| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Video: Rodiče za inkluzi věří ve společné vzdělávání dětí

[<<Předchozích 20] Příspěvky 2130 z 74 [Dalších 44 >>]
23.2.2016 21:10:57
Kreditko, i já si myslím, že inkluze má své hranice... Ale kde jsou? V každém kolektivu, učteli, systému jinde.
23.2.2016 21:09:37
Jistě se najde jedinec, kterému tento systém nevyhovuje.
Ale dovoluji si tvrdit, že produkuje méně zpruzelých žáků.
kreditka
23.2.2016 21:08:21
Nějak se mi nechce v tu pospolitost věřit. U nás ve školce je dítě s DS má asistentku a i kdyby se všichni přetrhli, to dítě niky nebylo v pravém slova smyslu členem kolektivu - nemluví jen vydává skřeky, má sklony k agresivitě, samo se nenají atd.... děti mají tohoto dítka plné zuby, protože už je nebaví nechat se od něj mlátit - asistentka je dítěti sice neustále v patách, ale když si vezme kluk hračku třeba kostku nikdy nemůže asistentka vědět zda si s ní bude hrát nebo ji hodí x metrů daleko do hlavy spolužáka..... naštěstí dítě už jde ze školky pryč do specky, kdyby šlo sem do školy tak je tu 100 % jistota že by někteří rodiče dali své děti jinam
kreditka
23.2.2016 21:03:09
A co ti jedinci? Neptám se rýpavě, ale jednoho takového jedince mám doma
23.2.2016 20:07:33
Naopak, poté, co mě dvě děti prošli prvním stupněm v tomto duchu, tak si kladu otázku čemu je prospěšná výuka na "klasické" škole. (jedno dítko tam momentálně mám)
23.2.2016 20:01:40
Píšu o škole, kde nejsou lavice (tudíž nikdo nemůže sedit v zadní lavici s asistentem) ani známky. Dokonce ani sešity, zkoušení a předměty oddělené po hodinách. I takové u nás jsou.
23.2.2016 19:59:28
Ivko, komu je to prospěšné?

Všem dětem ve třídě. Protože se každé dítě učí tím způsobem a v takovém rozsahu, který mu vyhovuje. (nadané, se SPU, s nízkoprahových rodin, se smyslovým postižením,...) A naučí se pracovat i všichni pohromadě.
Analfabeta
  • 
23.2.2016 15:57:29
Eržiko, pracovala jsem ve zvláštní škole, kam jsme někdy dostávali děti i s normální inteligencí, ale s problémovým chováním, protože na normální základce narušovali výuku. Předpokládalo se, že se s nimi zvláštní škola poradí, když má ve třídě méně žáků. Jako rodič mám zkušenost, že si základka neporadila s nadanými dětmi, jejich výuku vyřešil až odchod na specializovanou základku, protože u nás osmiletý gympl není. A Člověk v tísni? Promiň, ti lidi jsou úplně mimo, za katedrou nikdy nestáli, ale radit chtějí. Pokud vím, tak v severních Čechách se angažovali v romských komunitách, ale neúspěšně. Takových radilů je všude dost, ale rozhodující jsou bohužel výsledky. Za ty prachy, co do nich jdou, nejsou teda nic moc.
Ivka (dva kluci)
23.2.2016 15:49:09
Eržiko,
jelikož máš s inkluzí pozitivní zkušenosti (byť tedy nepíšeš přímo o mentálně postižených dětech), je velká škoda, že pořád ve všech diskuzích jenom opakuješ, že to LZE...ale řada diskutujících (včetně mě) se spíš ptá PROČ to tak dělat, KOMU je to prospěšné a ČÍM přesně.
MOJE zkušenost s inkluzí (ano, je to tak opravdu školou nazýváno), je opravdu o tom učení se "vedle sebe"-v zadní lavici s asistentem, nikoli "spolu", a popravdě nevidím prospěch pro nikoho ze zúčastněných. Netýká se to samozřejmě vozíčkářů, kteří jsou snad kromě tělocviku zapojeni do všech aktivit (nejen do výuky, ale i sociálně do kolektivu) a asistent vlastně jen "vykrývá" ten jejich handicap.
23.2.2016 12:03:13
Na kolika přednáškách Člověka v tísni jsi byla?
S kolika jejich materiály jsi se seznámila?

https://www.clovekvtisni.cz/cs/clanky/od-petky-k-vyznamenani?src=7
[<<Předchozích 20] Příspěvky 2130 z 74 [Dalších 44 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.