Přidat odpověď
Jak jsem psala, u nás se to komplikuje ještě mnoha dalšími problémy. Školku snášela dost špatně, protože vzhledem k poruše komunikace nerozuměla co se po ní chce a byla dost agresivní:o(
Orientace v čase a prostoru. Prostor- jednu cestu si asi schopná zapamatovat je (to umí i "zvířátko" - ale nevyhodnotí například, když ji otočím trošku jinudy - to už je ztracená. A v čase - neumí dodnes hodiny - resp. umí je mechanicky - přečte z hodin čtvrt, půl, třičtvrtě, celá. Ale že například v osm hodin ráno je čas na snídani, v jednu odpoledne je po obědě, takže čas například na odpolední aktivity. Jeden příklad za všechny - teď v zimě se vracíváme z muzikoterapie za tmy (před vánocema už se stmívalo po 16hodině) a ona má pocit, jako kdybychom se vraceli o půlnoci...Jednoduše je tma, tak je noc...a v létě bojujeme s tím, že by měla jít spát do 21h - ale ona argumentuje, že je ještě světlo...
Dny v týdnu umí také mechanicky...význam jejich střídání jde také mimo ní...
Předchozí