V tom případě se možná lišíme v pochopení slova v dané situaci a pak chápu tu větu, ale stejně nesouhlasím s tím plácáním.
Jinak s tou prací:
řekla bych, že by to mohlo být i takto. S obsluhou červeného tlačítka nemám problém, ale zrovna jsem dělala nějaké hrozně důležité věci, které MI přišly důležité a PC bouchnul tak nepozorovaně, že jsem nestihla zareagovat. To co děti dělají a co si pak myslí je někdy věc velmi odlišná. Viz. jejich počurávání, když si hrají, když jsou zamyšlení..
Stejně si pořád myslím, že s klukem byl nějaký problém, když jste meli pocit, že "to dělá schválně". A potom se pořád vyplatí víc řešit než plácat.
Taky mě napadlo, že maminka dostatečně nezjistila co se stalo. Tj. kluk třebas řekl, že se mu nechtělo, ale na otázku "proč jsi nešel na záchod, když se tě paní učitelka ptala?" No a maminka vydedukovala, že se mu nechtělo zvedat, ale mohlo to být tak, že když se paní učitelky ptaly, tak se mu nechtělo a pak si hrál a zapomněl..