Přidat odpověď
To je přesně ono, přístup k reklamaci - když jim to trvá déle než měsíc, ještě z člověka udělají prase - fakt mě mrzí, že nemůžu poslaf fotku toho fleku od čaje, a jak jsem psala - ten polstr není první věc od nich co se rozpadlo, tak to celkem zamrzí. A to se k věcem většinou chovám až nestandardně opatrně. Připadá mi, že dnes je to celkem slušné podnikání - dětičky a věci kolem nich. Ale to není jen tahle firma, už jsme toho měli víc. Jen teda asi nemám tolik peněz abych si mohla dovolit mávnout nad tím rukou a koupit si jiné.... A proč taky, že jo. Víš, pracovala jsem roky pro jednu pojišťovnu a to se teda hold musí člověk chovat trochu jináč, musíš hodně skousnout pro kšeft... A když pak vidíš, jak člověka mají všichni na háku, protože je teď tolik dětiček, že když ztratí pár zákazníku může jim to být jedno, tak od takové firmy raději už nic nechci. Naštěstí je nejen velká poptávka, ale ještě větší nabídka.
Předchozí