Přidat odpověď
Věděla jsem, že první třída bude velká změna. Ale už si nevím rady. Na první třídní schůzce v září nám tř. učitelka sdělila, že děti by měly přípravě do školy věnovat max. 15 minut. Po osmi měsících říkám já i další rodiče - min. 45 minut (s přestávkama). Při domácí přípravě vč.domácích úkolů je vše v pořádku, bez chyb. Ale po příchodu ze školy, když vidím diktáty, příklady a známky, mám pocit, že to nepsala dcera, chyby a chyby. Mluvila jsem s učitelkou, jestli se dcera nepředvádí nebo naopak není zakřiknutá - není, je živá a aktivní. Kde je chyba? (přiznávám, že ve čtení je pomalá) Zkoušela jsem více chválit, pak už i zakazovat , nic nepomáhá. Mám doma malého flegmatika. Pro doplnění - po včerejších třídních schůzkách vím, že pouze dvě děti z dvaceti budou mít (možná) samé jedničky.
Předchozí