Vidím , že píšete... změnit i to, co dáno dědičností. Uvádíte i faktor -podnětné- nepodnětné rodinné prostředí.Podnětnost je ovšem platná ohraničeně.Jak u defektu, tak u normálu a superioru.U toho posledního ani není tak potřebná a u toho defektu není zase tak účinná -viz Gausova křivka!!!Nejvíce je ovlivnitelný vším - průměr!!!!!!
K tomuto mám tento názor: něco lze a něco nelze změnit, když dědičností dáno. Píšete to velmi vágně.
Správně uvádíte případy lidí s např. nízkým intelektovým nadáním.
Jistě, že lze VŠE rozvíjet. Ale nepíšete, do jaké MEZE!Ta je bohužel dána dědičností a to v mnohém, ať nejsem vědec a vědci by Vám řekli více. Učili jsme se to ale i ve škole.Nebo - myslíte,- že -ten, každý z nás- by mohl soudit , po dobrém vzdělání - o prospěšnosti vynálezů nukleární fyziky? Nebo o jazykové souvztažnosti a příbuznosti jaz. termínů??
Předchozí