Koblizek |
• |
3.3.2006 15:47:04
Clanek je sice hezky, ale prijde mi trosku divny, pokud se pise o detech, kterym je nejmene 6, povetsine 7.
Pr: Moje deti (a nejen moje), kdyz zacaly skolni dochazku v UK (zacina se v 4,5 letech). Pri vstupu do skoly vsechny (temer vsechny) deti umi: - sami obleknout (i prevleknout na TV) - sami najist (vetina priborem, nektere hulkami) - znaji vsechny zakladni barvy - umi pocitat nejmene do 10 (moje umely o 100, scitat a odcitat do 5. - vetsina umi jiz spoustu pismenek, nektere cists,mnohe se podepsat - minimalne umi precist svoje jmeno, jelikoz se tady rozeznavni pomoci zviratek nedela, rovnou jmeno a to uz ve skolce. - umi se plyne vyjadrovat, popsat pocity, vypravet kratky pribeh na konci jejich prvni tridy (tedy reception) tj. ve veku 5,5 (stale jeste temer o rok mladsi nez CR deti z prvni tridy) , deti umi - scitat a odcitat do 10 (nejmene), po desitkach do 100, poznaji prvotni cisla a suda licha, nakreslit (jeste ne narysovat) vsechny zakl. geometricke obrazce, atd. Umi cist jednoduche texty (a psat), dale umi dobre vystrihovat, lepit, skladat, rozkladat ruzne materialy; umi zapnout pocitac, vyhledat program ktery chteji pouzit, spustit Internet, vyhledat webovskou stranku, ovladaji mys. Nektere deti umeji zahrat na piano obouruc jednoduche pisnicky............... tak mi ten clanek pripada, jako ze CR deti jsou trosku zaostale. |
Koblizek |
• |
3.3.2006 15:47:03
Clanek je sice hezky, ale prijde mi trosku divny, pokud se pise o detech, kterym je nejmene 6, povetsine 7.
Pr: Moje deti (a nejen moje), kdyz zacaly skolni dochazku v UK (zacina se v 4,5 letech). Pri vstupu do skoly vsechny (temer vsechny) deti umi: - sami obleknout (i prevleknout na TV) - sami najist (vetina priborem, nektere hulkami) - znaji vsechny zakladni barvy - umi pocitat nejmene do 10 (moje umely o 100, scitat a odcitat do 5. - vetsina umi jiz spoustu pismenek, nektere cists,mnohe se podepsat - minimalne umi precist svoje jmeno, jelikoz se tady rozeznavni pomoci zviratek nedela, rovnou jmeno a to uz ve skolce. - umi se plyne vyjadrovat, popsat pocity, vypravet kratky pribeh na konci jejich prvni tridy (tedy reception) tj. ve veku 5,5 (stale jeste temer o rok mladsi nez CR deti z prvni tridy) , deti umi - scitat a odcitat do 10 (nejmene), po desitkach do 100, poznaji prvotni cisla a suda licha, nakreslit (jeste ne narysovat) vsechny zakl. geometricke obrazce, atd. Umi cist jednoduche texty (a psat), dale umi dobre vystrihovat, lepit, skladat, rozkladat ruzne materialy; umi zapnout pocitac, vyhledat program ktery chteji pouzit, spustit Internet, vyhledat webovskou stranku, ovladaji mys. Nektere deti umeji zahrat na piano obouruc jednoduche pisnicky............... tak mi ten clanek pripada, jako ze CR deti jsou trosku zaostale. |
Koblizek |
• |
3.3.2006 15:46:40
Clanek je sice hezky, ale prijde mi trosku divny, pokud se pise o detech, kterym je nejmene 6, povetsine 7.
Pr: Moje deti (a nejen moje), kdyz zacaly skolni dochazku v UK (zacina se v 4,5 letech). Pri vstupu do skoly vsechny (temer vsechny) deti umi: - sami obleknout (i prevleknout na TV) - sami najist (vetina priborem, nektere hulkami) - znaji vsechny zakladni barvy - umi pocitat nejmene do 10 (moje umely o 100, scitat a odcitat do 5. - vetsina umi jiz spoustu pismenek, nektere cists,mnohe se podepsat - minimalne umi precist svoje jmeno, jelikoz se tady rozeznavni pomoci zviratek nedela, rovnou jmeno a to uz ve skolce. - umi se plyne vyjadrovat, popsat pocity, vypravet kratky pribeh na konci jejich prvni tridy (tedy reception) tj. ve veku 5,5 (stale jeste temer o rok mladsi nez CR deti z prvni tridy) , deti umi - scitat a odcitat do 10 (nejmene), po desitkach do 100, poznaji prvotni cisla a suda licha, nakreslit (jeste ne narysovat) vsechny zakl. geometricke obrazce, atd. Umi cist jednoduche texty (a psat), dale umi dobre vystrihovat, lepit, skladat, rozkladat ruzne materialy; umi zapnout pocitac, vyhledat program ktery chteji pouzit, spustit Internet, vyhledat webovskou stranku, ovladaji mys. Nektere deti umeji zahrat na piano obouruc jednoduche pisnicky............... tak mi ten clanek pripada, jako ze CR deti jsou trosku zaostale. |
Koblizek |
• |
3.3.2006 15:46:40
Clanek je sice hezky, ale prijde mi trosku divny, pokud se pise o detech, kterym je nejmene 6, povetsine 7.
