jo,můžu taky udělat chybu...Ale pořád si říkám,že větší chyba je,když budeme pak všichni bojovat s tím,že sociálně a emočně zaostává za o rok staršíma dětma..
On píše věty, zvládá malou násobilku,sčítá,odečítá i přes stovku, má výbornou slovní zásobu, mluví třemi jazyky, soustředí se..je zjevně napřed..
Ale-když se mu něco nepovede, hroutí se,celej svět je zlej,brečí,všechno ničít,trhá-a k tomu mu stačí,když napíše trochu křivě písmenko "k"..
Kvůli Francesce má dost silnou regresi, žárlí, hraje si s hračkama pro mimina, kouká vyjeveně na Teletubbies..
Nidy si moc nehrál, nebavilo ho duplo,playmobil žádný hračky-až teď začíná, myslím,že takový to rozehrávání,příběhy,fantazie,že to dítě taky potřebuje, on je v tomhle vlastně opožděnej,od dvou tří let běhá jen s tužkama..
Oškole nechce ani slyšet,prost nechce,chce chodit do školky..
A z jeho (starších)kamarádů do školy nikde nejde,všichni budou mít odklad-až na jednoho,ale ani to ho nemotivuje.
Tak si myslím,že bude jednodušší ho nechat dozrát,dohrát a pak holt řešit s učitelkou,že je holt trochu napřed..