Přidat odpověď
Federiko,
já ti nevím – aby Vám ten kluk trochu nezlenivěl – pořád to moc nechápu.
My budeme nastupovat možná s nezvládnutou výslovností, nevyhraněnou lateralitou, očekávanými problémy v grafomotorice (a stejně mi řekla – rozhodně nastoupit, v matice se bude nudit – nevím, jak to testujou – počítat extra neumí, jazykové uvažování maximum bodů, orientace v časoprostoru…no prostě sbíral body bůhví za co, písmena přitom nezná, doma nemaluje, tužku drží blbě, jediný, co mě nepřekvapilo, byly sociální a motorické schopnosti – to už mi v těch školkách několikrát psali).
Prý už vůbec nemusíme chodit a máme rovnou nastoupit do 1. třídy. No a mezitím cvičit logopedii a grafomoto. Věnovat péči výběru školy, osobnost učitele, podpořila mě ve snaze hledat školu s projektovým vyučováním, odklon od frontální výuky…. Tak snad vybereme dobře.
Předchozí