Pr: Moje deti (a nejen moje), kdyz zacaly skolni dochazku v UK (zacina se v 4,5 letech). Pri vstupu do skoly vsechny (temer vsechny) deti umi: - sami obleknout (i prevleknout na TV) - sami najist (vetina priborem, nektere hulkami) - znaji vsechny zakladni barvy - umi pocitat nejmene do 10 (moje umely o 100, scitat a odcitat do 5. - vetsina umi jiz spoustu pismenek, nektere cists,mnohe se podepsat - minimalne umi precist svoje jmeno, jelikoz se tady rozeznavni pomoci zviratek nedela, rovnou jmeno a to uz ve skolce. - umi se plyne vyjadrovat, popsat pocity, vypravet kratky pribeh na konci jejich prvni tridy (tedy reception) tj. ve veku 5,5 (stale jeste temer o rok mladsi nez CR deti z prvni tridy) , deti umi - scitat a odcitat do 10 (nejmene), po desitkach do 100, poznaji prvotni cisla a suda licha, nakreslit (jeste ne narysovat) vsechny zakl. geometricke obrazce, atd. Umi cist jednoduche texty (a psat), dale umi dobre vystrihovat, lepit, skladat, rozkladat ruzne materialy; umi zapnout pocitac, vyhledat program ktery chteji pouzit, spustit Internet, vyhledat webovskou stranku, ovladaji mys. Nektere deti umeji zahrat na piano obouruc jednoduche pisnicky............... tak mi ten clanek pripada, jako ze CR deti jsou trosku zaostale. |
Koblizek |
• |
3.3.2006 15:46:40
Clanek je sice hezky, ale prijde mi trosku divny, pokud se pise o detech, kterym je nejmene 6, povetsine 7.
Pr: Moje deti (a nejen moje), kdyz zacaly skolni dochazku v UK (zacina se v 4,5 letech). Pri vstupu do skoly vsechny (temer vsechny) deti umi: - sami obleknout (i prevleknout na TV) - sami najist (vetina priborem, nektere hulkami) - znaji vsechny zakladni barvy - umi pocitat nejmene do 10 (moje umely o 100, scitat a odcitat do 5. - vetsina umi jiz spoustu pismenek, nektere cists,mnohe se podepsat - minimalne umi precist svoje jmeno, jelikoz se tady rozeznavni pomoci zviratek nedela, rovnou jmeno a to uz ve skolce. - umi se plyne vyjadrovat, popsat pocity, vypravet kratky pribeh na konci jejich prvni tridy (tedy reception) tj. ve veku 5,5 (stale jeste temer o rok mladsi nez CR deti z prvni tridy) , deti umi - scitat a odcitat do 10 (nejmene), po desitkach do 100, poznaji prvotni cisla a suda licha, nakreslit (jeste ne narysovat) vsechny zakl. geometricke obrazce, atd. Umi cist jednoduche texty (a psat), dale umi dobre vystrihovat, lepit, skladat, rozkladat ruzne materialy; umi zapnout pocitac, vyhledat program ktery chteji pouzit, spustit Internet, vyhledat webovskou stranku, ovladaji mys. Nektere deti umeji zahrat na piano obouruc jednoduche pisnicky............... tak mi ten clanek pripada, jako ze CR deti jsou trosku zaostale. |
Koblizek |
• |
3.3.2006 15:46:39
Clanek je sice hezky, ale prijde mi trosku divny, pokud se pise o detech, kterym je nejmene 6, povetsine 7.
