Lído,
já vím
, s psycholožkou už jsem to řešila, nevidí na něm nic zvláštního – normální živé dítě, chválila vyjadřovací schopnosti... (Filip se právě v cizím prostředí dobře ovládá). Nabízela mi, že nás můžou doma natáčet na video, ale do toho se mi nechce a pokud by kluk věděl, že tam je ještě někdo, stejně by se nechoval přirozeně. Snad se to nepatrně zlepšuje. Ale stejně si neumím představit, že bude někdy ochoten dělat nějaké domácí úkoly. Neumí sedět na židli, nesnáší jakoukoliv instrukci, systematickou, cílenou činnost… Zrušili jsme angličtinu, zrušili jsme flétnu, na keramiku chodí z donucení, aby pořád jenom někde neskákal jak opice, není schopen akceptovat ani jednoduché zábavné procvičování ž š č… Ale ve školce nejsou problémy, takže hodně spoléhám i na tu jeho budoucí školu, že tam něco pochytá (a ve volném čase bude sportovat). Proto mi tolik záleží na tom, aby neměl absence.
A jinak mám ještě holčičku a to je přesný opak