| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Těžký život v tlustém těle

Nejsem odborník, ale myslím, že krátkozrakost je dědičná. Můj otec je z pěti dětí a kromě jednoho mají brýle všichni. Jejich děti nosí brýle všichni. Já začala nosit brýle ve 3. třídě a to jsem si je nemohla zkazit ani na počítači ani na videu. A ani na tv ne, protože pořady, na které jsem se tenkrát dívala bylo akorát Studio kamarád a sem tam film typu Hrbáč s Jeanem Maraisem. A pamatujete, kolik takových filmů tenkrát šlo :-))

Čili ten počet krátkozrakých se zvyšuje podle mne proto, že zdravý a krátkozraký budou mít děti krátkozraké.

A k obezitě. Když vidím někoho tlustého, hned ho nesoudím, ale sleduji, jak jí a jak se hýbe. Mám kamarádku, která je při těle, ale jí normálně a sportuje hodně, tak té (ani v duchu) nic nevyčítám. Ale dcera má kamarádku, té je 6 let a je strašně tlustá. Tlustá je i její máma, takže je jasné, že k tomu má vrozené předpoklady. Čili tam je podle mne třeba přísně hllídat jídlo. A to se tam neděje. Běžně se tam jedí sušenky, bonbony, sladké limonády i čipsy. A ne v množství jedna malá čokoládka po obědě. Když je třeba u nás, dám holkám dohromady jednu tatranku (tedy rozpůlím jí, ne že by jí ukusovaly dohromady :-)) A ona za chvíli přiběhne, že chce ještě sušenku. Tak řeknu, že sušenku už měly, ale jestli mají ještě hlad, dám jim jabko (kedlubnu, pomeranč apod.). A ona chce cokoliv a obávám se, že to většinou sní ona, dcera tak jeden kousek, protože ta zas pro změnu zobe jak vrabec. Tak nevím, jestli mě pak holka doma "nepomlouvá", že u nás nedostane najíst. :-) vzhledem k mámě tahle holka nikdy nebude štíhlá, ale kdyby jí doma omezili sladkosti, mohla by bejt je plnoštíhlá, tj. při těle ale mít tvary a ne být v šesti letech doslova koule. Přiznávám, že tu její mámu nechápu, protože tohle je podle mě ubližování. Přeci musí vědět, jaké to je být tlustá holka a nesnaží se, aby se dcera tomuhle údělu vyhla.

Předchozí