Přidat odpověď
Já se nezlobím.
ad organizační záležitosti v nové MŠ - přijetí syna i dcery v této spec. MŠ mám slíbené tak trošku "tlačenkově". Domluvila mi to přímo naše stávající školková ředitelka kvůli tomu, že nebude moci vzít syna a zároveň si myslí, že dcera potřebuje už něco víc než jejich styl práce s dětmi. To, že možná nebudou chtít vzít asistentku mi řekla sama. Předpokládala jsem, že ví, proč mi to říká. Ale ověřím si to ještě sama. Nicméně proč jsem tedy chtěla umístit dceru právě sem? Protože je to pro mě z organizačního hlediska podstatně snazší mít obě děti na jednom místě a navíc po cestě do práce. A byla jsem ráda, že je můžu umístit kamkoliv, protože dostat děti do školky v našem městě je dost o velkém štěstí - standartní problém - málo míst, hodně dětí. Byla jsem ráda, že mi ředitelka domluvila v podstatě cokoliv.
ad zaměření spec. MŠ - bohužel se sice jedná o speciální MŠ, ale se zaměřením na děti s respiračními obtíži, takže bohužel ne to, co nás trápí. Přesto bych to zkusila alespoň kvůli dojíždění.
ad "krnění" ve školce - citovala jsem to, co mi bylo řečeno ve škole. Stávající ředitelka (učitelka) si to myslí taky, jen to neřekla takhle expresivně. Prostě říká, že jejich systém práce, zejména se zaměřením na nejmladší děti podle ní už není pro dceru nejvhodnější.
ad SPC - o tom sebevrahovi by se to dalo možná líp chápat. Možná, kdyby mi to lépe vysvětlili, těžko říct. Jen bych nerada, aby měli dceru jaksi z principu již zaškatulkovanou, bez ohledu na to, která varianta je pro ni nejvhodnější.
A promiň, ale od toho tady zkouším najít kontakt na někoho, kdo by mi pomohl se přiklonit na jednu stranu. A protože bez oboustranné důvěry to nejde (a cítím, že ta moje důvěra vůči SPC je nyní poněkud oslabena, možná jen neznalostí, ale přece), zkouším to tímto způsobem. Opravdu těžko se mi jako laikovi rozhoduje mezi těmito dvěma variantami, proto bych ráda měla co nejvíc názorů pohromadě, abych se díky nim mohla dobrat nějakého výsledku a rozhodnutí.
Pochop, nerada bych se rozhodla špatně. Toť vše.
Předchozí