Pr: Moje deti (a nejen moje), kdyz zacaly skolni dochazku v UK (zacina se v 4,5 letech). Pri vstupu do skoly vsechny (temer vsechny) deti umi: - sami obleknout (i prevleknout na TV) - sami najist (vetina priborem, nektere hulkami) - znaji vsechny zakladni barvy - umi pocitat nejmene do 10 (moje umely o 100, scitat a odcitat do 5. - vetsina umi jiz spoustu pismenek, nektere cists,mnohe se podepsat - minimalne umi precist svoje jmeno, jelikoz se tady rozeznavni pomoci zviratek nedela, rovnou jmeno a to uz ve skolce. - umi se plyne vyjadrovat, popsat pocity, vypravet kratky pribeh na konci jejich prvni tridy (tedy reception) tj. ve veku 5,5 (stale jeste temer o rok mladsi nez CR deti z prvni tridy) , deti umi - scitat a odcitat do 10 (nejmene), po desitkach do 100, poznaji prvotni cisla a suda licha, nakreslit (jeste ne narysovat) vsechny zakl. geometricke obrazce, atd. Umi cist jednoduche texty (a psat), dale umi dobre vystrihovat, lepit, skladat, rozkladat ruzne materialy; umi zapnout pocitac, vyhledat program ktery chteji pouzit, spustit Internet, vyhledat webovskou stranku, ovladaji mys. Nektere deti umeji zahrat na piano obouruc jednoduche pisnicky............... tak mi ten clanek pripada, jako ze CR deti jsou trosku zaostale. |
lenka 2.syny 6.let a 2.roky |
• |
3.3.2006 14:04:28
No nas to taky po prazdninach ceka u syna ve skolce je uci si myslim az moc samostatnosti dokonce si museji sami nabirat i jidlo jeste ted mam v pameti jak muj 3.lety kluk sotva si zvykl chodil si pro jidlo jak se mu trasly ruce to si myslim ze je opravdu prehnane.Nejhorsi podle me to maji ty deti,ktere chcou vsechno vyresit v klidu bez biti a hadek to je zrovna muj syn pomaha mladsim snazi se s kazdym vyjit a vzdy se najde nekdo kdo ho proste srazi tam prasti atd.Takze mam obavy ,ze deti to poznaji a pujdou po nem.Myslela jsem,ze mu dam kvuli tomu i odklad,ale ucitelka nedoporucovala,ze je sikovny no uvidime.Nevite co se dela s detmi kterym to nepujde kdysi za totace jsme sli automaticky do ZŠ.Ted uz snad ne myslite ze by sli spatky do skolky.
|
3.3.2006 11:04:11
Samozrejme i ja jsem rada, ze mame volnost vyberu. Taky resim spoustu veci a piplam se ve vecech o kterych nemeli nasi rodice ani poneti(prispevek jsem spise psala na sebe), ale prave si nekdy rikam, jestli uz toho neni moc - porad premyslet co je pro ty nase deti dobre, at je to ockovani, autosedacky, skolky, skoly atd. Proste nekdy mi jde hlava kolem.
Zila jsem delsi dobu v Nemecku - kdyz uz chceme trochu srovnavat tu volbu vyberu - tam s detmi ve skolce delaji mnohem mene nez u nas - spise se tam resi, to kolik je ve skolce cizincu:-) Co se tyce skolskeho systemu - no jsem rada, ze moje deti budou chodit tady. Pokud se dite nedostane na osmilete gymnazium, tak uz v podstate nema sanci na nejake vyssi studium, coz u nas porad sanci ma. Holt nekterym detem to zacne s tim ucenim a myslenim jit az na 2.stupni, takze porada maji moznost jit na gymnazium a nebo nejakou stredni skolu s maturitou a potom vysledne na VS. Kdezto tam uz ne, bud si muzou udelat jen ucnak a nebo stredni, ale z te uz nemuzou na Vysku. A verte, ze spousta bych ji v dospelosti chtela mit a dokonce by na ne mela i bunky:-) |
Jíťa + 1 |
• |
3.3.2006 10:38:26
Nedá mi to, ale musím reagovat. Já mám školu pořád v živé paměti a to, že se od té doby ve školství toho moc nezměnilo mě úplně v klidu nenechává. Naopak si myslím, že direktivní přístup na mnohých z nás zanechal velké stopy na sebevědomí a rozhodně při výběru školky a školy pro svoje děti nebudu postupovat stylem: půjdeme do nejbližší - my jsme to zvládli, tak naše děti to zvládnou taky. Kdyby takhle postupoval každý, nezměnilo by se ve školství vůbec nic. Jsem ráda, že mám možnost výběru.
|
Jitka |
• |
3.3.2006 10:01:23
Můj brácha nechal v 1. třídě v šatně aktovku. A zjistil to teprve, když po něm mamka chtěla, aby psal úkol. Taky jí chvíli trvalo než si zvykla, že je úplně jiný než já, vzorná holčička. Ale dostal se z toho a teď končí vysokou školu:)))
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.