veronika, Martínek 11/00, Tomášek 4/03 |
• |
22.7.2006 16:09:09
Tomášek dělá to samé. Občas mu řeknu, ať to zopakuje líp, že mu nerozumím, taky už chodíme na logopedii, protože tam stejně chodíme s Martínkem, tak už je to zároveň. za poslední asi dva měsíce se nám zdá, že se zlepšuje tak nějak i sám od sebe, trošku zase vyrostl, trošku víc se toho naučil a hlavně si už zažil svou hodně velkou slovní zásobu, zpomalil mluvení a je mu líp rozumět. Našim klukům bylo nejmíň rozumět, když toho chtěli říct moc a myšlenky předbíhaly slova. až se to trošku ustálí, je to lepší.
|
siska |
• |
22.7.2006 9:32:08
ježíš,omlouvám se,mělo to tam být vloženo jednou.
|
siska |
• |
22.7.2006 9:31:01
Ijko,jak jsme již psala,měli jsme fakt perfektní logopedku,bavili jsme,kdy by mělo být nejvhodnější navštívit logopeda-říkala,že je hrozná hloupost jít tam až kolem 5.roku-protože pokud jsou větší problémy,tak se to před nástupem do školy těžce zvládá-hlavně to chce čas a né kalup.Doporučila zajít k logop.klidně ve věku kolem 3 let.a domluvit se s ním,co a jak a event.začít už nějak i lehce pracovat nenásilnou formou s prckem.
|
siska |
• |
22.7.2006 9:30:49
Ijko,jak jsme již psala,měli jsme fakt perfektní logopedku,bavili jsme,kdy by mělo být nejvhodnější navštívit logopeda-říkala,že je hrozná hloupost jít tam až kolem 5.roku-protože pokud jsou větší problémy,tak se to před nástupem do školy těžce zvládá-hlavně to chce čas a né kalup.Doporučila zajít k logop.klidně ve věku kolem 3 let.a domluvit se s ním,co a jak a event.začít už nějak i lehce pracovat nenásilnou formou s prckem.
|
siska |
• |
22.7.2006 9:30:49
Ijko,jak jsme již psala,měli jsme fakt perfektní logopedku,bavili jsme,kdy by mělo být nejvhodnější navštívit logopeda-říkala,že je hrozná hloupost jít tam až kolem 5.roku-protože pokud jsou větší problémy,tak se to před nástupem do školy těžce zvládá-hlavně to chce čas a né kalup.Doporučila zajít k logop.klidně ve věku kolem 3 let.a domluvit se s ním,co a jak a event.začít už nějak i lehce pracovat nenásilnou formou s prckem.
|
siska |
• |
22.7.2006 9:30:09
Ijko,jak jsme již psala,měli jsme fakt perfektní logopedku,bavili jsme,kdy by mělo být nejvhodnější navštívit logopeda-říkala,že je hrozná hloupost jít tam až kolem 5.roku-protože pokud jsou větší problémy,tak se to před nástupem do školy těžce zvládá-hlavně to chce čas a né kalup.Doporučila zajít k logop.klidně ve věku kolem 3 let.a domluvit se s ním,co a jak a event.začít už nějak i lehce pracovat nenásilnou formou s prckem.
|
monika (2 děti) |
• |
21.7.2006 21:53:02
s ř jsme si taky užili...u logopedky jsem vyfasovala seznam slov a hlavně básničky, které zabraly a nevěřím svým očím, když čtu, že někdo za logopedii platí - na www.odetech.cz jsem viděla odkazy na stránky, kde maj ty samé básničky :), které umím :)) (asi v kapitole výchova nebo nemoci) a taky na nějakou asociaci logopedů, kde píšou jak se co pozná
|
![]() |
21.7.2006 19:35:31
Taky bych byla psíš pro dítko opravit - když víš, že to opravdu umí. Ale já jsem to dělala trošku jinak - když to synek "flákal", tak jsem na to reagovala - cože? co jsi to říkal? já jsem ti nerozumněla, mohl bys mi to říct ještě jednou? Docela to zabíralo.
|
![]() |
21.7.2006 19:29:54
Speciální cvičení a zaplatit za každou návštěvu 200,- Kč? Nestačím se divit, to slyším poprvé. Chodíme na logopedii dva roky (teď už jen tak jednou za měsíc) a nikdy jsme neplatili nic. Jak mi řekla logopedka hned když jsme se k ní poprvé telefonicky objednávali - když Vám dětská lékařka napíše doporučení, pak je to vše hrazené zdravotní pojišťovnou. Každopádně souhlasím se všemi, kdo tady v diskusi napsali, že to není jen o chození na logopedii. Přesně tak. Logopedka nám ukázala co a jak trénovat, a my jsme pak doma každý den cvičili. Třeba jedntři čtyři minuty na jeden zátah, ale několikrát denně. A hlavně hravou formou. Syna nejvíc bavilo buď předčítání básniček, nebo jsme hráli hru, že každý z nás musel vymyslet slovo, ve kterém byla právě ta hláska, kterou jsme trénovali. Bavilo ho to a často i sám přišel s tím, že si budeme hrát na slovíčka.
|
![]() |
21.7.2006 19:18:59
Určitě to chce hlavně čas na pořádné zažití, ale u nás fungovalo třeba tohle: paní logopedka po částech předříkávala synovi nějakou básničku s "ř", seděli proti sobě a zlehka mu držela ručičku. Jakmile se v řeči blížilo místo s "ř", stačilo jen zlehounka poklepat na ruku. Byl to takový signál, který mu pomohl uvědomit si, že teď přijde to, co už vlastně umí. Trénovali jsme stejně i doma a výsledek se dostavil velmi rychle. Držím palce.
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.