29.11.2004 17:00:19
Připojuji se k prohlášení Olinky Riedlové za anděla, patří jí můj velký dík za nádherný zážitek z letošního května. Snad se to k ní donese?
|
17.2.2004 8:56:36
Nezbývá mi než souhlasit s titulkem tohoto článku. Také jsme měli to štěstí, že nás porodem doprovázela sestra ANDĚL-Olga Riedlová. V její péči jsem si připadala, jak na jiné planetě...Sama pracuju jako zdravotní sestra a mám s personálem nemocničních zařízení své zkušenosti... s tak profesionálním a lidským přístupem jsem se opravdu setkala málokde.Olgo-díky, díky, díky za nás za všechny...Ať ti tvá laskavost vydrží ještě dlouhá léta a maminky mohou odcházet z porodnice s tak krásnými vzpomínkami jako my.
|
Apolena. |
17.2.2004 0:13:26
Aha. Tak to se omlouvám lékařům, protože já jsem je skutečně podezřívala. Žena-in nejsem :-), takže se tam účastním jen diskuzí o porodech doma, nevěděla jsem, že tenhle tvor se projevuje i jinde. Fakt jsem si myslela, že se jedná o nějakého militantního zastánce nemocničních porodů.
Situace totiž, mám dojem, poslední dobou nějak houstne, chodí mi e-maily, kde se píše, že nějaká žena by ráda porodila doma, kolik že to stojí a jestli bych jí to doporučila (jeden den jich přišlo dokonce 12). Odpovídám po pravdě - já nevím, kolik to stojí, páč je to velmi individuální a nikomu nedoporučuju ani neradím, kde rodit, to si musí každá rozhodnout sama, já pouze pravdivě informuju o svých zkušenostech - viz RADY. Načež konec, žádný ohlas...než zas přijde další e-mail. Díky za pochvalu :-)). |
Zuzana |
16.2.2004 23:43:49
A mimochodem - cílem onoho diskutujícího (oněch diskutujících) není vést diskusi, přesvědčit vás o své pravdě, dokonce ani vnutit vám svůj názor... ale jen a pouze vás urazit, ponížit, zesměšnit.