Já myslím, že slogan typu "kojením dostává miminko to nejlepší" nemá napadat mámy, kterým to nejde. Ten slogan přece nemluví o citech, ale o výživě. Je to pravda, že kojení je nejzdravší a i přední výrobci umělých mlék nemůžou otevřeně říct, že umělé mléko je lepší nebo stejně dobré. A to je potřeba si uvědomit. Existují maminky, které třeba opravdu neví, že MM je lepší než umělé. To je síla reklamy. Těžko uvěřit tomu, že v zemi jako Velká Británie kojí ve srovnání s námi mnohem menší procento žen . Tam je reklama tak úspěšná, že si mámi myslí, že dávají dítěti umělým mlékem to stejné. A to je škoda. Jde jen o to, aby každý měl ty nejsprávnější informace a naložil s nima jak nejlépe umí.
Mateřské mléko je prostě stále ještě lepší než umělé a každý by to měl vědět, aby mohl udělat informované rozhodnutí. A když to malému procentu maminek nejde, tak se nedá nic dělat. Ale ještě nikdy jsem se nesetkala s tím, že by je někdo napadal nebo kritizoval za to, že jim to nejde. Většinou se jedná o nedorozumění, špatnou volbu slov nebo třeba jen trochu vztahovačnosti.
Předchozí