No úplná brnkačka to není. Ale myslím, že se na něco zeptat musej a spíš budou koukat, jak to dítě reaguje. Náš Filip probíral materiály ve školce loni – to jim byly 4 – celkem to zná, ale zrovna tvrdost nevím. No snad by si vzpomněl, jak štípe na chalupě dříví. A jak několikrát ve vzteku kopal do francouzskejch oken a ono nic
(Máme pro jistotu tvrzený sklo v celém přízemí). Ale jiné děti tyhle zážitky třeba nemají. Náš kluk zase nedávno moc nezvládnul ovoce a zeleninu. Vůbec nepoznal na obrázku kapustu. Zeleninovou zahradu nemáme, nikdy to nekupujeme, jestli to jedl ve školce, zná to jen v upravené podobě. Nebo měl něco vybarvit a na obrázku byli lidi. On to vybarvil, ale jenom částečně – prý aby nezamaloval ty lidi. Vím přesně proč. Je hodně sociálně založenej, asi se mu nechtělo je moc zamalovat. Děti by měly dostat možnost vysvětlit, proč dělají věci tak, jak je dělají.