| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Nečetla jsem celou diskuzi, ale mám praktickou zkušenost:

dcera je zářijová, šla normálně, protože je fakt šikovná, nikdy jsme nezalitovala a i ona je jen ráda, že je ve škole tam kde je ( nyní již SŠ)

syn je začátkem července. Je zrovna tak šikovný jako dcera, ale u něj jsem právě řešila, jestli do školy ano nebo ne, když je to kluk a ti, jak víme, prostě dozrávají později. Šla jsem normálně do školy za ředitelem s tím, kolik bude nastupovat dětí, koli, jich bude těch z loňska odkladových ( aby tam nebyla převaha starších), byla jsem za třídní učitelkou, která je pro prvňáčky a asi nejvíc mi dala její rada:

spíš si poradí s dítětem, které je neposedné, případně si neumí třeba zavázat tkaničky, ale je do školy natěšené, baví ho a rádo poznává nové věci, než s dítětem, které se ve škole nudí, věci, co se učí prvňáčkové ho nezajímajík protože už je zná a umí a těžko se pak chytá, když se začnou učit věci, které jsou pak.

Syn má ve třídě 3 děti s odkladem ( je jich celkem 20), jednu holčičku, která šla ze zdrav. důvodů a pak dva kluky, ti to měli právě z té nezralosti. Je fakt, že ho musím stále kontrolovat, aby měl co má mít a důsledně po něm jít, aby měl všechno, ale to spíš přičítám tomu, že je to kluk - myslí na vesmírné války a nějaká čeština jde mimo něj - ale učení jako takové mu problém nedělá a ve škole je spokojený.

takže zakladatelko, poraď se v té konkrétní škole, taky uvidíš, jak se k tomu vyjádří tam a uvaž sama . Jestli je až v půlce prázdnin a nijak ho to do školy netáhne, tak bych ho asi nedávala. Fakt nic nezmešká

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6=