| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Tak u nás byl asi nejhorší opravdu ten začátek, teď už to docela jde. Ale když se mladší narodil tak starší měl kýlu a musel na operaci a já nevěděla co dřív, protože jsem kojila tak tam byla babička, která jinak je 200km a druhá není a jiná pomoc taky skoro žádná. Za tu dobu jsme byli jednou v kině kdy hlídala kamarádka a jinak stále kolem dětí.Tak nějak mě to nevadí a navíc ještě studuju VŠ teď jsem dodělala čtvrtý rok a tak bylo ještě náročný to dát dohromady s učením, ale když se chce.Je mi 37 a už jsem si opravdu užila lecos a tak potřebu zábavy a jiných aktivit klidně na pár let oželím. Když je mi do breku tak si vzpomenu jak mi bylo, když děti nebyly a nikdy bach to za ten klid nevyměnila! Staršího jsem, ale přihlásila do jeslí a i když tam nebyl každý den bylo to strašně znát, že alespoň to dopoledne je volno. Ano volno, protože si po těch zkušenostech už opravdu myslím, že jedno dítě žádné dítě. S jedním dítětem udělám naprosto všechno se dvěma už se točím jen kolem nich. Sourozenecký kočár jsem měla na zimu teď už dvouleťák jezdí na skejtu a nebo na motorce. Ze začátku bylo nejhorší, že mimi spalo jen v kočáře, který jel a tak jsme museli každé dopoledne odpoledne ven. A to máme čtvrté patro bez výtahu. Ustrojila jsem sebe na půl staršího mladšího šoupla do fusaku do tašky nechala řvát a dostrojila staršího a šlo se. Po bytě to máme zařízeno tak, že starší si dělal co chtěl, když jsem kojila a já jen občas s mimi vyběhla co že zase vyvádí, ale v celku v pohodě a nebo se díval na Teletubbies to ho baví do teď a už i mladšího. Tatínek funguje nedstandartně takže mezi 16-17 je doma a hraje si a koupe a uspává a všechno bez problému. Teď už mladší leze a doráží za staršíma a tak se dá i trošku říct, že se spolu zabaví. Mají se moc rádi a první je zajímá brácha a pak my:-)))Oba chodí kolem 19,30 spát a tak večer máme naprostý klid. Starší spí po obědě i tři hodiny a mladšímu upravuju režim taky pod