Přidat odpověď
Nečetla jsem celou diskuzi, ale mám praktickou zkušenost:
dcera je zářijová, šla normálně, protože je fakt šikovná, nikdy jsme nezalitovala a i ona je jen ráda, že je ve škole tam kde je ( nyní již SŠ)
syn je začátkem července. Je zrovna tak šikovný jako dcera, ale u něj jsem právě řešila, jestli do školy ano nebo ne, když je to kluk a ti, jak víme, prostě dozrávají později. Šla jsem normálně do školy za ředitelem s tím, kolik bude nastupovat dětí, koli, jich bude těch z loňska odkladových ( aby tam nebyla převaha starších), byla jsem za třídní učitelkou, která je pro prvňáčky a asi nejvíc mi dala její rada:
spíš si poradí s dítětem, které je neposedné, případně si neumí třeba zavázat tkaničky, ale je do školy natěšené, baví ho a rádo poznává nové věci, než s dítětem, které se ve škole nudí, věci, co se učí prvňáčkové ho nezajímajík protože už je zná a umí a těžko se pak chytá, když se začnou učit věci, které jsou pak.
Syn má ve třídě 3 děti s odkladem ( je jich celkem 20), jednu holčičku, která šla ze zdrav. důvodů a pak dva kluky, ti to měli právě z té nezralosti. Je fakt, že ho musím stále kontrolovat, aby měl co má mít a důsledně po něm jít, aby měl všechno, ale to spíš přičítám tomu, že je to kluk - myslí na vesmírné války a nějaká čeština jde mimo něj - ale učení jako takové mu problém nedělá a ve škole je spokojený.
takže zakladatelko, poraď se v té konkrétní škole, taky uvidíš, jak se k tomu vyjádří tam a uvaž sama . Jestli je až v půlce prázdnin a nijak ho to do školy netáhne, tak bych ho asi nedávala. Fakt nic nezmešká
Předchozí