Přidat odpověď
no tak starší dva na tříleté sice dávali tvary do průřezů, fakt to bylo o ničem, barvy , to se zeptala mě jestli je znají, oba normálně mluvili, takže to věděla, oči si zkontrolovat MArtínek odmítl nechat, Tomášek je v tu dobu už měl dávno kontrolovaný u oční, a jinak vlastně o nic nešlo,
a teď až za skoro půl roku půjdu s nejmladším, tak je to situace úplně jiná, budeme rádi, když se domluvíme, už teda začíná, ale je to přesně ta dětská řeč, občas je ź toho věta "co je to?" nebo "tati páci autem" ale i to je obrovský pokrok a mluví tak spousta dvouapůlletých, barvu zná žlutou a ostatní ignoruje, básničku s tímto mluvním asi těžko
takže fakt je to u všech jiný
na pětileté by se to mělo už víc srovnávat a výkony by měly být serovnatelnější, ale ještě pořád nemusí být všichni stejní, Tomášek v 5 vypadal na odklad a v 6 bylo jasný,. že do školy musí, v té zprávě z 5leté má napsaný něco v tm smyslu že je v normě pro školní zralost, a ona je ta norma hodně široká
Předchozí