, pane draku kde máte princeznu se s hnědými vlásky, atd,)druhý den nic neví. Ve školce se mě ptala učitelka AJ, jestli není barvoslepý. Jeho učitelka, kterou má pravidelně nezpozorovala něco divného.Jsme objednaní na neurologii, uvažuji o odkladu školní docházky, narozen v červnu. Vím, že u nás je rušno a dva sourozenci dost často způsobují stresové situace. Ráda bych se mu věnovala individuálně, navštěvovala nějaké centrum, kde se zaměřují na takový vývoj dětí, účastnila se nějaké terapie -hudební, pohybová. Kroužky (AJ, keramika)ve školce ho stresují a nechce tam chodit-protože jak sám říká nic neumí.Kroužky v okolí jsou orientované na výkon a nebo naopak se pro velký počet dětí nevěnují vůbec.Jsme z Brna. Děkuji za radu.