Přidat odpověď
Ahoj, už jsem to psala na rodinu asi 100x, ale my se "neznáme"
Můj prvorozený po MŠ nastoupil do ZŠ s rozšířenou hudební výchovou.
Děti tam měly skvělý tým učitelů, diregentku, manažerku, bezvadná parta rodičů, prostě ráda vzpomínám a mohu mluvit jen v superlativech.
Děti se věnovaly hudbě od první třídy, zpívaly a hrály na flétnu.
Od pololetí všichni nastoupili na "svůj hudební nástroj do ZUŠ. Pak poskládaly ve třídě školenou kapelu.
Jezdilo se na koncerty, soustředění, natáčeli CD...koncerty byly úžasné zážitky, které mi teď chybí, když už synek je na SŠ a hraje solově.
Tyhle děti byly rozumné, neměly čas na alotria, hudba jim pomáhala v celkovém zrání, což je taky dokázané, že umění pomáhá rozvoji IQ a EQ. Byla to na prospěch a kolektiv vynikající třída.
Synek hrál do 7.třídy na housle, pak přišel na to, že pro něj nejsou housle v pubertě IN, ale než by měl přestat hrát, řekla jsem mu, že si má najít jiný nástroj. Tak sáhl po bicích. Fajn. Koupili jsme bicí soupravu.
Na Janáčka nešel, studuje nyní elektrotechniku a hraje s mým mužem veřejně tak 1x-2x týdně.
Doporučuji dítě podržet a motivovat vhodným způsobem, aby se muzice věnovalo a v budoucnu u ní zůstalo. Na jeho celkový vývoj to má velice kladný vliv.
Předchozí