| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Odlišnost jako samozřejmá součást života

[<<Předchozích 20] Příspěvky 2130 z 33 [Dalších 3 >>]
ninja
  • 
8.12.2014 21:27:22
No takovou, kterou teď dostávají od státní "vzdělávací soustavy", fakt nepotřebují.
Hanina
  • 
8.12.2014 16:47:54
Plácáš nesmysly. Dítě se může úžasně rozvíjet možná v předškolním věku. Já mám třeba VŠ, ale jsem schopna zajistit dítku zprostředkování znalostí maximálně tak z 1.stupně ZŠ, na znalosti 2.stupně nemám (už si třeba nepamatuju matematiku, fyziku nebo chemii). Pokud chci, aby moje dítě mělo kvalitní vzdělání a v životě se dobře uplatnilo, pak chci - když vidím, že na to má buňky - aby vystudovalo VŠ. Jenže maturitu mu nikdo nedá na základě mého jásání, jak je dítko šikovné, a VŠ titul už vůbec ne (možná tak na plzeňských právech). Takže moje děti třeba školu potřebují.
Mystik 173
  • 
8.12.2014 16:45:42
Áaaaa, další alternativní děvče. Takový svět by nebyl k žití. Všichni by měli jen svá práva a žádné povinnosti.
8.12.2014 16:43:29
Pet, jestli si fakt myslíš, že děti školu nepotřebují, tak Ty zase potřebuješ trochu zdravého rozumu.
pet + A+D+G+J+M
8.12.2014 16:02:12
Vždyť děti školu nepotřebují. Děti, které mají naplněny primární potřeby (pocit bezpečí a přijetí, jídlo, teplo ...), se úžasně rozvíjejí i bez donucování - viz nedávný rozhovor s Naomi Aldort, či názory Petera Graye. Je to současná společnost a hodnotový systém, který nutně potřebuje změnu. Díky bohu, že existují školy jako Summerhill, Sudbury Valley a Solvik a čím dál více se o nich píše! Děti napodobují do puntíku své vzory - v první řadě rodiče. Čím lepším vzorem budeme a čím více svobody dáme dětem, tím snáze a rychleji se naše společnost uzdraví.
pet + A+D+G+J+M
8.12.2014 16:02:12
Vždyť děti školu nepotřebují. Děti, které mají naplněny primární potřeby (pocit bezpečí a přijetí, jídlo, teplo ...), se úžasně rozvíjejí i bez donucování - viz nedávný rozhovor s Naomi Aldort, či názory Petera Graye. Je to současná společnost a hodnotový systém, který nutně potřebuje změnu. Díky bohu, že existují školy jako Summerhill, Sudbury Valley a Solvik a čím dál více se o nich píše! Děti napodobují do puntíku své vzory - v první řadě rodiče. Čím lepším vzorem budeme a čím více svobody dáme dětem, tím snáze a rychleji se naše společnost uzdraví.
pet + A+D+G+J+M
8.12.2014 16:02:11
Vždyť děti školu nepotřebují. Děti, které mají naplněny primární potřeby (pocit bezpečí a přijetí, jídlo, teplo ...), se úžasně rozvíjejí i bez donucování - viz nedávný rozhovor s Naomi Aldort, či názory Petera Graye. Je to současná společnost a hodnotový systém, který nutně potřebuje změnu. Díky bohu, že existují školy jako Summerhill, Sudbury Valley a Solvik a čím dál více se o nich píše! Děti napodobují do puntíku své vzory - v první řadě rodiče. Čím lepším vzorem budeme a čím více svobody dáme dětem, tím snáze a rychleji se naše společnost uzdraví.
Yuki 00,03,07
8.12.2014 14:15:35
ještě jedna věc - když v tch 15 dětech bude 2 nadprůměrní a 2 úplně "blbí" ,ael třeba dobří muzikanti, proč ne? každý se může projevit a vzájemně se naučí toleranci a spolurpáci

taky ten inteligent pochopí, že bez toho, kdo neumí dobře počítat, si třeba neopraví kolo - o tom to má být
Yuki 00,03,07
8.12.2014 14:14:11
je tu trochu špatný systém, trochu dost špatný systém

děcka se učí pro známky, ale nemají na to, je zbytečný si nalhávat, že se každý děcko naučí, nenaučí, prostě když má někdo iq 80, tak se fakt nenaučí.
ale i toto děcko by mohlo dojít tam, kde má svý hranice a o malinko dál, jen proto, aby zažilo pocit úspěchu, aby mělo radost z toho, že něco dokáže, prootže to je jediná cesta ke zdravýmu sebevědomí, a dokud nebudou děti a lidi obecně sebevědomí, zdravě sebevědomí, tak budou v depresích, budou se chovat násilně a zle,

ven si v první třídě děcko , kterýmu škola moc nejde, po ´krátké době začne být agresivní, brzo mu to zůstane jako charakteristika "ten otravnej/agresivní/ten co vyrušuje" a on už se tak chová pořád

zato když mu v té první třídě sice nejde čtení, ale krásně maluje a ty mu vnutíš čtení přes to malování, on to čtení zvládne, i když to dýl potrvá, bude mít radost sám ze sebe a nebude mít tuto nálepku neschponýho, zlýho, zlobivýho, on sám bude spokojený a bude se třeba jednou život jako dělník u pásu nbeo popelář, ale bude psychicky vyrovnaný

už proto považuju za nutný alternativní školy, aby děcka neměly všechny stejný podmínky, aby se učili podle svých schopností a svýho tempa, protože ti pomalí a míň schopní potřebují taky být úspěšní

dnešní doba je strašně rychlá a dravá a každý na to fakt nemá, dřív byli lidi spokojení i jako dělníci a nebo zemědělci, životu rozuměli, ve škole nebyl žádný stres a ti lidi byli schopní zakládat rodiny a postarat se o ně, i když neměli vzdělání, tak proč to teĎ všem nutit stejně?
Hanina
  • 
8.12.2014 12:40:46
Yuki, mám dotaz: proč budeme těm, co se učit nechtějí, dávala učitele na 15 dětí? Pardon, těm stačí učitel na 50 dětí, protože se stejně učit NECHTĚJÍ!!! Dejme učitele na 15 dětí intligentních, státu se to bohatě vrátí. Dokud totiž bude příjem ze sociálních dávek vyšší než z práce, je jakákoli snaha vzdělat nevzdělavatelné blbce kontraproduktivní. Pokud bude příjem z práce vyšší, budou se i rodiče zajímat o to, jestli děti do školy chodí a co v ní dělají.
[<<Předchozích 20] Příspěvky 2130 z 33 [Dalších 3 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.