Tak ja to ted vidim ze dvou stran.
Jako ucitelka v MS, kdy jeden rodic za druhym chodi a tohle dite neji tohle, nechutna mu tamto.
Obcas i to, ze dite tohle neji a ono si slo dvakrat pridat.
S varenim to neni jednoduche, i kucharka casto byla nestastna, jak ma podle tech predpisu a norem uvarit neco, co chutna.
Je tam presne stridani potravin, kvocient na dite, kolik toho muze pouzit atd atd.
Je to pak tedy i na fantazii kucharky, pokud je hodne dobra, ma elan, tak se porad snazi z toho neco vykouzlit.
Polotovary teda des, umele kase, pff.
Z druhe strany jsem ted mama kluka, ktery pije jen vodu a jablecny dzus s vodou. Pres veskere snahy od malicka skoro nic neji, jak vidi omacku, tak to nechce atd atd.
Doufala jsem, ze se ve skolce rozji, ale ani nahodou.
Po mesici se mu ucitelky snazi vyjit vstrict, dostava jidlo bez omacky, bez toho, bez tamtoho. Pokud nechce na svacinu jist, vzdy mu daji chleba s maslem, piti si sim nosit z domova v lahvi, nebo mu davaji extra vodu.
Pry lepsi, nez kdyz jim cely den nepije, s tim maji pak vetsi hlavu...
Jen kdyz mela prijit hygiena, inspekce atd. tak jsme meli nechat lahev doma
Aby to ostatni deti nechteli, ma lahvicku ve skince vedle tridy a ucitelka se s nim chodi napit
Ja bych sama byla radsi, kdyby se proste naucil jist vse, ale nezvladla jsem to ja, takze ve skolce necekam zazraky