Ahoj!
Mám dotaz...jak jinak
Před Vánocema mi mamka koupila od Vodafonu zvýhodněný telefon (Sony Ericsson W910i), podmínkou byl 350 Kč tarif, který jsem už něco přes měsíc měla. V prodejně mi všechno odsouhlasili, ano ano, máte to správně, bez problému...telefon jsme objednali přes jejich e-shop.
Balík přišel v pořádku, mimojiné i se simkou a novým telefonním číslem. Já jsem ale chtěla to svoje (logicky), tak jsem druhou simku ignorovala, neaktivovala ji. V prodejně jsem se ptala, co s tou simkou mám dělat a bylo mi řečeno, že ji mám poslat kamsi na centrálu, hlavně ji nemám aktivovat, jinak že prý budu platit měsíčně těch 350 Kč i za ni. Simku jsem dala mamce, ať si ji pošle kam chce. Dneska, po půl roce od nového telefonu, mi mamka volala, že prý ji z Vodafonu přišel účet na nějakých 1300Kč. Hned tam volala a bylo jí řečeno, že ten nový zvýhodněný telefon je vázán na telefonní číslo, které bylo třeba aktivovat a protože jsme tak neučinily, strhli nám peníze. Mamka se zeptala, jestli by něčemu pomohlo, kdyby jim byla bývala tu kartu poslal a prý ne, platila by stejně.
Tak já nevím. Má s tím někdo zkušenost? Schválně jsem se dívala do krabičky od telefonu, nikde žádná smlouva nebyla, na Vodafonském e-shopu je nabídka telefonu s příslušným tarifem (kterým pak musím používat 6 měsíců, což splňuji). Hodlám je jít pěkně seřvat, ale nejdřív bych se chtěla ujistit, že na to mám nárok
Nebo myslíte, že je to naše chyba? Celá tahle situace mi přijde velice zvláštní, ještě jsem neslyšela, že by měl někdo podobné zkušenosti.
Děkuji za odpovědi.