| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Odlišnost jako samozřejmá součást života

[<<Předchozích 30] Příspěvky 3133 z 33 
Yuki 00,03,07
8.12.2014 12:19:33
inkluze by snad i možná byla, ale za předpokladu, že by ve třídě nebylo víc než 15 dětí a byl k tomu asistent a učitel by měl polovinu hodin v celém úvazku, protože příprava na takovou hodinu trvá nesrovnatelně dýl než na normální hodinu v normální třídě

co se týká známek - ono stačí podívat se na výsledky přijímaček na víceletá gymnázia - jedno děcko má plný počet bodů za vysvědčení na základce, což znamená, že mělo v posledních dvou letech samý jedničky, toto děcko má pak u přijímaček minimální počet bodů z testů
a druhý děcko má sice téměř maximální počet bodů v testech, ale za výsledky na základce má třeba polovinu bodů, protože z náročnější školy nemělo samý jedničky
ale ty rozdíly byly, jsou a budou, zvlášť dokud budou známky na vysvědčení brány jako třetina bodů k přijímačkám
Mystik 173
  • 
8.12.2014 11:29:27
Známky na této škole jsou dávány takřka zadarmo. Škola, třída, ve které je zcela běžné, že žáci v hodině jí, pijí, leží na lavici, tančí, do výuky jich dorazí cca 1/3 až maximálně 1/2... taková škola nepřipraví řádně své žáky k dalšímu studiu, či přechodu do učilišť. Jsou dva názory. Jeden většinový říká, že učit na těchto školách je velmi stresující a náročné. Druhý názor je ten, že učit se tam dá, jen si člověk musí přiznat, že žáky prakticky nic nenaučí. Potom bude mít klidné spaní a bude dostatečně rezistentní vůči výše popsaným projevům "zájmu" žáků něco dělat. Vědomosti žáků podobných škol jsou na úrovni žáků maximálně 1. stupně ZŠ. Je možno více očekávat od politiků, kteří v PS a Senátu mnozí sedí od roku 1990 a už dávno ztratili sebemenší vazby na reálný svět. Jeden z nich je v současnosti premiérem země.
Hanina
  • 
8.12.2014 10:09:55
Jak dopadá inkluze v praxi je jasně vidět na dokumentu Třída 8.A: když rodiče viděli, že se z normální základní školy stává de facto škola zvláštní, přehlásili své děti na jiné školy, protože chtěli, aby se jejich dětem dostalo normálního vzdělání. Ze školy se tak postupně stala škola romská, kde děti v 8.třídě nejsou schopny přečíst čtyři řádky textu a jsou vlastně na úrovni školy zvláštní. Pokud hromadně prosadíme inkluzi těch, co se učit nechtějí, s těmi, co by se učit chtěli, dostaneme se do situace, že budeme mít dvojí školství: státní s malou kvalitou, protože škola musí přijmout každého žáka, a soukromé, které bude brát žáky normální a nadané. Tím degradujeme státní základní školy a vytaháme peníze z kapes rodičů, protože jim jiná alternativa než soukromé školy nezbude. Je mi budoucích rodičů líto. Když toto vidím, přikláním se i k názoru, že by bylo vhodné testovat žáky 9.tříd, zda zvládli určité nepodkročitelné minimum, aby dostali závěrečné vysvědčení, ukončující základní povinnou docházku. když vidím děti z Třídy 8.A, mám dojem, že 2/3 žáků by toto testování nezvládlo.
Napadá mne ještě jedno: má jednička na vysvědčení z této školy stejnou hodnotu jako jednička z jiné školy? Mají tyto děti stejné znalosti jako děti ze školy vedlejší? To, co bylo vidět v dokumentu, tomu opravdu nenasvědčovalo.
[<<Předchozích 30] Příspěvky 3133 z 33 

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.