• |
26.2.2004 21:34:43
Náš syn byl taky v tom věku doslova fascinován čísly, např. jsme přišli na autobusovou zastávku a hned mi hlásil, že ta lavička má 16 šroubů... ve školce každý den počítal ručníky, ohlížel jejich štítky, zda se mohou prát na 40 nebo 60 stupňů, velice brzy uměl poznávat hodiny atd...
Teď je v 1. třídě a v matematice se vyloženě nudí, to, co probírají, zná už od 4 let, když jsem si prohlížela učebnice, tak by s klidem mohl začít rovnou učivem 3.třídy... a protože se nudí, vymýšlí "blbosti" - např. zadání příkladů si opisuje schválně odzadu, nebo různě na přeskáčku a tak mu z toho někdy vznikne guláš a tím pádem i špatná známka... A chtějte po paní učitelce, která má ve třídě 28 dětí, aby pro Vaše dítě vymýšlela složitější příklady! |
• |
26.2.2004 21:34:24
Náš syn byl taky v tom věku doslova fascinován čísly, např. jsme přišli na autobusovou zastávku a hned mi hlásil, že ta lavička má 16 šroubů... ve školce každý den počítal ručníky, ohlížel jejich štítky, zda se mohou prát na 40 nebo 60 stupňů, velice brzy uměl poznávat hodiny atd...
Teď je v 1. třídě a v matematice se vyloženě nudí, to, co probírají, zná už od 4 let, když jsem si prohlížela učebnice, tak by s klidem mohl začít rovnou učivem 3.třídy... a protože se nudí, vymýšlí "blbosti" - např. zadání příkladů si opisuje schválně odzadu, nebo různě na přeskáčku a tak mu z toho někdy vznikne guláš a tím pádem i špatná známka... A chtějte po paní učitelce, která má ve třídě 28 dětí, aby pro Vaše dítě vymýšlela složitější příklady! |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.