Kohnova |
• |
22.1.2008 22:06:40
Ondro, zmen ucitele, uci te pasivni blbci :D.
|
Kohnova |
• |
22.1.2008 22:06:34
Ondro, zmen ucitele, uci te pasivni blbci :D.
|
Ondřej, dva rodiče |
• |
22.1.2008 21:45:03
Je to nápad dobrý, ale učitelé podle mého sedí na zadku, a je jim to tamtéž - u zadku.
|
sněhulka |
• |
18.3.2007 23:59:47
ještě to Veronika: myslím, že informace z internetu se klidně dají používat, ale jde o to, aby si ten referát pak musel žák sám nějak zpracovat a ty informace nějak použít. Bohužel dnes to většina děcek udělá tak, že něco najde, prolítne očima, jestli to je o tématu a sakumprdum vytiskne a víc se nenamáhá s informacemi pracovat. Proto se snaží učitelé vymýšlet témata tak, aby tomuto zabránili a žáka donutili s nalezenou informací dál pracovat. Pokud se jedná o referát, který žák čte před třídou, pak souhlasím, že se to snadno dá poznat a ověřit, ale jde spíš o to, že takových referátů se během pololetí stihne pár, pokud se vůbec vystřídají všichni, tak je to úspěch. A často je nutné, aby pracovali všichni, ne jeden, co to odříká před tabulí. A pak se referáty musí jen odevzdat v písemné podobě a učitel si je po večerech čte :-) Když mně dá někdo referát, kde vycházel třeba ze čtyř webových stránek a sám si to nějak seskládal, upravil, doplnil třeba obrázkem apod., tak je to v pořádku. Pokud někdo vytiskne jednu stránku a ani tam nic nezmění, je to špatně.
|
sněhulka |
• |
18.3.2007 23:51:39
la Conche, Wikipedia je uváděna jako encyklopedie v uvozovkách, protože je otevřená, každý do ní může přidat, co chce, a není kontrolovaná odborníky. Takže i když tam někdo přidá nesmysly a článek plný faktických chyb, zůstane to tam (pokud se nenajde někdo, kdo uvede informace na správnou míru). je to rozdíl oproti knižním encyklopediím, které projdou odborným dohledem a případné nesmysly se do tištěné podoby nedostanou. Takže tak - informace přejímat klidně, ale brát v potaz, že tam může být chyba.
|
sněhulka |
• |
18.3.2007 23:47:03
jeni, přesně tak, jak psaly holky - tento úkol se mně naopak zdá velmi dobrý a pro páťáka bych řekla přiměřený. Učila jsem tedy děti až od šesté třídy, ale vím, že ti šesťáci už byli v práci s počítačem velmi zběhlí - vždyť i o velké přestávce většinou seděli v počítačové učebně, hráli hry, stahovali písničky atd. A najít pro ně takovouhle informaci nebyl problém. A pochybuji, že by úkol založený na práci s počítačem dostali na škole, která nemá vlastní počítačovou učebnu a tiskárnu - určitě by stačilo, aby holčička zůstala někdy po vyučování dýl ve škole a zpracovala si to. Rodiče určitě rádi pomůžou, ale toto dělat celé za dítě je moc špatně, to se naše děti pak nic nenaučí.
|
Vážný |
• |
16.3.2007 10:15:56
Podle mne jde o to zadávat takovýchto prací méně, ale komplexnějších, nápaditějších ... Pro žáka by měl být referát událost i s možností to předvést...
Nadruhou stranu, pokud si třeťák dokáže z webu vylistovat a vytisknout státní svátky, nebo ministry - na prvouku, tak je to moc príma, nebo ne? |
Dana |
• |
15.3.2007 17:30:21
Já to tak nevidím. Kontrola je potřeba, je to zpětná vazba pro obě strany.
|
Dana |
• |
15.3.2007 17:28:50
No o tom to je. Ať najdu na netu cokoli, musím se naučit hodnotit, jestli je to dobrý zdroj či pofidérní.
|
markéta, |
• |
15.3.2007 13:53:40
včera se na tohle téma široce mluvilo v tv novinách. Vůbec nechápu proč. Přece i před internetem se dal referát udělat tak, že se v knihovně našel článek na dané téma, přehodilo se tam pár vět a byl referát hotov. A na vš přece vždycky byly v knihovně k dispozici staré diplomové práce. Pokud mám tedy stejné nebo hodně podobné zadání, opíšu to a je to. Tak jaký je rozdíl, jestli je to opsané z knížky nebo časopisu nebo z internetu? Je jasné, že se má zadávat téma, které nelze opsat nebo se musí referát přednést ústně, aby bylo vidět, jak tomu dotyčný rozumí. Nechápu, proč by teď měla být situace dramaticky horší než dřív.
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.