| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Proč Adámka maminka nechce?

[<<Předchozích 60] Příspěvky 6170 z 111 [Dalších 41 >>]
Ája
  • 
18.9.2006 15:31:36
Já si ten text taky pamatuju. Ale fakt je, že jsem si vzpomněla až v okamžiku, kdy jsem to četla na www.rodina.cz. Pokud něco někde čtu, vzpomenu si i na jiné texty, které jsou jinak někde ukryté v hlubokém podvědomí.
Markéta, syn 4 r.
  • 
18.9.2006 15:28:37

Já si myslím, že vztek a odseknutí nemá ve výchově a komunikace mezi lidmi včetně té v práci co dělat, ale bohužel se to nepodaří vždy ukočírovat. Když se na to podíváte z druhé strany - smělo se vaše dítě beztrestně vztekat a smělo odsekávat?

A s vydíráním typu "zlobíš, nemáš maminku rád" se absolutně neztotožňuju.
18.9.2006 15:10:41
tvrdite, ze vas clanok v detstve nijako nepoznamenal, napriek tomu si ho pamatate doteraz... Takze vas predsa niecim zaujal, nie? Ja teda rozhodne medzi zabudlivcov nepocitam, zo slabikara ci citanky si vsak pamatam maximalne Mama ma Emu, Ema ma mamu...

Jája
  • 
18.9.2006 15:00:25
To není nepodstatné. Naše dcera ve třetí třídě na podobná cvičení odpověděla: přírodnina živá - motýl, přírodnina neživá - chcíplá vrána.
A bylo další vysvětlování, proč je jednou živá a jednou neživá.
A dále: předmět živý - žák. Předmět neživý - robot. Byla tam podotázka "k čemu slouží předmět neživý?". Takže napsala: "chodil by za děti do školy a děti by si zatím v klidu hrály". Učitelka šla do vrtule, protože se do té doby domnívala, že dítko školu vyhledává a že je mu v ní dobře.
Lída+2
18.9.2006 14:58:05
tohle mi příjde na procvičení lepší:

Není to taková nuda....
18.9.2006 14:57:48
Ten textík by možná z 50. let mohl být, je to kapitola z knížky Náš Adámek. My jsme ji měli doma :-)
Ája
  • 
18.9.2006 14:55:28
To jsem neviděla, ale bylo by to vůči dítěti kruté. Ono za to nemůže a nemůže to ani nijak ovlivnit. Navíc tyto děti lásku hledají. Když ji nemají, vytvoří si imaginární maminku a ta je na ně v jejich mysli vždycky hodná. Někdy se upnou na dospělého (vychovatelku). Nevím, ale podle toho, co jsi popsala, je to neskutečné týrání dítěte, a pokud je to na obrazovce, tak já bych osobně poslal podnět na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání, že tohle by vysílat neměli. Ale já to neviděla, takže nevím, v jaké souvislosti. Myslím, že podobný postup by šokoval i dítě, které jinak žije v normální rodině, natož potom dítě v dětském domově.

Já jsem v dětském domově nějaký čas pracovala. Fakt je, že jsme dětem někdy zatajovali dopisy jejich rodičů, dopisy jsme běžně četli. Ale to bylo tehdy, kdy jsme chránili duševní pohodu dětí. uvedu příklad: měli jsme tam 12-letého chlapce. Maminku neměl, otec byl ve výkonu trestu na dlouho, tuším asi na 10 let. Když neměl otec co dělat, psal synovi, že ho brzy (třeba příští měsíc) pustí, on si pro něj přijede a budou spolu doma a co všechno pak spolu budou podnikat. Hoch se těšil na další měsíc a když se nic nestalo, volala sociální pracovnice do vězení, kde jí řekli, že u otce se žádné propuštění konat nebude. Když to udělal asi 3x a hoch z toho měl celkem těžké deprese, přestali jsme mu otcovy dopisy dávat, protože nám ho bylo líto. On si svého otce zbožnil, v jeho představě to byl hodný člověk, a nepochopil by, že sliby v dopisech jsou jen otcovo zbožné přání.
Lída+2
18.9.2006 14:54:28
Musím se zastat Milady, Pokud má člověk jen maličko zvídavé dítě tak hledá o 106...

naše ani né 8leté dítě si nechalo vysvětlit- planety, takže je už 1/2 roku umí orříkat a namalovat... taky jsme ho neposlala, že má čekat až se to bude učit.

MAnžel před měsícem vysvětloval- dobu kamenou, bronzovou, a tak....docela ho zaskočil- dostali se k tomu přes otázku: KDe se vzalo první semínko rajčete?věř mi 2,5hodiny měli co dělat....
Taky mu neřekl počkej si 6let až to budeš brát na druhým stupni. Tohle normální rodič neudělá.

A I/Y řešíme od první třídy... a běda když je to jinak. Dostali jsme vynadáno a vyjimka našeho loňského prvňáka nezajímá,ale myslím, že letos k tomu už bude přístupnější.
18.9.2006 14:53:10
Fakt, jestli se na zvířata ptáme KDO nebo CO, mi přijde nepodstatný. V těchto věcech se stejně každý v řeči řídí intuicí nikoliv poučkami. Spíš mi připadá šílené, že po dítěti se v rámci procvičování chce, aby doplňovalo správné znění definice, která mu v životě bude stejně na h.... Procvičovat by se přeci měly podstatnější věci. A když nějaký "odborník" vytvoří do učebnice takovout zhovadilost, měl by mít aspoň učitel dost inteligence, aby toto "důležité"cvičení přeskočil.
Lída+2
18.9.2006 14:48:59
alter- moje kamarádka učitelka. Uvedla tuto učebnici jako nejhůře zpracovanou....


Jinak texty jsou ve slabikáři divný. Někdy to fakt připouštím,ale měli by jsme si uvědomit, že tvořit text a nepoužít to a to písmenko, protože se bude brát až za 2-3 měsíce je složité, že...

Jinak ten text si nepamatuju ani ze slabikáře ani od nikad jinak, TAkže na mě nijak nezapůsobil... a myslím, že stejný dopad by měl ny syny.

Jo a jak tu někdo říkal, že pokud dítě čte tak má zvládat odpovědi...to mě rozesmálo.některé děti nebaví skládat věty a zase skvěle cvičí, plavou, malují...
Já osobně koho znám. A dokonale umí česky( prominou ty co se jich dotknu) mají obě ruce levé....=každej umí rychle něco jiného. Někdo tu češtinu a někdo zase třeba zpívat já fakt nevím.
Někumu dá práci se naučit i vyjmenovaný slova a někomu to jde samo. KAždý jsme přece jiný.....
[<<Předchozích 60] Příspěvky 6170 z 111 [Dalších 41 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.