maminka M. | •
|
(15.11.2003 23:49:02) Píšu pouze reakci na předchozí odpověď. Velmi mě překvapilo,že pan doktor radí mamince 9.měsíčního syna přestat kojit.Já sice nejsem lékařka,ale v rodině máme pediatrů hned několik a nikdo se nediví,že svého 18.měsíčního syna stále kojím,naopak mě podporují.V 9 měsících náš syn také pil (jiné tekutiny) málo,a dozvěděla jsem se,že kojené děti to tak někdy mají-prostě jim kojení stačí.Teď už pije i čaje a šťávy,ale stále se zásobuje kojením,takže vypije cca 100-200 ml tekutin za den.Pomočených plen má dost a hezky prospívá. Milá maminko,je to pouze můj názor a nevnuciji Vám ho,ale pokud Vám osobně kojení nijak nevadí,nevidím důvod tak brzy přestávat,vždyť ze všech stran se na nás valí informase jak je kojení zdravé a optimální délka (pokud se dítě neodstaví samo) je až 2 roky! Dejte na své mateřské instinkty. Vaše maminka M.
|
Monika F.,3 děti (9,3,8m) | •
|
(12.12.2003 10:21:32) Dobrý den,
tady aspoň vidíte, jak se názory lékařů různí. Také jsem byla překvapena doporučením pana doktora o " neběžnosti " kojení a jeho ukončení. Ve věku 9 měsíců, bych , pokud mohu čerpat za své zkušenosti a svého okolí je kojení naopak zcela běžnou záležitostí a pokud je dítě i maminka spokojené nevidím absolutně jediný důvod proč kojení ukončit. V čem je lepší umělé mléko ? Každopádně k otázce maminky, já mám 8 m. syna, který je také stále kojen v noci a přes den dokojován po jídle. Ostatních tekutin si také moc nežádá, vypije trochu čaje po tuhé stravě, spíš po zel. polévce. Jinak dává přednost MM. Prospívá dobře, je velmi čilý a nedostatek tekutin na něm nepozoruji.
S přáním hezkého dne
Monika F.
|
|
Vlaďka, dcera 16 měsíců | •
|