| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Cirinko, nejsem odborník, ale občas zabrousím i na ezoterické servery a tam je něco podobného popisovano jako nedostatečné uzemění člověka.
Doporučují se koníčky, které člověka hodně spojují s matérií jako třeba plácání keramiky, pletení z proutí atd...prostě jakoby snést se zpátky na zem prostřednictvím smyslových požitků a navázáním kontaktu s hmotou.

Nevím, docela mi to dává logiku. Když člověk něco hněte nebo zpracovává rukama- možná i zahrádkaření - tak se nemůže cítit oddělený a oddosobněný tolik od hmotného světa.

Třeba je to blbost, třeba ne.


A obecně v Cechách je jednak malé povědomí a zaostalost v téhle oblasti a za druhé jsou lidi, co tohle prostě nepochopí - třeba příznaky deprese. Můj muž když jsem mu to jednou čistě teoreticky vysvětlovala, tak se na to kouká skoro jako na osobní selhání. Prostě kdyby mě po porodu bývala postihla laktační psychoza, obávám se, že by to taky vysloveně nepochopil.
Což je blbé, jsou nemoci, kdy dotyčného musí poslat k lékaři jeho okolí, protože on kolikrát není schopný náhledu na sebe sama.

Jak říkám, v CR je v téhle oblasti pořád ještě zaostalost.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept