Otázka
Odpověď
Re: Příliš časté močení / selhání bezplenkové komunikační metody
7.9.2009 7:03:51 Ilona Špaňhelová
Zdravím Vás!
S danou metodou BKM nemám zkušenosti z poradny. Vím o ní pouze z internetových portálů. Tam je prezentovaná jako metoda, kdy je dítě aktivní, rodič dovede rozpoznat jeho potřeby a vyhoví tomu, co dítě chce.
Z mého pohledu je to tak, jak píšete - dcera je ve věku velmi aktivním, kdy chce poznávat věci, zkoumat, zkoušet. Tento vjem je pro ni zřejmě aktivnější než to, co se dlouhou dobu učila. Dává mu tedy přednost.
Vím, že je pro vás náročné rozhodování, co s tím. Mé doporučení je, abyste jí teď dali možnost k tomu, aby věci poznávala, zkoumala. Já bych jí to dopřála a spolu s ní bych si hrála a radovala se z jejích nových aktivit. Věřte, že má v hlavičce tento svůj um zafixovaný, má ho v paměťové stopě. Může se tedy stát, že až bude nasycena tím, že věci prozkoumala a zkusila, může se i sama vrátit k tomu, že vám bude dávat opět signály a vy ji budete moct vysazovat.
Držím palce Ilona Špańhelová
S danou metodou BKM nemám zkušenosti z poradny. Vím o ní pouze z internetových portálů. Tam je prezentovaná jako metoda, kdy je dítě aktivní, rodič dovede rozpoznat jeho potřeby a vyhoví tomu, co dítě chce.
Z mého pohledu je to tak, jak píšete - dcera je ve věku velmi aktivním, kdy chce poznávat věci, zkoumat, zkoušet. Tento vjem je pro ni zřejmě aktivnější než to, co se dlouhou dobu učila. Dává mu tedy přednost.
Vím, že je pro vás náročné rozhodování, co s tím. Mé doporučení je, abyste jí teď dali možnost k tomu, aby věci poznávala, zkoumala. Já bych jí to dopřála a spolu s ní bych si hrála a radovala se z jejích nových aktivit. Věřte, že má v hlavičce tento svůj um zafixovaný, má ho v paměťové stopě. Může se tedy stát, že až bude nasycena tím, že věci prozkoumala a zkusila, může se i sama vrátit k tomu, že vám bude dávat opět signály a vy ji budete moct vysazovat.
Držím palce Ilona Špańhelová