Přidat odpověď
Milá Jarko,
podíval jsem se zpětně na váš popis syna:
"Je nadprůměrně inteligentní, ale ve škole má problémy...
díky své nesoustředěnosti a zájmu o vše kromě tabule se nestíhá pořádně věnovat svým školním povinnostem.
známky v celé šíři spektra
poznámky a černé puntíky za vyrušování.
S paní učitelkou už vychází dobře, ale problémy má ve školní družině
Někdy je to ale nad mé síly. Nejhorší je neustálý strach ze stížností a také to, že veškerý volný čas věnujeme domácím úkolům."
Má syn opravdu problémy? Vypadá, že problémy má máma.
V popisu jako bych viděl sebe jako dítě. Matka nade mnou stále bědovala...
Můžete mluvit o štěstí - jsou mnohem vážnější LMD. Syn patří do typu, který nazývám "hodné zlobivé děti" a EEG biofeedback terapeutka Thompsonová "chytří snílkové".
Problém vypadá na nezralou pomalou aktivitu na EEG - od oka spíše vývojové opoždění zrání CNS, než závažná abnormalita.
Dá se napravit téměř s jistotou - EEG Biofeedback prostě urychlí zrání.
Stížnostem nepřikládejte moc velkou váhu, a co se týče úkolů - co by se doopravdy stalo, kdybyste je nechala víc na něm? Je to jeho škola, jeho život, jeho odpovědnost.
Zdraví
Jiří Tyl
Předchozí