Přidat odpověď
Ciriliko,
učím v zušce klavír. Ty hodiny jsou půlené zejména proto, že je lepší častěji dítě kontrolovat, aby nedošlo k zafixování zlozvyků. Týden je přeci jen dlouhá doba, pak hodina odpadne... a pak se práce děsně vleče. Navíc zpočátku jsou skladbičky třeba docela lehké, není třeba je "dřít" každý den v týdnu celý týden. Učitele to pak svádí k tomu, zadat "lehkých" skladbiček na týden příliš mnoho, a na dítě se to pak valí. Je lépe zadat 4 cvičení v úterý a další čtyři v pátek, než zadat osm na týden. Alespoň v prvním ročníku pokud možno využívám možnosti hodinu dělit, pak už je to v pohodě. Navíc jak jsi psala, že děti jsou přece na 45 minut zvyklé - to sice jo, ale ve škole má učitel daleko větší možnosti tu hodinu zpestřit - může měnit činnosti atd., u klavíru můžeš leda tak vytleskávat, chvilku číst noty, dupat do rytmu atd., ale většinu času bys přeci jen měla strávit sezením na zadku u piána, což může dělat potíže i staršímu dítěti.
Předchozí