Mě to spíš než jako kolektivismus přijde jako uniformita. Vemte si reklamní kampaně typu "image je na nic", jejím jediným smyslem je, aby si všichni kupovali stejnou sladkou vodu. Tak jakápak individualita. A od toho je jen skok k věcem, který děti "nutně potřebujou", protože je už mají všichni a ten kdo to má je dobrej a najde spoustu nohsledů, no a ti se potom zaštiťujou tím, že všichni ostatní TO dělaj taky a začarovanej kruh je tady.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.