Přidat odpověď
Milado, já mám kluky dopředu, a to o dost, jenomže ani tak se nepřeskjakují ročníky snadno, naše školství se ohromně brání jakékoliv změně, jakýmkoliv jiným než naučeným zažitým a zastaralým postupům
já bych třeba nebyla až tak proti tomu, aby syn přeskočil nějakoiu třídu, ale to se u nás prostě nedělá
a vůbec, proč by měl někdo jít do školy v 8 a pak přeskakovatročník? to nechápu, prostě buď má problém a ten je potřeba řešit, ale žít s ním, a nebo problém nemá
takže když je někdo sociálně pozadu,ale inteligencí napřed, potřebujew pomoct třeba zase jinak než se čtením a psaním, ale proč být rpok ve školce navíc? stejně se za tu dobu nenaučí většinou nic novýho, myslím sociální dovednosti, protože stejně zůstane ve školce nejstarším, tak od koho by se asi učil
a zavázat si tkaničky se stejně nenaučí .-)
zato se naučí kromě čtení i počítání už ne na úrovni druhé, ale klidně třetí třídy, pak půjde do první třídy, tou se prionudí a přeskočí do jinýho kolektivu do třetí třídy?
nebo nepůjde do první vůbec a hupsne rovnou do druhé do kolektivu, který se zná? to ho tak jistě budou brát mezi sebe, a těch sociálních dovedností zase tolik navíc určitě nezískal, aby se v této situaci dokázal tak rychle orientovat
něco jinýho je, když má dítě 6, a jde do školy, protože všechno umí a na kolektivu mu až tak nezáleží, tak jde třeba do druhé, tam se nesžije a je mu úplně jedno, že pak jde místo do 4 až do 5
ale to jsou fakt výjimky
spíš by to mělo být tak, aby se ve škole pomohlo s tím, co kdo právě neumí, někomu se čtením, někomu s oblíkáním nebo třeba ho trochu víc zapojit do kolektivu
naše školství už se naučilo pracovat s různě postiženými, s různými formamy problémů a často dys- něčím
ale neumí zacházet s dětma, který jsou na tom opačně, nebo mají jiný problém než je problém s učením, se zvládnutím učiva
Předchozí