| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Naše děti jsou pod vlivem. Pod vlivem reklamy.

[<<Předchozích 40] Příspěvky 4150 z 71 [Dalších 21 >>]
Heidi
20.11.2007 21:14:21
http://www.4vize.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=80&Itemid=113
20.11.2007 21:08:09
Ja myslim ,ze jedinym vychodiskem je opravdu ta vychova.Tim, ze to diteti zakazu nebo to pred nim schovam mu moc nepomuzu.Oni se k tomu dostanou pozdeji a pak si s tim nebudou vedet rady.
Reklamu zrusit proste nejde.Tak se tomu musime postavit a vysvetlovat a vysvetlovat a jako ve spouste vecech jit prikladem.
20.11.2007 21:08:06
Ja myslim ,ze jedinym vychodiskem je opravdu ta vychova.Tim, ze to diteti zakazu nebo to pred nim schovam mu moc nepomuzu.Oni se k tomu dostanou pozdeji a pak si s tim nebudou vedet rady.
Reklamu zrusit proste nejde.Tak se tomu musime postavit a vysvetlovat a vysvetlovat a jako ve spouste vecech jit prikladem.
  • 
20.11.2007 20:31:45
Každému doporučuji k přečtení knihu "Jak reklama působí na spotřebitele", autora si nepamatuji. Jde o profesionální publikaci, která začíná kapitolami o působení smyslových vzruchů na neurony a pokračje dál a dál, a celé je to o tom, že reklama zcela jistě funguje (což má být dobrá zpráva pro obchodníky a investory do reklamy). Zkráceně řečeno, reklama funguje podvědomě, spíš na základě emocí, a má moc přimět zákazníka který neví zcela jistě, kterou značku si koupit, aby si koupil právě tu z reklamy. A taky dokáže přesvědčit člověka, aby si myslel, že něco potřebuje, a pak si to koupil. Reklama to dokáže pomocí manipulace. Manipuluje s námi a s našimi dětmi tak, aby jsme dělali věci, které bychom sami nedělali. Autor knihy, přes jeho zběhlost v psychologii a sociologii ani náznakem neřeší etiku takového jednání - pouze jeho ziskovost.

Nevidím na tom nic pozitivního. Je mi z toho špatně, a vůbec si nemyslím, že by reklama měla být součástí našeho života a že bych se s ní měl smířit. Mediální výchova dětí mi připadá hodně potřebná, protože neinformovaný člověk je vůči reklamě bezbranný (tedy, statisticky, pokud je to reklama cílená přímo na něj). Ale i plošně a necíleně má reklama pravděpodobně mnoho negativních dopadů, například vyvolávání dojmu, že nebudu šťastný, dokud nebudu mít "věci".
Za přečtení stojí i kniha "Čtyři důvody pro zrušení televize" (je serioznější než by napovídal název), která je hodně o propojení televizního média s reklamou.
Jarma (dvě děti)
  • 
20.11.2007 20:13:10
Vypínáme při reklamách před večerníčkem zvuk. A jinak sledujeme televizi minimálně, takže naštěstí vůbec nevím, o čem se tu občas bavíte :) - myslím ty názvy těch hraček, to my vůbec neznáme :)

U nás taky máme jasno v tom, že "kdo se moc dívá na televizi, bude hloupý". Naštěstí obě děti chtějí být samy ze své vůle chytré (zatím) :)
Milada.
20.11.2007 19:19:59
Lassie66,

to jsem ovsem rada:-)
Milada.
20.11.2007 19:19:28
Lizzie,

zabomysi spory mne bavej nejvic, proto sem prece chodim.
Milada.
20.11.2007 19:18:53
Tady je nejaky korektor? A kde ? :-)
Radka + 2
  • 
20.11.2007 18:47:31
Reklama nám dítě (zatím to starší) pekelně masíruje. TV máme puštěnou na Kouzelnou školku, zprávy, počasí, Večerníček, manžel sport - nedá se eliminovat (taky mi docela pomáhá, když potřebuju kojit mimčo...). Dceři se zalíbila reklama na Bindeez, objednali jsme to k vánocům a přesně v ten den objednávky informovali ve zprávách, co je to za svinstvo - dceři jsem tu zprávu 2. den pustila, aby viděla, že si nevymýšlím. Jinak jogurt vede Jogobela, kávu taky pozná, naposled mi hlásila, že je reklama na to bílé, co si dávám po čůrání mezi půlky :o))) Jsou jí 3 roky... Taky hlásí, že máme nechat finance růst..
Romana
  • 
20.11.2007 18:30:34
Ono je nutné se na to také podívat z druhé strany. Reklama buď přímo nebo nepřímo živí spoustu lidí. Třeba zrovna Váš pracující manžel pracuje v továrně, která vyrábí komponenty pro Škodovku, která by bez reklamy prostě neprodala. Nebo příjmy z reklamy živí lidí pracující v médiích. Je nutné brát reklamu jako samozřejmou součást našeho života, produkt tržního hospodářství a nepřisuzovat jí význam, který nemá. Kdo z nás měl možnost být nějaký čas venku, ví, že u nás jsme ještě reklamou hýčkáni. Ta pravá masáž teprve přijde. Takže vypínejme přístroj nebo mozek a vnímejme reklamu jako svébytné umění.
[<<Předchozích 40] Příspěvky 4150 z 71 [Dalších 21 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.